کد خبر 1234193
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

امروزه بیشتر صنایع و کارخانجات به فکر خط تولیدهای استاندارد و روباتیزه هستند. در این نوع اتوماسیون‌ها کارهای اجرایی توسط ربات‌ها انجام شده و نظارت کار نیز به وسیله کامپیوتر انجام می‌گیرد.

در واقع در اتوماسیون صنعتی کامپیوتر به عنوان یک ابزار کنترلی برای ارزیابی و هدایت سایر ماشین‌آلات و قطعات صنعتی به کار می‌رود. قطعاً اپراتور صنعتی می‌تواند نیاز به نیروی انسانی را کاهش دهد.

برای دریافت توضیحات بیشتر در مورد اتوماسیون صنعتی وارد این صفحه شوید:

https://hiradcontrol.ir/industrial-automation/

چرا باید هیراد کنترل را انتخاب کنیم؟

هیراد کنترل یک شرکت موفق در زمینه تولید اپراتور صنعتی، ابزار دقیق و قطعات پروژه‌های اتوماسیون، مانیتورینگ و کنترل صنایع مختلف فعالیت می‌کند. در واقع این شرکت نقش تولید کننده، تامین‌کننده قطعات و مجری صنایع را دارد.

هیراد کنترل نماینده رسمی اپراتورهای صنعتی زیمنس

همچنین در این شرکت از افراد حرفه‌ای و متخصص با تجربه کاری بالا برای تکمیل تیم فنی استفاده می‌شود. این مجموعه تمام خدمات لازم برای رشد صنایع را در اختیار کارفرمایان قرار می‌دهد و به شکل مستمر با آن‌ها در ارتباط است.

در حال حاضر شرکت هیراد کنترل با شرکت‌های مختلفی از جمله شرکت‌های فولاد، شرکت‌های سیمان، شرکت‌های فرآورده‌های لبنی، شرکت‌های خودروسازی و نیروگاه‌ها در زمینه تولید اپراتور صنعتی، تامین قطعات و اجرای اتوماسیون همکاری داشته است. 

هیراد کنترل مشتریان و کارفرمایان را از مرحله خرید و انتخاب همراهی و مشایعت می‌کند. تمامی قطعات و تجهیزات این شرکت دارای اصالت کالا بوده و با گارانتی یک ساله به کارفرمایان تحویل داده می‌شود. برای خرید از شرکت هیراد می‌توان به دو شکل حضوری و آنلاین عمل کرد.

چرا اتوماسیون صنعتی؟

اتوماسیون در لغت معنای«هدایت و کنترل خودکار» را تداعی می‌کند. امروزه صنایع مختلف تمایل دارند اتوماسیون را به معنای واقعی کلمه به اجرا درآورند. به همین خاطر از سیستم‌های خودکار و نیمه‌خودکار  در پروژه‌های مختلف استقبال می‌گردد.

هیراد کنترل نماینده رسمی اپراتورهای صنعتی زیمنس

نماینده رسمی اپراتور صنعتی زیمنس

پی‌ ال ‌سی‌ زیمنس یکی از مشهورترین پی‌ ال ‌سی‌های تولیدی توسط کشور آلمان است. زیمنس یک شرکت چند ملیتی بوده و از نظر موقعیت مکانی در شهر مونیخ آلمان قرار دارد. امروزه شرکت‌های بسیاری با شرکت زیمنس مشارکت دارند و به عنوان نمایندگی آن فعالیت می‌کنند. در ایران نیز شرکت هیراد کنترل به عنوان نماینده رسمی اپراتورهای صنعتی زیمنس فعالیت می‌کند.

مزیت استفاده از پی ‌ال ‌سی‌ زیمنس چیست؟

پی‌ال‌سی در صنایع و کارخانجات بزرگ، مهندسی پزشکی و... به عنوان یک ابزار کارا و قدرتمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. PLC  در ایران نیز برای صنایع بزرگی همچون صنایع فولاد، پتروشیمی، نفت و... کاربرد دارد.

هیراد کنترل نماینده رسمی اپراتورهای صنعتی زیمنس

کنترلرهای زیمنس به عنوان یک قطعه قابل برنامه‌ریزی به کار گرفته می‌شوند. همین موضوع امکان مدیریت بهینه و اجرای فرامین مورد نظر را در بهبود صنایع ممکن می‌سازد. همچنین دستگاه PLC می‌تواند اطلاعات را به دو شکل باینری و آنالوگ دریافت کند. برنامه دریافتی توسط این دستگاه در حافظه پردازش شده و به اجرا درمی‌آید. PLC بر روی وضعیت ورودی و خروجی دستگاه نیز مطابق با برنامه اجرایی نظارت کامل دارد.

قطعات و تجهیزات اپراتور صنعتی زیمنس

هیراد کنترل به عنوان نماینده اپراتور صنعتی PLC زیمنس تمام قطعات و تجهیزات مربوط به آن را ارائه می‌کند. سیماتیک استپ 7 یکی از نرم‌افزارهای مرتبط با پی‌ال‌سی زیمنس است. این نرم‌افزار نیاز به نصب و آموزش دارد.

 فرامین اجرای دستگاه ‌پی‌ال‌سی زیمنس با این نرم‌افزار نوشته می‌شود. تنها افراد متخصص و حرفه‌ای می‌توانند برنامه‌نویسی مربوط به نرم‌افزار را انجام دهند.

کارت توسعه، انواع ماژول رابط، ماژول تغذیه، ماژول سیگنال، ماژول‌های تابع، ماژول پردازنده ‌ارتباطات، واحد پردازنده مرکزی و... از ابزارهای پی‌ال‌سی زیمنس است.

کنترل و مانیتورینگ هیراد کنترل

 کنترل و مانیتورینگ بخش حساسی است که توسط اپراتور صنعتی انجام می‌شود. در واقع کلیه عملیات اجرایی، روابط منطقی، تحلیل عددی، کارکرد قطعات و تجهیزات در واحد کنترل و مانیتورینگ مورد بررسی قرار می‌گیرد. این کنترل و پایش توسط کامپیوترهای برنامه‌ریزی شده و قدرتمند انجام می‌شود.

افزایش سرعت و دقت کار

اپراتور صنعتی می‌تواند دقت و سرعت کار را بالا ببرد. قطعاً مسائلی نظیر دقت کار در پروژه‌های پتروشیمی و نیروگاه‌ها اهمیت زیادی دارد.

اتوماسیون صنعتی علاوه بر اینکه دقت و سرعت کار را افزایش می‌دهد. از بروز خطاهای انسانی نیز جلوگیری می‌کند. هر گونه سهل‌انگاری توسط نیروی انسانی می‌تواند فاجعه‌ای در نیروگاه، صنعت پتروشیمی، نفت یا گاز به وجود آورد. از این رو بیشتر صنایع به خصوص صنایع سنگین به سراغ اپراتور صنعتی می‌روند.  در واقع این دستگاه‌ها از تعداد نیروی انسانی مستقر در اتوماسیون می‌کاهند.

بالا رفتن ایمنی در امور صنعتی

در برخی از موارد انجام امور صنعتی با خطرات جانی همراه است. در واقع بسیاری از کارگران در حال کار با قطعات در معرض برق‌گرفتگی، احتراق، قطع عضو و... هستند. با کاهش نیروی انسانی در اپراتورهای صنعتی می‌توان از  بروز این مشکلات جلوگیری کرد.

قیمت مناسب  

قیمت اتوماسیون صنعتی، قطعات و تجهیزات صنعتی و... عرضه شده در شرکت هیراد کنترل نسبت به دیگر کشورهای وارد کننده قطعات بسیار مقرون‎به‌صرفه است. این شرکت پیش از خرید دستگاه PLC زیمنس و سایر قطعات و تجهیزات به کارفرمایان، مشاوره لازم را به آن‌ها ارائه می‌کند و کارفرمایان را در انتخاب راهنمایی می‌نماید.

جمع بندی

هیراد کنترل به عنوان نماینده اپراتور صنعتی زیمنس فعالیت می‌کند. این دستگاه در صنایع مختلف فولاد، پتروشیمی، نفت و ... کاربرد دارد. دستگاه‌های PLC قابلیت برنامه‌ریزی دارند و متناسب با نیاز کارفرمایان اجرا می‌شوند. پی ‌ال‌ سی  زیمنس دارای تجهیزات و قطعات مختلفی است و تمام این قطعات توسط شرکت نماینده عرضه خواهد شد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس