کد خبر 1234611
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
اسامی منتخبان شورای شهر ایلام اعلام شد

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار رییس ستاد انتخابات ایلام اسامی اعضای منتخب اصلی و علی البدل شورای مرکز استان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، الیاس فتاحی اظهار داشت: هادی کریمی با ۸ هزار ۷۳۳ رای، مظفر میرزاد ۸ هزار و ۵۵۱، مجتبی ملکی ۸ هزار و ۱۴۱، سعید انوری پور ۶ هزار و ۹۰۳، علی کریمی ۶ هزار و ۲۹۳، منصور بهادری ۶ هزار و ۹۴ و حمید مجیدی با ۶ هزار ۶۶ به ترتیب بیشترین آرای را کسب کردند و بعنوان هفت منتخب اصلی شورای اسلامی شهر ایلام انتخاب شدند.

وی در خصوص اسامی اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر ایلام نیز افزود: یونس درویشی، حمید بانقلانی، جعفر صیادی، خلیل شوهانی و ایرج مقدم نیز بعنوان پنج عضو علی البدل شورای شهر ایلام انتخاب شدند.

رییس ستاد انتخابات ایلام گفت: از مجموع شهروندان واجد شرایط در استان برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸۴ هزار و ۲۸۷ نفر آرای خود را به صندوق‌ها ریختند.

به گزارش مشرق، شورای شهر ایلام دارای هفت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل است.

 انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۷ روز جمعه آغاز و تا ۲ بامداد روز شنبه ادامه داشت.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در این انتخابات بودند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس