کد خبر 1234973
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
نتایج انتخابات ششمین دوره شورای شهرهای رفسنجان اعلام شد

فرماندار رفسنجان نتایج رسمی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مجید فصیحی هرندی، فرماندار رفسنجان استان کرمان، ظهر امروز ۳۰ خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نتایج شمارش آرا نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان رفسنجان به ترتیب دارندگان بیشترین آرا اعلام شد.

وی بیان کرد: براین اساس، در شهر رفسنجان علی میربابایی با ۸۳۶۴ رای، محمدعلی ارجمند لاری با ۶۰۴۳ رای، حسین کهنوجی با ۶۰۰۶ رای، محمد فتحیان با ۵۸۲۳ رای، سیدابراهیم صباغ جعفری با ۵۸۰۹ رای، سیدحسین رحیمی با ۵۶۸۸ رای و مه لقا حکمت با ۵۳۹۳ رای به ترتیب بیشترین آرا را به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر رفسنجان کسب کردند.

فصیحی هرندی افزود: همچنین فاطمه کردستانی با ۵۳۴۱ رای، علی جعفری با ۵۰۶۰ رای، عباس حکیمی با ۴۷۹۸ رای، روح الله صابری ریسه با ۴۷۳۵ رای و ابوذر فداکار با ۴۶۰۵ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر رفسنجان در دوره ششم هستند.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: در شهر کشکوئیه مهدی خلیلی نژاد با ۱۴۳۱ رای، محمدرضا رشیدی گلنابادی با ۱۱۳۱ رای، علی کارگر برزی با ۹۹۹ رای، رضا ابوالحسنی با ۸۲۰ رای و حسن نظری پشتکوهی با ۷۷۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر اتخاب شدند.

وی افزود: حمیدرضا ایران نژاد با ۵۵۳ رای، جمشید سعادتی با ۴۹۲ رای، زهرا فتحی با ۴۸۹ رای، امین سلاجقه با ۴۸۱ رای و سید احمد بهزادی با ۳۹۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر سرچشمه و علی ناقه با ۸۱۵ رای، جواد رفسنجانی با ۷۳۹ رای، علیرضا قادری با ۶۵۵ رای، ابوالفضل اکبری زاده با ۶۳۷ رای و غلامحسین رفسنجانی با ۶۳۲ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جوادیه الهیه انتخاب شدند.

فصیحی هرندی تصریح کرد: علی شریفی با ۱۷۹۸ رای، مهدی شریفی با ۱۲۱۶ رای، مجید صفریان با ۱۱۰۱ رای، ناصر قطب الدینی با ۹۶۷ رای و علی علی نقی زاده با ۸۱۳ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بهرمان و سعید ضیاءالدینی با ۷۷۳ رای، مجید ضیاءالدینی با ۷۴۳ رای، حسین فتاحی با ۶۳۱ رای، سیدرضا حسینی با ۵۱۲ رای و محمد شفیعی با ۴۷۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر صفائیه انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس