نوری: دیدار با پرسپولیس راحت‌تر از بازی با تیم‌های لیگ‌ یکی است/ استقلال وضعیت خرابی دارد

پیشکسوت استقلال گفت که این تیم اصلاً شرایط خوبی ندارد و بازیکنان از لحاظ روحی روانی دچار مشکل هستند.

به گزارش مشرق، محمد نوری درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال و گلایه‌های فرهاد مجیدی اظهار داشت: شرایط استقلال اصلاً خوب نیست. بازیکنان حقوق‌های‌شان را نگرفته‌اند و هنوز تکلیف قراردادها مشخص نیست. از سویی دیگر باشگاه‌ حال و روز خوبی ندارد و چیزی مشخص نیست. وضعیت باشگاه خیلی خراب است و بازیکنان ناراضی هستند.

وی عنوان کرد: تا الان فرهاد مجیدی بازیکنان را در تیم حفظ کرده است. این شرایط برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خیلی بد است. هواداران مدت‌هاست که ناراضی هستند و پیشکسوتان و مربیان هم هر چقدر ابراز نگرانی می‌کنند هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیستند و فقط با تعصب و غیرت تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تایید اظهارات فرهاد مجیدی با سکوت وزارت ورزش و مددی

پیشکسوت استقلال درباره دیدار معوقه این تیم مقابل پدیده که قرار است فردا برگزار شود، گفت: بازی با پدیده خیلی سخت و حساس است. پدیده تیم خوبی است ولی همانطور که گفتم وضعیت بازیکنان استقلال با مشکلاتی که وجود دارد، از لحاظ روحی و روانی خوب نیست. فکر می‌کنم تاکنون کمتر از 30 درصد قراردادهای بازیکنان پرداخت شده و با این وضعیت به میدان رفتن بازیکنان سخت است. شنیده‌ام باشگاه برای پرداخت پول MRI میلیچ پول نداشته و مجیدی 800 هزار تومان پول داده است. این چه باشگاهی است؟ این اتفاقات برای استقلال خیلی زشت است. مدیران باشگاه باید بتوانند پول به تیم تزریق کنند ولی هیچ اتفاقی رخ نداده است.

نوری درباره وضعیت فنی استقلال گفت: در بحث فنی به بچه‌های تیم اعتقاد کامل دارم. ما نفرات خیلی خوبی در هر پست داریم. کادر فنی هم تاکنون خوب کار کرده است. به نظر من مشکل فنی و فردی در زمین نداریم ولی مشکل روحی و روانی تمرکز بچه‌ها را به هم ریخته است. استقلال برای بازی با پدیده  6-5 غایب از جمله دیاباته، قایدی و اسماعیلی دارد که کار را سخت می‌کند.

وی درباره اینکه اگر استقلال موفق به کسب پیروزی در این بازی نشود، کارش برای کسب سهمیه سخت‌تر می‌شود، یادآور شد: اگر 3 امتیاز را نگیریم از شرایطی که برای قرار گرفتن در بین 3 تیم برتر جدول داریم، دور می‌شویم. چند بازی تا پایان فصل نمانده و این 3 امتیازها خیلی ارزشمند هستند تا تیم در کورس سهمیه باقی بماند.

نوری درباره رویارویی استقلال با پرسپولیس در جام حذفی، عنوان کرد: استقلال در جام حذفی می‌تواند قهرمان شود. خوشحالم که در جام حذفی باید با پرسپولیس بازی کنیم. دیدار با تیمی مثل پرسپولیس راحت‌تر از دیدار با تیم‌های لیگ‌ یکی است. تیم‌های دسته اولی همیشه انگیزه بالایی دارند و با دفاع اتوبوسی می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند، برای همین استقلال برابر تیم‌هایی مثل پرسپولیس راحت‌تر کار می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    22 7
    هر طور مایلید ما که می بریم
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      0 0
      ۱۱:۳۹ منظورم به استقلالیا بود که ما می بریم
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    22 6
    فعلآ ‌‌‌‌که‌در آخرین بازی ما شما را بردیم فعلآ‌‌سکوت‌کن
    • مهدی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 2
      شما در آخرین بازی خودتون بازی رو نبردین، داور براتون بازی رو در اورد.
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 2
      همه دیدن چه جوری برنده تون کردن
  • فاتح قلبها ***پرسپولیس قهرمان IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    13 3
    البته واسه ما خیلی افت داره که با یه تیم دسته سه ای بازی کنیم ..این از اشتباه سازمان لیگه باید شمارو بایه تیم دسته سه ای بازی میدادن نه قهرمان ایران وآسیا
  • سارا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    4 4
    چ غلطا کرده شرایط دوپینگی ها خوبه
  • قاسم IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    8 0
    داور را یادت رفت جناب نوری!
  • وحید IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 4
    محمد نوری کیه؟ مگه همچین توپ‌جمع کنی هم داشتیم
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 4
    اینو نگید چی میخواید بگید خوبه همیشه خدا زیر پرسپولیسید
  • رسول IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 5
    سالی چند بار با این مصاحبه میکنن البته سایت های معلوم الحال و جالبه که خود الدوچرخه سواران هم اینو یه عنوان پیشکسوت قبول ندارن .از در میندازنش بیرون از پنجره میاد تو .سنگ پای قزوین
  • روی قلبِ من نوشته رنگِ قرمز رنگِ عشق❤ IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 1
    واقعا راست میگی ؟؟؟ واسه ما هم خیلی زشته با یه تیمه دسته سه بازی کنیم بعدم شما میگی بازیکنا پولشونو نگرفتن فکر کردی الان حقوق احمد و امید و ترابی و ال‌کثیر و به موقع دادن
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 2
    خوشم میاد پیشکسوتای کیسه رو خودشونم نمیشناسن
  • بنده خدا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 3
    شعار این روزای لنگی ها تا بابا مسعود هست غمی نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس