کد خبر 1235017
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
تشریح علل تاخیر در اعلام نتیجه انتخابات شورای شهر قم

فرمانداری شهرستان ماسال در اطلاعیه‌ای نتیجه شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بر این اساس به ترتیب «سید داوود شفیعی پور کلوری» نام پدر سید حسین دارای ۲ هزار و ۵۳۸ رای، «علیرضا عباسی در خانه» نام پدر فرج الله دارای ۲ هزار و ۵۲۶ رای، «مهدی ایزدی» نام پدر هدایت دارای ۲ هز ار و ۲۹۶ رای، «مجید زارع چلمه سرا» نام پدر نصیر دارای ۲هزار و  ۲۲۹ رای و «فرزاد هادی پور» فرد نام پدر علی دارای ۲هزار و ۲۰۵ به عنوان عضو اعضای اصلی شورای شهر ماسال در استان گیلان انتخاب شدند.

و همچنین «مصطفی نظری مهدیخان محله» نام پدر نصرت الله دارای ۲ هزار و ۱۰۵ رای، «محمدرضا عاشری وشمه سرا» نام پدر اردشیر دارای۲ هزار و ۲۹  رای، «عبدالله اکبری قرآنی» نام پدر مهرالله دارای یک هزار و ۷۳۶ رای نیز به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر ماسال انتخاب شدند.

نتیجه شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بازارجمعه شاندرمن 

بر اساس این گزارش «حجت الله باباپور سیاهمرد» نام پدر سالار نیز دارای ۲ هزار و ۵۴۹  رای، «سید محمد باقر شفیعی شالکه» نام پدر سید شفیع دارای ۲ هزار و ۲۹۴  رای، «بهمن محمدی نیلاش» نام پدر آقاقلی  دارای ۲هزار و ۱۷۰  رای، «فخرالدین شیرین نیا» نام پدر حسین دارای۲ هزار و ۱۳۷ رای و «سید سجاد راستکار شال» نام پدر سید جعفر دارای یک هزار  و ۹۸۵ رای به عنوان عضو اصلی و «فرهاد کوهساری چاله سرایی» نام پدر امیرقلی دارای یک هزار و ۸۸۸ رای، «عباس حاجتی مقدم قرانی» نام پدر کامران دارای یک هزار و ۸۳۰ رای و سید «سجاد ایرانی» نام پدر سید ضیاءالدین با یک هزار و ۴۱۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر بازار جمعه شاندرمن انتخاب شدند.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی ستاد انتخابات گیلان، در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۳۴ نفر در استان واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد ۹۹۳ هزار و ۳۲۲ نفر مرد و ۹۹۵ هزار و ۲۱۲ نفر زن را شامل می شد.

برای ۵۳ شهر استان یک هزار و ۳۹۸ داوطلب برای کسب ۲۸۱ کرسی باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۱۶۴ نفر بانوان و یکهزار و ۲۳۴ نفر از آقایان بودند.

همچنین در این دوره از انتخابات، ۱۳ هزار و ۲۳۱ داوطلب نیز برای کسب ۶ هزار و ۶۹۴ کرسی شوراهای روستایی در ۲ هزار و ۱۷۲ روستا با هم رقابت کردند.

سه هزار و ۹۴ شعبه اخذ رای اعم از شعبه های ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا در استان پیش بینی شده بود که از این تعداد ۲ هزار و ۷۱۵ شعبه ثابت و ۳۷۹سیار بودند.

همچنین ۱۶ نفر داوطلب برای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در آستانه اشرفیه حضور داشتند که ۱۴ نفر از آنها آقایان و دو نفر بانوان بودند. شهرستان آستانه اشرفیه یک کرسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

 فقط در شهر رشت، انتخابات الکترونیکی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس