کد خبر 1234483
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
رئیسی

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را با ارسال نامه‌ای به وی تبریک گفت.

به گزارش مشرق،  محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در نامه‌ای  به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم را تبریک گفت.

در بخشی از پیام آقای عارف‌ آمده است:  افتخار کسب اعتماد مردم به عنوان منتخب ملت در جایگاه ریاست  جمهوری ایران اسلامی را به جنابعالی، تبریک عرض می کنم. سرمایه اعتماد مردم ،که به حق یک امانت الهی است، بر دوش جنابعالی قرار گرفته است. صمیمانه از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید، آرزومندم.

عارف نوشته است: اینجانب  از تمامی گروهها و جریانات سیاسی و سایر نامزدهای محترم سیزدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری درخواست می‌کنم که با حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب، برای برآورده شدن مطالبات به حق مردم که آرزوی همه ماست، همت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    گذشت اون زمانی که مردم چشم و گوش بسته به هاشمی رفسنجانی، موسوی ،کروبی ،خاتمی و چند سال گذشته هم به روحانی رای می دادند. دیگه مردم بیدار شدند و با چشم باز و با بصیرت فرد اصلح رو انتخاب میکنند.
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 1
    درود بررییسی امیداست با درایت او مردم دردوران پیش رو بیشتر مزه عدالت اسلامی وبهبود وضعیت زندگی را تجربه کنندچ
  • تندیس IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 2
    انسان بزرگ همیشه در نظرها بزرگ جلوه میکند و انسان حقیر ناخواسته منفور دیگران است . اینکه در کدام ذائقه و مشی سیاسی باشی مهم نیست . مهم این است که آزاده باشی و در بند اسارت نفس و طاغوت نباشی . ماهم به عارف عزیز ادای احترام میکنیم
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    4 2
    این جماعت تو تبریک گفتنشون هم خط و نشان می کشند.
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 2
    اگه دقت کنید همه اصلاحاتچی های وطن فروش زودتر از بچه‌های انقلابی به رئیسی تبریک میگن!!مثل...رنگ عوض کردنشون شروع شد.. الان از ترس اینکه رئیسی از دزدی و گند کاریهای گذشته شون حساب رسی کنه میترسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس