کد خبر 1234717
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
درخواست نوروزی از رئیسی: وزیر ورزش آینده یک فرد ورزشی باشد

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز گفت: درخواست ما از رئیس جمهور جدید این است که فردی ورزشی را برای وزارت ورزش و جوانان انتخاب کند.

به گزارش مشرق، افشین نوروزی در مورد شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: بابل هوای شرجی دارد و این آب و هوا هم روی توپ و هم بازیکنان تاثیر می‌گذارد، اما به هرحال تصمیم فدراسیون این بوده که در این شهر بازی کنیم و ما هم احترام می‌گذاریم و تلاش می‌کنم در این شرایط بهترین نتیجه را بگیرم و به عضویت تیم ملی در قهرمانی آسیا در بیایم.

وی در مورد غیبت نیما عالمیان در رقابت‌های انتخابی عنوان کرد: در مورد شرایط مصدومیت او اطلاعی ندارم، اما او ورزشکار المپیکی است و به نظرم تصمیم منطقی بود که در این رقابت‌ها حاضر نشود. به هرحال نیما به تمرکز بیشتری نیاز دارد و اگر بازی می‌کرد احتمال داشت از لحاظ روحی و روانی روی او تاثیر بگذارد.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز که با تیم رعد پدافند نایب قهرمان لیگ شده بود، در مورد اینکه فکر می‌کند وزیر ورزش در دولت جدید باید چه شرایطی داشته باشد، عنوان کرد: نه تنها من بلکه همه ورزشکاران و اهالی ورزش دوست دارند و معتقدند که وزیر ورزش باید یک فرد ورزشی باشد و رابطه صمیمانه ای با ورزشکاران داشته باشد.

نوروزی تصرح کرد: خواسته ما این است که براساس عدالت با رشته‌های مختلف رفتار کنند و تمام تلاش‌ها برای بالا بردن پرچم کشور باشد. سیاسی کاری در ورزش جواب نمی‌دهد و امیدواریم ورزشی‌ها بتوانند برای خود تصمیم بگیرند. رئیسی قبل از انتخابات هم در دیدار با ورزشکاران صحبت‌های ورزشی‌ها را شنید و قول داد حتما فردی ورزشی را به عنوان وزیر ورزش انتخاب خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس