عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال:مذاکره با کی‌روش،برانکو و کالدرون گمانه‌زنی رسانه‌ای است

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال مذاکره با گزینه‌هایی مثل کارلوس کی‌روش و گابریل کالدرون را گمانه‌زنی رسانه‌ای دانست.

به گزارش مشرق، احسان اصولی در خصوص نتایج تیم ملی در بحرین و صعود به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: نتایجی که در بحرین کسب شد نشان از غیرت،‌ حمیت و ظرفیت فوتبال کشورمان بود، ضمن آنکه ستاره‌های تیم ملی با درخشش در چهار مسابقه با دعای خیر مردم موفق شدند تیم را به عنوان سر گروه به دور بعد مسابقات هدایت کنند.

وی افزود:‌ این ظرفیت ستاره‌های فوتبال کشور ما است و امیدوار هستیم در فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه با یک ساختار و سیستم کارآمد، بهترین بهره‌برداری را انجام بدهیم. امیدوار هستم ما به درجات بالاتر و موفقیت‌های چشمگیرتر برسیم و در این بین کادر فنی و بازیکنان سرمایه‌های گران‌بهای ما محسوب می‌شوند و همانطور که اشاره کردم، می‌خواهیم از این ظرفیت به بالاترین میزان برای رشد و توسعه در فوتبال کشور استفاده کنیم.

وی در خصوص اینکه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون چه زمانی تشکیل جلسه می‌دهند،گفت: عدم فعالیت فدراسیون فوتبال و مدیران آن طی هفته‌ای اخیر به خاطر بازی‌اهی تیم ملی در منامه بود که خوشبختانه این مسابقات با خوبی و خوشی به پایان رسید. هنوز رسما در مورد زمان برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون مطلبی به ما اعلام نشده است. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی که پیرامون پایان قرارداد دراگان اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال مطرح شده است اعلام کرد: تا آنجایی که من در جریان هستم قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی به اتمام رسیده اما تصمیم‌گیری در مورد ادامه همکاری با وی در نشست هیأت رئیسه با اطلاعات فنی و داده‌هایی که در اختیار ما می‌گذارند صورت خواهد گرفت. 

بیشتر بخوانید:

کی‌روش-ایران؛ معادله‌ای که عملی نمی‌شود

اصولی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به عملکرد خوب سرمربی تیم ملی، مطرح شدن پایان قرارداد وی و همچنین تصمیم‌گیری در هیأت رئیسه برای ادامه همکاری با او کار درستی است یا خیر، گفت: ما هر تصمیمی که بخواهیم بگیریم در نشست هیأت رئیسه و با تفکر جمعی خواهد بود. اینکه ما می‌خواهیم در این نشست در مورد همکاری تصمیم بگیریم، نفی موفقیت سرمربی تیم ملی نیست. من یاد گرفته‌ام که در اینگونه موارد تصمیم‌گیری را با مشورت و روی اصول مدیریتی پیش ببرم. حتی اگر نتایج موفقیت تیم ملی اظهرمن‌الشمس هم باشد، باز هم باید داده‌ها را بررسی کنیم. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مطرح شدن اسامی چون کارلوس کی‌روش و گابریل کالدرون و همینطور برانکو برای هدایت تیم ملی فوتبال به فارس گفت:‌این اسامی گمانه‌زنی رسانه‌ای است. من به عنوان عضو هیأت رئیسه و مقام مسئول در فدراسیون فوتبال می‌گویم که هیچ بحثی را در مورد اینکه چه کسی باشد یا نباشد مطرح نکردیم. هر نکته‌ای هم که توسط رسانه‌ها مطرح می‌شود قابل احترام اما گمانه‌زنی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اقدامات جدی برای بازپس‌گیری ساختمان فدراسیون فوتبال از شرکت شستا صورت گرفته است یا خیر، گفت: اتفاقی که افتاده است روشن و حکمی هم که صادر شده قطعی و لازم‌الاجرا است. می‌دانید که این پول برای تأمین منابع قرارداد مارک ویلموتس قرض گرفته شده و فدراسیون وقت هم زیربار آن رفته است، اما اینکه اختلافاتی در این زمینه وجود دارد باید در مراجع ذیصلاح رسیدگی شود. ما هم در  حال پیگیری هستیم تا از طریق مراجع حقوقی به نتیجه برسیم.

اصولی خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید رأی نهایی پرونده ویلموتس در حال صادر شدن است و به هر حال هر تصمیمی که در زمینه‌های مختلف گرفته شود باید به نفع فوتبال باشد.

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان در خصوص آخرین وضعیت پدیده عنوان کرد: الحمدلله تیم شرایط خوبی دارد و به آرامش رسیده است.سعی می‌کنیم تا پایان فصل تیم را سر و سامان بدهیم تا یک مالک بیاید و مسئولیت‌پذیری کند. ما هم ناظر بر روی باشگاه هستیم چون پدیده یک سرمایه اجتماعی است و هواداران انتظار دارند که به این تیم رسیدگی شود. خوشبختانه مدیریت استان روی تأمین منابع سنگ تمام گذاشتند و شرایط کلی باشگاه ما نسبت به خیلی از تیم‌ها از نظر نتیجه‌گیری بهتر است. ان‌شاءالله که در بازی با استقلال نیز نتیجه قابل قبولی کسب شود تا موفقیت‌های تیم ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مشهدی صفا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    این اصولی چه عملکرد مثبتی در شورای شهر مشهد داشت که حالا رفته برای فوتبال ملی تصمیم می گیره؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس