تشریح علل تاخیر در اعلام نتیجه انتخابات شورای شهر قم - کراپ‌شده

رئیس هیات نظارت بر شوراهای شهر و روستای تهران گفت: انتشار اسامی منتخبان شوراها بدون تأیید هیات‌های نظارت قانونی نیست و اگر خلاف این رویه انجام شود، نقض مسلم قانون بوده و فاقد اعتبار است.

به گزارش مشرق، احمد نادری رئیس هیات عالی نظارت بر شوراهای شهر و روستای استان تهران، درباره انتشار اسامی برخی نامزدهای انتخابات شوراها در فضای مجازی که رای بالاتری نسبت به رقبای خود آورده اند اظهار داشت: انتشار اسامی منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا بدون تأیید هیات نظارت شهرستان و بخش‌ها فاقد وجاهت قانونی و اعتبار است.

وی تاکید کرد: اسامی بایستی صرفا بعد از تأیید هیات‌ نظارت منتشر و اعلام عمومی شود و اگر خلاف این رویه انجام شود، نقض مسلم قانون بوده از نگاه هیات نظارت فاقد اعتبار است. 

بر اساس اعلام نظر رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران گزارش‌هایی مبنی بر خرید و فروش رای در برخی شهرستان‌های استان تهران به دست این هیات رسیده بود. 

نادری در همین رابطه ادامه دارد کسانی که خرید و فروش رأی می‌کنند مستحضر باشند که اگر ثابت شود و شواهد و قرائن برای هیأت نظارت بر انتخابات شوراها روشن و ثابت شود باشد که این قصه صورت گرفته است آرای کاندیداها در همان شوراها و همان صندوق‌ها که خرید و فروش رأی صورت می‌گیرد توسط هیئت نظارت باطل خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس