کد خبر 1234324
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
سقوط مرگبار هواپیما در سیبری 7 کشته بر جا گذاشت +عکس

ساعاتی پیش در پی سقوط یک فروند هواپیمای دو موتوره «لت-۴۱۰» در یکی از استان‌های روسیه در جنوب غربی سیبری، دست‌کم هفت نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق، در پی سقوط یک فروند هواپیمای دو موتوره «لت-۴۱۰» در استان روسی «کمروفو» واقع در جنوب غربی سیبری دست‌کم هفت نفر جان خود را از دست دادند و ۱۵ نفر نیز زخمی شدند.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که دست‌کم ۲۲ نفر در هواپیمای فوق سوار بودند که در هنگام فرود اضطراری در جنوب غربی سیبری سقوط کرد.

طبق این گزارش، هواپیمای مذکور به دلیل از کار افتادن یکی از موتورهایش سقوط کرد و ظاهراً خلبان پس از آگاهی از مشکل تصمیم به فرود اضطراری می‌گیرد.

۷ کشته بر اقپثر سقوط مرگبار هواپیما در سیبری +عکس

منابع محلی اعلام کردند که هواپیمای لت-۴۱۰، حامل گروهی از چتربازان بوده است و در مجموع ۱۵ نفر زخمی شدند که وضعیت جسمانی یکی از آن‌ها وخیم است.

در پی وقوع این حادثه، یک بالگرد امداد برای انتقال زخمی‌ها به بیمارستان به محل سقوط هواپیما فرستاده شد.

گزارش‌های خبری به نقل از سازمان‌های امداد و نجات محلی، حادثه سقوط حدود ظهر امروز (شنبه) به وقت محلی در یک پیست اسکی رخ داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    اینا چترباز بودن، کاش میتونستن با چتر بیرون بپرن. اینجوری هواپیما هم سبکتر میشد. احتمالا حادثه خیلی سریع و در ارتفاع کم اتفاق افتاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس