کد خبر 1234834
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
منتخبان شورای اسلامی در شهرهای مازندران معرفی شدند

با گذشت ۴۸ ساعت از برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا در مازندران، آخرین وضعیت شورای شهرهای این استان مشخص شد.

به گزارش مشرق، آخرین وضعیت شورای شهرهای  استان مازندران مشخص شد.

در ساری، بر اساس اعلام فرمانداری اعضای ۹ نفره شورای این شهر به شرح زیر است:

پرویز شعبانی با ۱۱۵۴۲ رأی،

حسین یوسفی با ۹۶۱۴ رأی،

شهرام ایرجی ۹۵۴۳ رأی،

سید حسن احمدی با ۸۷۶۲ رأی،

علی عاشقان با ۸۲۹۱ رأی،

سبحان بخشی با ۷۵۲۸ رأی،

سید ذوالفقار شریفی ایزدی با ۶۹۵۴ رأی،

سید رحمان میر شجاعی با ۶۳۱۸ رأی و

سید افشین راسخ با ۶۴۲۴ رأی

یحیی یوسف پور فرماندار قائمشهر،  اظهار کرد: برای انتخابات ۱۴۰۰ بیش از ۲۴۲ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در قائمشهر بودند که از این تعداد ۵ هزار نفر رأی اولی به شمار می‌رفتند.

وی افزود: ۲۲۶ شعبه اخذ رأی شهر و روستا و ۸۷۶ نامزد داوطلب انتخاباتی شوراهای شهر و روستا تأیید شده بودند که از این تعداد ۱۳۶ نامزد شهری و مابقی روستایی به شمار می‌آمدند.

فرماندار قائمشهر افزود: شهرستان قائمشهر با ۱۱۴ هزار رأی مأخوذه مشارکتی حدود ۴۷.۵ درصد داشته است.

وی اسامی ۹ عضو شورای ششم قائمشهر را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱. سید هادی فضلی ۹۷۱۳ رای

۲. صادق برزویی ۸۱۸۸ رای

۳. مهدی ابراهیمی ۷۲۲۱ رای

۴. ایمان پویامهر ۷۱۳۲ رای

۵. احسان اسماعیلی نجار ۷۱۱۷ رای

۶. مفید اسماعیلی سراجی ۶۴۲۹ رای

۷. سعید برزگر کوچکسرایی ۵۸۷۶ رای

۸. رضا خانی کوچکسرایی ۵۵۱۹ رای

۹. جعفر احمدی گرجی ۵۲۵۹ رأی

حضور۸۹ درصدی مردم ولایی شهرستان نور در انتخابات

علی شادمان فرماندار نور با اشاره به اینکه مردم شهرستان نور با حضور ۸۹ درصدی رتبه سوم را از نظر میزان مشارکت کسب کردند، اظهار کرد: از مجموع حدود ۸۷ هزار نفر واجدین شرایط تعداد ۷۷ هزار و ۹۲۷ نفر امسال در انتخابات شهرستان نور شرکت کردند که در نوع خود کم نظیر است.

وی تصریح کرد: درانتخابات ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رییسی با کسب بیش از ۴۰ هزار رای رتبه اول و عبدالناصرهمتی با ۸ هزار رای رتبه دوم را در این شهرشتان به خودشان اختصاص دادند.

فرماندار شهرستان نور خاطرنشان کرد: فرشاد اسدی با سه هزار و ۴۳۰ رای رای ، رسول شیخ با سه هزار و ۲۳۹ رای ، ابراهیم محسنی با  ۲ هزار و ۹۷۰ رای ، رستم عبدی با ۲ هزار و ۷۸۷ رای و معین صادقی نیز با ۲ هزار و ۷۴۷ رای به عنوان اعضای اصلی وآقایان فرنام فخاری با ۲ هزار و ۵۷۳ رای ، مصطفی تقوایی با ۲ هزار و ۳۸۶ رای و مسعود یوسفی با ۲ هزار و ۴۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر نور انتخاب شدند.

وی افزود: محمدعلی رضایی با یک هزار و ۲۴۹ رای ، کام بخش سالاریان با یک هزار و ۱۶۰ رای، حسین دیوسالار با یک هزار و ۱۵۱ رای، مجید ترابی گودرزی با یک هزار و ۷۶ رای و مرتضی درویش با یک هزار ۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی و فخری مازندرانی با ۹۹۱ رای ، محمدرضا بابایی با ۹۱۹ رای و بیژن قائمی هم با ۸۲۱ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر رویان انتخاب شدند.

شادمان ادامه داد: رضا حسین زاده با یک هزار و ۵۴۴ رای ، حسین غلامی با یک هزار و ۳۸۰ رای ، سیدمرتضی حسینی با یک هزار و ۱۱۱  رای ، فرشید زاغ پشت با یک هزار و ۹۳ رای، سیف الله هاشمی با یک هزار و ۵۹ رای به عنوان اعضای اصلی و سمیه حسین زاده با  ۹۷۱ رای، قاسم حسین پور با ۹۵۲ رای و گلناز اقبالی نیز با ۹۵۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر ایزدشهر انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان نور بیان کرد: سیدسعید حسینی با ۳۹۴ رای، عباس عماد با ۳۱۵ رای ، مجتبی حسین پور با ۳۰۴ رای ، حامدکیانی با ۳۰۰ رای، مهدی سپهری با ۲۵۴ رای به عنوان اعضای اصلی و علی اکبراحمدیان با ۲۱۰ رای، مجتبی اسدی با ۱۷۱ رای و مصطفی شعبان زاده نیز با ۱۳۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر بلده انتخاب شدند.

وی یاداورشد: غلامرضا توکلی با ۲ هزار و ۱۱۱  رای ، اسماعیل توکلی با یکهزار و ۸۰۰ رای ، حسن میثاقی با یکهزار و ۷۴۰ رای ، زینب حسین زاده با یکهزار و ۷۲۵ رای و صادق کیانی با یکهزار و ۶۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی و سیدجوادحیدری با یک هزار و ۵۴۲ رای ، مرتضی قلی پور با یک هزار و ۴۱۳ رای و سیدعلی موسوی با یک هزار و ۳۴۸ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر چمستان انتخاب شدند.

شادمان گفت: ازهمه مردم شهر و روستاهای که در ۱۶۰ شعبه با حضور پرشور و بزرگوارنه خودشان اوراق زرینی را در تاریخ سیاسی و انتخاباتی به ثبت رساندند صمیمانه سپاسگزارم.

اعضای ۵ نفره شورای زیرآب به شرح زیر است:

۱. یاور حمیدی ۱۸۳۴

۲. امید رمضان نژاد ۱۶۸۳

۳. حسن شورزند ۱۵۴۳

۴. محمد قاسم نژاد ۱۴۵۹

۵. محمدحسین بزرگی ۱۴۳۲

در شهر پل‌سفید نیز اعضای شورای جدید این شهر مشخص شدند.

۱: علی اصغر گرزین تبار ۱۲۴۴

۲: مرتضی اسدی ملردی ۱۰۹۴

۳: ابراهیم بداعی ۱۰۱۴

۴: نورعلی اسدی ملردی ۱۰۱۳

۵: رمضانعلی قاسمی ۸۴۷

در شهر شیرگاه نیز اعضای شورای این شهر با رای مردم مشخص شدند.

آرمان رشیدی آلاشتی ۱۵۰۵

نیما امینی عالمی ۱۰۹۵ 

رضا علیزاده ۱۰۸۹

مجتبی ابراهیمی ۱۰۲۰

سیدعلی اکبر حدیثی ۹۸۶

در فریدونکنار نیز مردم با رای خود به ۵ نماینده جدید، چهره دیگری از پارلمان شهری این شهر را به وجود آوردند.

محمود شمسی با ۳۹۶۴ رای، حسن ذاکری با ۳۳۴۴ رای، سید حسین میرمرادی با ۳۰۴۵ رای، رضا جانعلی‌پور با ۲۹۳۱ رای و علیرضا عباسی با ۲۹۲۵ رای به ساختمان شورای شهر فریدونکنار راه یافتند.

نتیجه آرای  شهرهای نوشهر و چالوس و پول اعلام شد.

نتایج انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی سه شهر مختلف در غرب مازندران اعلام شد.

بر این اساس در نوشهر، صادق شیرجنگ با چهار هزار و ۷۶۷ رای، محمدصالح خوئی با سه هزار و ۷۲۲ رای، علی اسلامی با دو هزار و ۹۹۸ رای، رضا رحمتی با دو هزار و ۶۷۳ رای و سید جعفر موسوی زاده با دو هزار و ۶۶۵ رای،  حائز بیشترین آرا شدند.

همچنین در شهر چالوس، جعفر کیالاشکی با پنج هزار و ۱۲۷ رأی، فتحعلی بابایی نژاد با چهار هزار و ۹۷۷ رأی، آرش رضوی با چهار هزار و ۲۷۶ رأی، مسعود غرایاق زندی با سه هزار و ۶۴۱ رأی، صابر سام دلیری با سه هزار و ۶۰۲ رأی و سلمان کیادلیری با دو هزار و ۸۷۸ رأی به عنوان منتخبان مردم شهر چالوس در شورای شهر انتخاب شدند.

درشهر پول نوشهر نیز عبداله دیوج، رضا رحیمی، محمد ناظمی، سید عطا فاضل و محمدرضا خزایی به عنوان منتخبان مردم معرفی شدند.

بر اساس روابط عمومی فرمانداری بهشهر، با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰، نتایج شمارش آراء منتخبین اصلی و علی البدل انتخابات شورای اسلامی این شهر به شرح زیر است:

۱- میثم داودی با ۸ هزار و ۸۶۸ رأی (اصلی)

۲- علی شکوهی رستمی با ۵ هزار و ۵۹۶ رأی (اصلی)

۳- صادقعلی سعدی ۴ هزار و ۶۰۲ رأی (اصلی)

۴- سیف الله سبزی ۴ هزار و ۳۵۴ رأی (اصلی)

۵- سیدرضا میرکریمی با ۴ هزار و ۱۲۵ رأی (اصلی)

۶- سیدمحمد باقری با ۴ هزار و ۳۴ رأی (اصلی)

۷- محمدجواد ابراهیمی با ۳ هزار و ۹۳۷ رأی (اصلی)

۸- محمدجواد ابراهیمی با ۳ هزار و ۹۳۷ رأی (علی البدل)

۹- سیداصغر ابراهیم‌نژاد میانگله با ۳ هزار و ۳۰۵ رأی (علی البدل)

۱۰- اسفندیار اسدی با ۳ هزار و ۱۷۹ رأی (علی البدل)

۱۱- عبدالهاشم قلندری با ۲ هزار و ۹۷۵ رأی (علی البدل)

۱۲- محمدرضا محمدپور خلیلی با ۲ هزار و ۶۹۴ رأی (علی البدل)

همچنین با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰، نتایج شمارش آراء منتخبین اصلی و علی البدل انتخابات شورای اسلامی رستمکلا به شرح زیر است:

۱- عادل عوازیان رستمی با ۲ هزار و ۸۵۵ رأی (اصلی)

۲- علی اصغر یداللهی رستمی با ۲ هزار و ۳۸۵ رأی (اصلی)

۳- جواد نوع پرست رستمی با ۲ هزار و ۲۷۳ رأی (اصلی)

۴- سید حسین سلیلی رستمی با ۲ هزار و ۲۷۲ رأی (اصلی)

۵- میثم حسین زاده رستمکلایی با ۲ هزار و ۱۲۰ رأی (اصلی)

۶- سیدکریم میری رستمی با یک هزار و ۵۲۳ رأی (علی البدل)

۷- رمضانعلی حاجی زاده رستمی با یک هزار و ۳۷۵ رأی (علی البدل)

۸- محمد دژپسند با یک هزار و ۲۴۸ رأی (علی البدل)

با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰، نتایج شمارش آراء منتخبین اصلی و علی البدل انتخابات شورای اسلامی خلیل شهر به شرح زیر است:

۱- ابوالقاسم محمدیان رباطی با ۲ هزار و ۴۸۳ رأی (اصلی)

۲- محمدرضا باقری خلیلی با یک هزار و ۷۹۱ رأی (اصلی)

۳- سیدحسن حسینی رکاوندی با یک هزار و ۷۰۵ رأی (اصلی)

۴- رضا عموزاد خلیلی با یک هزار و ۵۴۱ رأی (اصلی)

۵- عبداله مسلمی با یک هزار و ۴۷۹ رأی (اصلی)

۶- موسی محمدپور خلیلی یک هزار و ۲۶۵ رأی (علی البدل)

۷-قاسمی نصیری خلیلی با یک هزار و ۲۵۴ رأی (علی البدل)

۸- مهدی عموزاد خلیلی با یک هزار و ۲۵۳ رأی (علی البدل)

نتایج شمارش آرا ششمین دوره شورای اسلامی در شهرهای تنکابن، خرم آباد، نشتارود، شیرود از شهرستان تنکابن به قرار زیر اعلام شد.

در تنکابن که دارای هفت عضو شورای شهر است پس از شمارش آرا به ترتیب عبدالناصر حیدری با سه هزار و ۷۹ رای، مظاهر خسته‌بند با ۲ هزار و ۴۷۰ رای، مهدی اکبرثانی با ۲ هزار و ۴۳۸، مهدی رستمی‌زرج‌آباد با ۲ هزار و ۲۹۲ رای، کامبیز شاهنظری با ۲ هزار و ۲۵۴، منوچهر الماسی با هزار و ۸۸۶ رای و غلامرضا مشایخی با هزار و ۷۶۴ رای در لیست هفت نفره شورا قرار گرفتند و پس از آن ها،

مرتضی فرجی با هزار و ۷۶۴ رای مشابه عضو آخر شورا، سیده سمیه سلیمی با هزار و ۶۰۰ و علیرضا فلاحتکار با هزار و ۴۶۴ رای به عنوان سه عضو علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند. 

در شهر خرم‌آباد و پس از پایان انتخابات، میرعمادالدین جنابی با هزار و ۱۰۹ رای، ایرج عزیزی با هزار و ۷۰ رای، محمدصادق صفرپور با ۹۲۹ رای، امیرارسلان امامقلی با ۷۵۲ رای و حسن آبایی با ۶۳۱ رای منتخب مردم شدند. 

در شهر نشتارود و بر اساس آخرین شمارش آرا محسن آقاجان‌نشتایی با ۶۶۹ رای، سعید وکیلی با ۶۰۹ رای، حسین دادجو ۵۵۵، سیدنورالدین افتخاری با ۵۱۳ رای و قدیر نامورسیگارودی با ۴۸۵ رای حائز بیشترین آرای مردمی شدند. 

در شهر شیرود همچنین به ترتیب شعیب کاسه‌گرمحمدی با هزار و ۷۹۷ رای، وحید عشوری با هزار و ۲۱۸ رای، سعید امینی با هزار و ۶۸ رای، فرزانه یوسف‌فاضلی با ۸۴۴ و ابراهیم بهرامی‌راد با ۸۱۸ رای منتخبین مردم در این شهر شدند.

در شهرستان رامسر و پس از پایان انتخابات و شمار آرای مردمی این نتایج حاصل شد. 

️پس از اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر رامسر اسامی اضای راه یافته به شورای شهر به شرح زیر است:  علی اکبر موحدی با ۲ هزار و ۶۰۲ رای، محسن کیهانی ثانی با۲ هزار و ۹۸ رای، هادی حلاجیان با ۲ هزار و ۹۳ رای، حسن فیلی با ۲ هزار و ۱۰ رای و فرهاد قربانی با هزار و ۷۹۱ رای به عنوان اعضای اصلی و مهدی صالحی نژاد با هزار و ۶۵۳ رای، یاسر فرج مشایی با هزار و ۵۰۹ رای و سید مهدی معافی با هزار و ۱۸۶ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر رامسر معرفی شدند. 

در شهر کتالم و سادات شهر نیز پس از شمار آرا به ترتیب یزدان مولانافر با هزار و ۸۷۸ رای، فرشته شفقت رودسری با هزار و ۵۸۰ رای، محمدرضا ابراهیمی با هزار و ۴۸۰ رای، احمدرضا کوزه گر با هزار و ۳۵۴ رای و یزدان شکوهی با هزار و ۱۹۲ رای به عنوای اعضای اصلی و همچنین سید حبیب سیدی با هزار و ۱۷۳ رای، ابوالقاسم نوروز شمسی با هزار و ۱۶۳ رای و سید علی میرحسینی با ۹۰۳ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

️پس از اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر بابلسر اسامی اعضای راه یافته به شورای شهر به شرح زیر است: 

۱- سید رضا حبیب‌الله‌پور ( ۵۰۷۷)

۲-  مهدی باقرزاده (۴۲۰۶)

۳-  دومان نوعی (۴۱۷۱)

۴- هوشیار خسروی (۴۰۸۳)

۵- سیدعلی اکبرهاشمی (۳۸۶۲)

۶- رشید احمدپور (۳۰۸۱)

۷- قاسم علیپور (۳۰۷۲)

اعضای علی‌البدل:

حمیدرضاسلیمی (۲۹۱۸)

علی آدینه (۲۹۱۳)

️پس از اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر آمل اسامی اعضای راه یافته به شورای شهر به شرح زیر است:

مسلم مکاری  ۷ هزار و ۴۶۵

ابراهیم محمدپور ۵۹۹۱ رای

محمد توکلی ۵۷۷۶ رای

حسن مجیدی کیا  ۵۷۳۹ رای

علیرضا ایراندوست ۵۷۲۹ رای

محسن صلواتی ۵۲۳۹ رای

ثریا کمالی ۴۲۳۶ رای

فرزین محمودی پاتی ۴۰۲۲ رای

احمد محمدی ۳۷۴۹ رای

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 0
    لطفاً خبرتان در خصوص خرم آباد تنکابن را اصلاح بفرمائید، آقای سهراب مقصودی با ۶۴۱ رای نفر پنجم هستند.
    • حميده IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      لطفا براساس اعلام رسمي فرماندار تنكابن خبر را اصلاح نماييد خبر شما درخصوص خرم آباد تنكابن نادرست ميباشد و نَفَر پنجم آقاي سهراب مقصودي با ٦٤١ راي ميباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس