کد خبر 1234431
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
ظریف از ایرانیان مقیم خارج تقدیر کرد

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد از ایرانیان مقیم خارج تقدیر کرد.

به گزاری مشرق، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد از ایرانیان مقیم خارج تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

ایرانیان عزیز و هم‌میهمان ارجمند مقیم خارج،

حضور ارزشمند و سرافرازانه شما مردم تمدن‌ساز که همواره مایه عزت و منبع قدرت ایران بوده و هستید، در انتخابات ریاست حمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را ارج می نهم.

این مشارکت معنادار در خارج از ایران به رغم اذیت و آزار برخی عناصر ورشکسته اجاره‌ای در نزدیکی حوزه های اخذ رای در تعدادی از کشورهای اروپایی و آمریکا و همچنین به رغم تمامی مضایق و محدودیت های ناشی از پروتکل های کرونا در کشورهای مختلف، که صرفا با عشق و علاقه وافر شما هم میهنان گرامی به مام میهن و سرنوشت آن رقم خورد، نشان درخشان دیگری بر تارک ایرانیان در سراسر گیتی نشاند.

قدردان حضور پر مهرتان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 1
    صدا و سیما نباید تسلیم فشار تعدادی مسئولین ناسالم شود - دانستن خیانتهای جاسوس های تحت حمایت دولت (دری اصفهانی، شعبانی، و ...) ، حق مردم است و عمق خیانتهای اصلاح طلبان و جاسوسهای در تیم مذاکره کننده باید به اطلاع مردم برسد. گاندو افشا کننده وجود تعداد زیاد جاسوس در تیم مذاکره کننده را از توقیف آزاد کنید. گاندو اسامی جاسوس ها و حقایق مذاکرات خسارت بار را افشا کرده است و طبق آن ظریف و عراقچی صلاحیت ادامه مذاکرات برای دفاع از منافع کشور و مردم را ندارند.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    با آمدن آقای رییسی تیم توانمندی برای پاسخگویی به زیاده خواهی های غرب به مجامع جهانی فرستاده خواهد شد تا جبران ضعفها وحقارت تیمهای قبلی داده شود .
  • DE ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    منظور مزد بگیرهای خودتونه دیگه ؟؟؟؟؟ در ماستمالی و بافتن دروغ استادید ..
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    3.5 میلیون ایرانی درخارج واجد شرایط رای بودند چند نفر شرکت کردند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس