کد خبر 1234264
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
طلبکاران دنبال حکم جلب بازیکن استقلال!

به دلیل آنچه عدم تادیه چک‌های انتقال بازیکن سابق شهرخودرو به استقلال تهران اعلام شده، گفته می‌شود طلبکاران برای گرفتن حکم جلب مدافع استقلال اقدام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بحران مالی در باشگاه استقلال به اوج خود رسیده و به نظر می‌رسد که مدیران این تیم کار سختی برای حل مشکلات آبی‌پوشان پایتخت دارند. پس از آنکه فرشید اسماعیلی تمرینات استقلال را تحریم کرد و فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان از وضعیت نابسامان تیمش انتقاد کرد، حالا شنیده می‌شود که حکم جلب حسین مرادمند، مدافع استقلال نیز صادر شده ‌است.

حسین مرادمند در حالی تابستان سال ۱۳۹۹ از باشگاه شهرخودرو راهی استقلال شد که هنوز با این باشگاه مشهدی قرارداد داشت. طبق توافقات اولیه طرفین، قرار شد مرادمند کل پول رضایت‌نامه را با چک شخصی خود به شهرخودرو بپردازد و ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ را در ۳ قسط در پاییز و زمستان ۱۳۹۹ از استقلال وصول کند، اتفاقی که ظاهرا با بدقولی مدیران استقلال روبرو شده و تا امروز با گذشت ۶ ماه از آن زمان پولی بابت این انتقال پرداخت نشده‌ و در نتیجه چک‌های شخصی و بی‌پشتوانه این بازیکن اکنون برایش دردسر درست کرده است.

بیشتر بخوانید:

قراردادهای نجومی کار دست استقلال داد

از آنجایی که چک‌های شخصی حسین مرادمند خرج شده، دارندگان این چک‌ها به دلیل عدم وصول مبلغ آن، به دنبال گرفتن حکم جلب هستند و این موضوع توسط طلبکاران و نزدیکان باشگاه شهرخودرو به بازیکن استقلال اعلام شده است.

گفته می‌شود که حتی مرادمند خوش‌شانس بوده که پیش از ممنوع‌الخروج شدنش، به همراه کاروان استقلال راهی عربستان شد تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد، چرا که با طی مراحل قضایی و در نتیجه همین پرونده پاسپورت مرادمند پس از ورود به ایران ضبط شده است.

البته همان زمان با وعده‌های مدیریت استقلال این بازیکن موفق شد تنها چند هفته از طلبکارانش فرصت بگیرد اما حالا گفته می‌شود با جدی‌تر شدن ماجرا احتمالا به زودی و شاید پیش از بازی استقلال و پدیده، این بازیکن با مشکلاتی از جمله بازداشت مواجه شود. 

هرچند باشگاه استقلال به تازگی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده، ورشکسته نیست اما باید دید که مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال چگونه می‌خواهد با تامین بودجه، مشکلات مالی این باشگاه و ماجرای چک‌های مرادمند را حل کند.

مدارک و مستندات پرونده مرادمند نزد ایسنا محفوظ است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    استقلالیها خیلی به ستاره‌ هاشان مینازند که به قول وزیر سیاره هم نیستند. اگرخیلی ارزش دارند ببرند درب بقالی شاید پولی قرض گرفته ومشکلات مالی خودرا حل کنند. که فکرنکنم بابت آنها دوتا پفک هم بتوانند بگیرند. ححححححححححححححح
    • بی نام IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 0
      ببین جوجه تو که به ستاره جعلی ات مینازی البته باید خوشحال باشی تا بابا مسعود جانت هست غمی ندارید ستاره های ما بو میسوزونه تو هم پماد سوختگی لازم داری الان ۶۰ ساله تو حسرت یکی از ستاره های مایی باید باید کمیتامداد ۶۰ ساله بگیری برای تیمت تا ۱۰۰۰سال دیگه هم تو حسرت ستاره های مایی راستی پدر پیروزی داره می ره باید براش گریه کنی تو هم پماد سوختگی لازم داری
  • لنگی حکومتی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    لنگی ها در حسرت یک ستاره دارن میسوزن ستاره های ما بد میسوزنه ای وای بابا مسعود جانت داره میره تو از این به بعد باید به فکر اون چهارتا جام اسنپی باشی که بابا مسعود بهت تقدیم کرده ببری بفروشی برای بقا تو لیگ برتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس