کد خبر 1234919
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

تخته وایت برد یک کالای بسیار کاربردی است که می توان از آن در مکان های متنوع استفاده کرد و مدل های مختلف آن باعث تنوع این محصول شده و این یک وجه تمایز نسبت به دیگر ابزارآلات آموزشی باعث شده روز به روز طرفداران این کالا افزایش پیدا کند و یک محصول دوست داشتنی به شمار برود . جدیدترین مدل این محصول تخته وایت برد شیشه ای است که در دو مدل ساده و مغناطیسی تولید می شود که هر کدام از این دو محصول نیز در رنگبندی و سایزهای متنوع وجود دارند . در این مقاله به وجه تمایز این کالا نسبت به هم نام های خود با متریال های متفاوت می پردازیم .

تفاوت های انواع وسایل های آموزشی با یکدیگر

استفاده از شیشه به جای ورق فلزی باعث شده تا وزن این مدل از تخته وایت برد  سنگین تر از نمونه های دیگر شود و البته با توجه به وزن بالاتر نصب آن نیز سخت‌تر می‌شود و دقت برای پیچ کردن آن روی دیوار نیز باید بیشتر باشد ‌. البته برای نصب این محصول ۴ تا ۶ عدد فلنج برای مدل شیشه ای در نظر گرفته شده است که تا  حدود زیادی نصب آن را راحت تر می کند . در مدل‌های مغناطیسی به دلیل استفاده از ورق فلزی در پشت وایت برد شیشه ای وزن این مدل را سنگین تر از مدل معمولی کرده است . وجه تمایز این مدل از تخته وایت برد نسبت به دیگر مدل ها مزیت های فوق العاده آن است . روانتر نوشتن با ماژیک وایت برد بر روی آن و پاک شدن سریع رد ماژیک باعث شده کار با این وسیله لذت بخش تر شود و اثر آشکار و واضح ماژیک وایت برد بر روی آن باعث دید بهتر نوشته ها بر روی تخته وایت برد شیشه‌ای است . در مدل‌های رنگی نیز به دلیل استفاده از ماژیک های رنگی که حالت شبرنگ دارند جذابیت بسیار زیادی به این مدل از تخته وایت برد بخشیده است . زیبایی بسیار زیاد تخته وایت برد شیشه ای نسبت به مدل های قدیمی و حتی جدید با متریال دیگر باعث شده تیم های طراحی دکوراسیون داخلی برای استفاده از وایت برد مدل شیشه ای آن را انتخاب کنند تا به زیبایی طراحی داخلی شکل بهتری بدهد . در مدل‌های کاملاً ساده از تخته وایت برد شیشه ای که معمولاً در رستورانها و کافه ها استفاده می شود با قرار دادن یک نور نه چندان متمرکز و استفاده از ماژیک های وایت برد مخصوص جلوه بسیار زیبایی به فضای موجود می دهند و در کنار کاربرد نوشتن و پاک کردن یک فضای خاص را در مکان موجود به وجود می آورند .

تفاوت های انواع وسایل های آموزشی با یکدیگر

یک تفاوت بسیار قابل تامل تخته وایت برد شیشه ای نسبت به مدل های دیگر پاک کردن رد ماژیک از روی آن است . می دانیم که شیشه یکی از موادی است که به دلیل اینکه سطح آن بسیار شفاف و صیقلی است روزنه ای در سطح آن وجود ندارد و به هیچ عنوان اثری از موادی که روی آن کشیده می‌شود نمی ماند پس با کشیدن ماژیک وایت برد بر روی سطح شیشه نگرانی این که اثر ماژیک وایت برد بر روی آن در طولانی مدت باقی بماند خیلی کم می شود و با استفاده از یک پارچه نرم و اسپری شیشه پاک کن به  راحتی می‌توان تمام آثار ماژیک وایت برد را از روی آن پاک کرد و به آسانی آن را به همان شکلی که در روز اول وجود داشته تبدیل کرد. وجود این سطح صیقلی و صاف در روند کشیدن ماژیک بر روی تخته وایت برد نیز تاثیر بسزایی می‌گذارد . به عنوان مثال شما برای کشیدن یک خط صاف بر روی تخته وایت برد معمولی مشکلاتی را به همراه خواهید داشت چون اگر دست شما به تخته وایت برد برخورد کند به دلیل چسبندگی کمی که سطح آن دارا است ممکن است طی برخورد دست شما به سطح برد خط مورد نظر را نتوانید با آن کیفیت دلخواه خود بکشید ولی وقتی با ماژیک بر روی شیشه خط صافی را رسم می کنید به دلیل عدم وجود اصطکاک بر روی شیشه در صورت برخورد دست شما با سطح تخته وایت برد هیچ مداخله ای صورت نخواهد گرفت .

یکی دیگر از ویژگی های تخته وایت برد شیشه ای استفاده آن روی سطح یک ال سی دی نصب شده بر روی دیوار است . شما به آسانی با نصب یک ال سی دی بر روی دیوار مورد نظر خود و با چسباندن یک سطح شیشه‌ای بر روی ال سی دی مورد نظر و استفاده به عنوان یک تخته وایت برد شیشه ای می توانید بعد از نشان دادن اسلایدهای عکس یا حتی فیلم های که می خواهید در مورد آن توضیح دهید تلویزیون را خاموش کرده و بر روی وایت برد نصب شده بر روی آن نکاتی را که می خواهید به دیگران انتقال دهید بر روی آن نوشته و توضیحات لازم را در مورد کلیپ پخش شده بر روی ال سی دی به دیگران اظهار کنید .

تفاوت ها و مزیت های مختلفی از تخته وایت برد شیشه ای نسبت به مدل های دیگر وجود دارد که برای رسیدن به درک این تفاوت ها می توانید با استفاده از یک تخته وایت برد شیشه ای به نتیجه ی تمایز های موجود میان این کالاها برسید .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس