کد خبر 1234079
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۸
شکست سنگین باشگاه تحریمی‌ها در انتخابات 1400/ مردم به کمپین «رای بی رای» نه گفتند

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در حالی واپسین ساعات خود را سپری می‌کند که تمامی برآوردها و آرزوهای تحریم‌کنندگان انتخابات ایران برباد رفته است.

به گزارش مشرق، رای‌گیری انتخابات ۱۴۰۰ به پایان رسید و تمام آمارها و نشانه‌ها حاکی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است. این در حالی است که از ماه ها پیش برخی جریان های سیاسی بصورت مداوم این گزاره را به جامعه القا می‌کردند که مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند و نظام جمهوری اسلامی بازنده عرصه انتخابات ۱۴۰۰خواهد بود.این افراد و جریان ها در روزهای منتهی به انتخابات حتی پارا فراتر گذاشته و اعلام کردند ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

از مدتها پیش از انتخابات مراکز افکارسنجی ۹ تا ۲۱ درصد کاهش مشارکت را به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا مرتبط دانسته بودند. هم‌چنین تردید برخی از قشرهای ضعیف و محروم جامعه برای شرکت در انتخابات که مورد تاکید رهبر انقلاب در آخرین سخنرانی ایشان پیش از انتخابات قرار گرفت نیز  نگرانی‌هایی را برای کاهش بخشی از مشارکت ایجاد کرده بود. آنجا که رهبر انقلاب گفتند: «این قشرها توقعات و گلایه‌های بجایی دارند که عمده آنها در مورد معیشت، مسکن و اشتغال است و مسئولان کشور باید واقعاً به این مسائل رسیدگی می‌کردند و انتظار این است که دولت آینده در رأس برنامه‌های خود به این مسائل رسیدگی کند.»

به این دو عامل، تعلل و اهمال مجریان انتخابات در ساعت‌های آغازین رای‌گیری و تاخیر چندساعته در آغاز فرآیند رای‌گیری از مردم، کاهش تعرفه‌ها و عدم ارسال صندوق‌های سیار برای برخی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را اضافه کنید. همه این عوامل امید «باشگاه تحریمی‌ها» را برای سوءاستفاده از این موقعیت پیش آمده بیشتر می‌کرد اما نتیجه حضور مردم داستان دیگری را رقم زد.

احمدی نژاد و توهم رهبری تحریم‌کنندگان

محمود احمدی‌نژاد که در انتخابات ثبت نام کرد، روز ثبت نام پشت تریبون ستاد انتخابات وزارت کشور رسما اعلام کرد که «اگر من را تایید صلاحیت نکنند انتخابات مشروع نیست و در آن مشارکت نخواهم کرد».

پاسخ دندان شکن مردم به احمدی نژاد و موسوی +فیلم

محمود احمدی نژاد پس از عدم تایید صلاحیتش در گفتگو با شبکه «سی‌ان‌بی‌سی» گفت: «هر تصمیمی که مانع از تاثیرگذاری مردم بر نتیجه انتخابات شود، مغایر روح انقلاب و قانون اساسی است.»

فیلم ها و گفت‌وگوهای احمدی‌نژاد علیه انتخابات و مشارکت، این روزها پژواک‌های زیادی در رسانه‌های معاند و ضدانقلاب داشته است.

میرحسین موسوی و دری که همچنان بر پاشنه لجاجت با اراده مردم می چرخد

میرحسین موسوی که سال ۸۸ با ادعای تقلب آن بلبشوی تاریخی علیه مردم و نظام را رهبری کرد، هنوز بعد از ۱۴ سال بر همان موضع خود هست. او اخیرا نیز انتخابات ایران را تحقیرآمیز خواند و آن را تحریم کرد

پاسخ دندان شکن مردم به احمدی نژاد و موسوی +فیلم

این در حالیست که بسیاری از شخصیت‌های اصلاح طلب همچون سیدمحمدخاتمی،‌ بهزاد نبوی و حتی مهدی کروبی که یکی از دوبال فتنه ۸۸بود ۲۸خردادماه انتخابات را تحریم نکردند و حتی مردم را برای حضور به پای صندوق های رای دعوت کردند.

مسیح علینژاد و کمپین رای بی‌رای

مسیح علینژاد که مدتی است کمپین «رای بی رای» را در صفحه خود را انداخته، از تحریم‌کنندگان انتخابات بود.

پاسخ دندان شکن مردم به احمدی نژاد و موسوی +فیلم

علینژاد در مصاحبه ای با شبکه سعودی ایران اینترنشنال خطاب به سلبریتی‌ها و هنرپیشه‌ها گفته بود: «انگشت در خون کشته‌شدگان ۴ دهه‌ جمهوری اسلامی نزنید و برای انتخابات تبلیغ نکنید»!

ایران‌اینترنشنال؛ بلندگوی فارسی‌زبان سعودی‌ها

شبکه ایران اینترنشنال که رسانه فارسی‌زبان هیات حاکمه سعودی هاست و رسما از سمت بن‌سلمان تامین مالی می شود نیز این روزها برای تحریم انتخابات سنگ تمام گذاشت. تقریبا ۲۴ساعته و شاید هزاران ساعت گزارش‌ و برنامه در تلویزیون و صفحات مجازی خود تولید و منشر کرد که مردم در انتخابات شرکت نمی کنند و انتخابات ۱۴۰۰محکوم به تحریم است.

پاسخ دندان شکن مردم به احمدی نژاد و موسوی +فیلم

محسن سازگارا از شخصیت های ضد انقلاب که سالهاست از طریق دوره‌گردی در رسانه‌های ضدانقلاب ارتزاق می‌کند، در یکی از این برنامه‌ها مشارکت را ۲۰درصد پیش‌بینی کرده بود.

گروهک منافقین و مریم رجوی: انتخابات ایران را تحریم می‌ کنیم

تکلیف مریم رجوی نیز هم روشن است. سردمدار گروهک جنایتکار منافقین که سالهاست با طرفداران اندک خود در مخفیگاه آلبانی کنشگری ضدانقلابی می‌کند، این روزها در کنار همه تحریم‌کنندگان داخلی و خارجی انتخابات ۱۴۰۰ را تحریم میکند.

پاسخ دندان شکن مردم به احمدی نژاد و موسوی +فیلم

البته این چنین کنش های مضحک و بی اثری جدید نیست و این گروهک فسیل‌شده در آستانه تمامی انتخابات‌های بعد از انقلاب تلاش کرده به نحوی به عنوان عاملی مخرب عمل کند.

ربع پهلوی و دعوت به تحریم انتخابات

نوه رضاشاه پهلوی که هنوز هم به اسم «رضاقلدر» معروف است، کمپین نه به انتخابات را کامل کرده و این روزها مدام در شبکه‌های ضدانقلاب در بوق عدم حضور در انتخابات می دمد.

پاسخ دندان شکن مردم به احمدی نژاد و موسوی +فیلم

هرچند تنها بازمانده پهلوی‌ها حتی مدتی مضحکه روح‌الله زم مدیر کانال آمدنیوز هم شده بود، این روزها حتی آن قدر وزانت اپوزیسیونی هم ندارد که حداقل بتواند جمعی از اپوزیسیون ضد انقلاب را با خود و منویاتش همراه کند.

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در حالی واپسین ساعات خود را سپری می‌کند که تمامی برآوردها و آرزوهای تحریم‌کنندگان انتخابات ایران برباد رفته است و مردم ایران با مشارکت قابل قبولی که با وجود همه موانع چون کرونا و مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی رقم خورده است، آماده عبور از مشکلات و چالش‌های کنونی کشورشان هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 140
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 115
  • حامد TR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    45 60
    دقیییییییییییییییقاااااااااااااا
    • محسن121 IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      11 4
      با این کار احمدی نژاد حداقل مخالفان ابراهیم رئیسی دیگر نتوانستند و نمی توانند بگویند حامیان دولت قبل در ستاد شما هستند (مثل کاری که روحانی سال 96کرد) زنده باد جمهوری اسلامی ایران و زنده باد رهبری و ملت همیشه در صحنه.
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      19 4
      واقعا چقدر نظام مظلومه سال 88 اگر پشت محموتی وانمیستاد و از حق او دفاع نمیکرد موسوی و نوچه هاش او را تیکه پاره میکردن حالا پسر اهنگر ارادانی که نظام نجیبانه او را به ریاست جمهوری اش رساند اینطور نمک به حرامی میکند که چرا توهمات مزخرف بهاری او را بعد از انحراف از مسیر خدا قران و پیامبر و ولایت و ایران دوستی بر سرنوشت کشور حاکم نکرده ؟
    • NL ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      16 3
      احمدی نژاد اخیراً بعنوان عامل مزدور حمایت کننده از دولت وهابی سعودی صحبت هایی داشته و ادعای برادری با وهابی های قاتل کودکان یمنی دارد.
    • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      8 4
      احمدی میخواست حکومت مادام العمر برپا کنه ولی نتونست.در حقیقت خدا بنده ای را که شرک بورزه هدایت نخواهد کرد و با دشمنان دین محشور خواهد کرد.احمدی الان همسو با رجوی و میر حسین موسویه.
    • DE ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      6 3
      محمود احمدی نژاد با این وابستگی هایت و خوش خدمتی هایت به وهابی های سعودی شده ای در حد یک ماموت (ماموتها مغزشون خیلی کوچیکتر از بقیه موجودات بوده و فقط ریخت رعب آوری داشتند)
    • NL ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      3 4
      ببین تو این 8 سال مملکت چقدر بی در و پیکر شده که مزدورهای رجوی تروریست جرات میکنند اعلامیه بزنند رو در و دیوار!
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 1
      همینه دیگه رضایی حرف قشنگی زد ...
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    توهم زدی احمدی نژاد! مردم زدن تو دهن تو او دولتی که از صبح هر کاری تونست انجام داد تا مردم رو کلافه کنه و برون گردونه تا رای ندن. امروز مردم با همه ی کارشکنی ها زدن تو دهنتون. تخلفات شما، به خصوص دولت در روند برگزاری انتخابات و ازاری که به مردم رسوندین بدون پاسخ نمی مونه. وزارت کشور منتظر بمونه. دم از جمهور میزنین بعد یه کاری میکنین مردم نیان؟!!!! بسیار خب.
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      8 14
      نه داداش احمدی نژاد هیچ وت از مردم و طرفدارانش نخواست که پای صندوق رای نروند . ت.هم خودت زدی و امثال تو . احمدی نژاد بنا بر اتفاقاتی که برایش اقتاده است و جهت حفظ جمهوریت ، حق رای خودش را انجام نداد . احمدی نژاد آنقدر انسان باشرف و با شخصیتی است که با حرفهای شما ارزشش بین مردم کم نمی شود . من هم رای دادم ولی به لحاظ دستور رهبر عزیز انقلاب رفتم . والا من هم نمی خواستم رای بدهم .
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ خدا یا تورا قسمت میدم بعزتو جلالت عاقبت همرو ختم بخیرکن.امان از لقمه ای..........
    • امیر علی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      4 0
      اشتباه منفی دادم ببخشین
  • HR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    محمود کارش درسته
    • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      خیر
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      29 4
      درست بود فکر کرد علی آباد شهره
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      32 5
      خوب نگاه کن ببین با کیا همصدا شده
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      11 1
      مثل روحانی !
    • حامد US ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      2 1
      تاریخ خیلی موارد جالبی داشته ما آقای احمدی‌نژاد رو مثل رفاعة بن شداد قیام مختار در نظر میگیریم
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      15 1
      یه زمانی درست بود اما متاسفانه جنبه ش کم بود خودش رو خراب کرد
    • ۶۶ IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      3 1
      صندوق پسته
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      20 3
      محمودی وای وای . بای بای
  • کامرانی IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    احمدی نژاد به انحراف کشیده شد.....
    • SC ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      6 6
      احمدی نژاد اخیراً عامل مزدور وهابی های قاتل کودکان یمنی شده
  • FR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    احمدی‌نژاد که با موضع گیری های مضحکش تو صف ضد ایران و اسلام قرار گرفت . آقای احمدی نژاد روزی باید پاسخگوی سنگ اندازی جلو کشور و نظام در آخرت باشی
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      4 3
      معاویه از دست شما سبک مغزان باید درس بگیرد . حکومتهای اموی و عباسیان به خاطر طرد مردم و از بین بردن حفظ و شان مردم ، هنوز هم منفور عام و خاص هستند .
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    99 35
    عکس اول ، مصی علینژاد را ببینید : دقیقا عین مار است ! هم چهره و قیافه اش ، هم لباسش
    • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      3 2
      به این میگن یک مثال خوب از اپوزیسیون... هرزه و زشت سیرت و زشت صورت
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    76 39
    احمدی نژادمهم نیست که رای ندادی !!!خخخ
  • IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    همشون تو دهنی خوبی خوردند
  • مهدی مختاری 2 IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    98 26
    احمدی نژاد دنبال قدرته ولی از مردم سوء استفاده میکنه...
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    83 26
    به کوری چشم تمام ضد انقلاب مشارکت بالای پنجاه درصد یک معجزه هست که به دست مردم مظلوم و واقعا مظلوم ایران رقم می خورد و مسئولین باز هم متوجه میشوند که این مردم مظلوم هستند که با وجود تمام کم لطفی های آنان باز گل کاشتند. خاک بر سر مسئولی که از آرای مردم سو استفاده کند.
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      0 0
      فقط مردم مظلوم را خوب اومدی و بس!!!
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      5 12
      زیر ۵۰ درصد هست.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      3 1
      والا با اوضاع گرونی و کرونا و کارشکنی وزارت کشور در عدم رای گیری این 50 درصد خودش شق القمر است یاااشااااااااااااااااااااسین ایران. ولی ناراحت نباش تو هم به جشن ملت بیا ما ازاوناش نیستیم که جشن پیروزی بگیریم ما جشن اتحاد ایرانی می گیریم
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 1
      ۰۷:۳۶. وقتی نمیخوای ببینی و میخوای کور باشی باش !!!!
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    78 22
    این انتخابات باتمام انتخابات فرق داشت وواقعا مردم باشوروشوق ورسانه ها هم باتبلیغات وآهنگ شادواقعا زیبا بود..صدای مجری های رادیو شهری ماکه با عشق وعلاقه وازته قلب وباتمام وجود حرف میزدند گرفته بود تقریبا نزدیک ساعت 2 بامداد بنده خداها صداهای گرفته ولی شاد وخوش حال..خداحافظی کردند-خداراشاکریم.نمیدونم چرا این انتخابات منویاد حضرت امام خمینی *ره*ولحظات نزدیک شدن امدنشان ازپاریس که همه انتظار تشریف اوردن ایشان بعدازسالها دوری ازایران انداخت هرچند کوچیک بودم ولی یادمه..انتخابات 1400عالی عالی بودو روسیاهی به ذغال دان ماند که هی تلاش کردندوبه جایی نرسیدند..زنده باد وطنم پاره ی تنم **جانم فدای رهبرم**
  • محمدایوب IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    60 31
    محمود دقیقا کجایی. دقیقا کجایی. ریز مینمت. به جای پای صندوق رای. میدون میوه وتره بار پای صندوق میوه مینمت. با بقایی تو بقالی مینمت.
  • hoseein IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    32 23
    اگه قراره مثل ادمای منفعت طلب و عشق قدرت راضی باشیم به حداقل ا پس چرا دنبال ظهوریم .مردم به ریسی به خاطر ادم با اخلاق بودنش رای دادن نه کینه سیاسی
  • حسینی IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    54 87
    مزخرف نگید من خودم ساعت یازده شب رای دادم میزان مشارکت ریاست جمهوری خیلی پایین بود
    • محمد IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      2 1
      خب شاید اون شعبه رای گیری که تو رفتی خلوت بوده دلیل نمیشه بگیم مشارکت پایین بوده بعضی شعبه های رای گیری خلوت بود ولی بعضی شعبه های رای گیری شلوغ بودن الان منم توی مدرسه محلمون رفتم رای دادم موقع عصر رفتم وخلوت بود حالا منم بیام بگم مشارکت در انتخابات پایین بوده.
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 0
      درسته ! نشونش هم گفتی ! تا ۱۱ که تو دیدی ...
    • مهدی درخشانی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      2 2
      انتظار داری همه یازده شب برن رای بدن؟
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      3 2
      مزخرف شما میگید که پس از 16 ساعت از شروع زمان رآی گیری رفتید برای رآی دادن توقع داشتی بازم شلوغ باشه، ازدحام جمعیت برای کلان شهرها اونم برای بعضی از مناطقشون بود که تا پاسی از شب ادامه داشته، ضمنآ با این همه کارشکنی و فشارهای اقتصادی دشمن و تحریم انتخابات از داخل و خارج و گرمای زودرس هوای امسال و از همه مهمتر بیماری کرونا، این مشارکت بینظیره... دم ملت گرم...
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      2 1
      لطفا به سبک روحانی نظر ندهید ملاک فقط محله وشعبه شما نیست تلویزیون رو باز می کردی خب زنده پخش میشد
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      0 1
      مزخرف تویی که حالا نتایج را دیدی و لی هنوز به ... خودت ادامه می دهی
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    53 69
    کدوم پاسخ دندان شکن ؟ ما که چیزی ندیدیم.
    • مجید IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      55 28
      اقاجون بده واسط یه عینک بگیرن
    • مهدی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      9 4
      کور بودی هیچی ندیدی بس شما از انهایی هستید هرکس به در خانه شما بیایید نمی بینید.
    • GB ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      2 1
      کار ایشون از عینک گذشته کور بودن ندیدن البته ادم کور چشم باشه شرف داره به کور عقل وفهم بودن
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      2 2
      نیازمند شیاف یخ هستی نه عینک
  • مجید IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    57 21
    طلحه و زبیر هم وقتی دیدن توی حکومت علی ع جایی ندارن مخالف شدن وعتبرو یا اولی الابصار
  • علي IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    30 70
    سلام و صلوات و رحمت و بركات خدا بر احمدي نژاد . احمدي نژاد گفت من شركت نميكنم اما نگفت مردم شركت نكنند اما جناب مشرق باشي از حضور مردم خيلي ذوق زده نشو . معلوم نيست نتيجه انتخابات به نفع شما باشد . جمعيتي كه من از بعد از ظهر به بعد ديدم بعيد ميدانم به رييسي راي داده باشند . اگر شكست خورديد بدون شك مهمترين علت حذف احمدي نژاد بوده است
    • عباس IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      57 18
      سلام و صلوات خدا بر صالحین است نه بر لجبازان بی تقوا
    • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 1
      کسی که خودمحور شد ،هوای نفسش را خدا فرض کرده،کسی که مؤمن واقعی نباشد با فریب مشایی احمق جاسوس جهنمی میشود.
    • سید DE ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 1
      زنده باد علی آقا درود بر شرف و راستگویی شما
    • علی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      3 0
      سلام و صلوات بر مردم با شعور و فهیم که در پای صندوق ها حاضر شدند.موسوی و احمدی نژاد و علینژاد ها همگی در ذهن مردم شریف ایران دفن خواهند شد. درود بر مردم شریف ایران
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      3 1
      «اگر من را تایید صلاحیت نکنند انتخابات مشروع نیست و در آن مشارکت نخواهم کرد». مشروع نیست یعنی چه ؟ منیت سلام و برکت ندارد
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 0
      خدا روشکر ماحتی اگه شکست هم بخوریم نتایج رو میپذیریم حتی اگه ایمان داشته باشیم که اتفاقی که نباید افتاده اما شما چی فقط دنبال بهونه هستید تا یه مدت با روان و زندگی مردم بازی کنید
  • مصطفی IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    37 76
    حساب احمدی نژاد از امثال میر حسین جداست احمدینژاد بر میگرده
    • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      34 23
      همه شان فاسدن
    • ملت IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 2
      احمدی نژاد با نیت پاک وارد میدان شد و گذر زمان همه چیز رو نشان میدهد فقط صبر کنید،البته به امید خدا یه فرد بدرد بخور بیاد و مملکت رو یه تنفس انرژی زا بده
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      6 0
      خیلی وقته برگشته.
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    54 14
    مردم اگاهند وهوشیار .گذشت ان دورانهایی که عده ای به اسم خدمت وتشنه قدرت بافریب خدمت کلید بی حجابی و.......خودرا ناجی و.....متاسفانه ومتاسرانه این افرادبرای باند وگروه خودحرکت وهیچ خیری نداشتن وخودتحریمی روهم تحمیل کردن زجرمردم روافزون وعمرمردم روتلف وطلبکارهم هستن اخه این ماه پشت ابر بیرون امد وروشن شد .ازاین گذشته هرکدام هشت سال کاری نکردن دیگه دنبال چی هستن !!!!!!
  • ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    تاریخ همیشه تکرار میشود، روزی که احمدی نژاد از لشکر حسین به لشکر یزید ملحق شد.
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 0
    این نشون میده چقدر قدرت و حب دنیا فساد آوره چقدر هم خودشو قبول داره
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    از همه ی دلسوزان ایران خواهش می کنم با ایمان بمانید و عمل صالحکنید یا اگر ایمانتان و عملتان هم ضعیف بود از خداوند بخواهید تقویت کند در هر حال از عمل غیر صالح بپرهیزید زیرا مشمول دعای امام زمان عج نخواهید بود هود ۴۶
  • vs IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 1
    من با وجود اینکه رای دادم اما نظرم درباره احمدی نژاد چیز دیگه هست یعنی هنوزه موافق حرفها و حدیث های ایشونم ولی احترام به ولی فقیه یکی از واجباته باید در راس گفتمان رهبری حرکت کنه
  • بهرام IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 2
    احمدی‌نژاد خیلی ضایه شد. خخخ... مشارکت بالا بود.
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    با پخش مطالب این جرثومه های فساد و خواندن آن وقت آدم ناخوش و حرام می شود.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    10 2
    کجا رفتند اون خس و خاشاکی که کمپین نه به انتخابات راه انداخته بودند و مدام مردم را از حضور در انتخابات نهی میکردند؟؟
  • افشین IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    12 0
    ملت غیور ایران همیشه دشمنان قسم خورده اش را نا امید خواهد کرد
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    غلط کردی اگه دروغ می گی
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    تجربه ثابت کرده ، فائزه هاشمی از هرکسی حمایت کرده و به اون شخص رای داده، بازنده بوده ،چه پدر خودش در سال ۸۴، چه موسوی در سال ۸۸ و چه همتی در سال ۱۴۰۰ .
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      0 0
      از همتی حمابت نکرد اطلاعاتتون درست نیست
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    من طرفدار احمدی نژاد بودم ولی رای را به رییسی دادم اونگفته بود مردم شرکت نکنند گفت خودم شرکت نمی کنم .انشااله که خداوند اورا به خاطر خدماتش نگهدارد.درضمن اکثر آرای او به طرف آقای رییسی رفت .حداقل من 4رای رادیدم.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    3 10
    اتفاقا خیلیا به خاطر احمدی نژاد اومدن و به همتی رای دادن یکیش خودم احمدی نژاد مرده نه مثل شما
    • رضا IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      2 1
      به امید خدا تو دهنیت رو هم که نوش جان کردی. به آرای باطله هم باختید. احمدی نژاد را یابو برداشته و بزودی با صورت به زمین می کوبد.
    • سعید IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 1
      بخدا راست میگن تاریخ تکرار میشه. 1360# # احمدی نژاد # منافقین # بنی صدر
  • Sh IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 2
    دوست عزیز: من یک احمدی نژادی ام و برای گفته های آقای دکتر احمدی نژاد احترتم بسیار زیادی قائلم و حرف ایشون حرف خیلی از ماهاست و حتی به آقای رئیسی رای هم دادم ولی اینو بدون خیلی از حرف های آقای احمدی نژاد درسته و شورای نگهبان باید( تاکید میکنم باید ) عدم احراز صلاحیت نامزدهائی که با صدای بلند اعلام میکنند علت عدم احراز رو به مردم بگین اونا هم اینکار رو بکنند. تا مر دم دچار یاس و سر درگمی در خصوص حضور در انتخابات نشن یادتون باشه که مردم ولی نعمت مسئولین هستند
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    18 1
    بنده به عنوان کسی که جز اولین حامیان احمدی نژاد از سال 83 بودم و تا دو سه ماه پیش حامی اش با این تحریم چندش اور دیگر حالم از این مرتیکه بهم می خورد دیگر هیچ تفاوتی بین این با مسعود رجوی نمی دانم
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 1
    آفرین بر این مردم غیرتمند
  • عدالت IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 0
    وضعیت مملکت بعد از 4 سال دیگه دیدنی است!!!!
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    فرق محمودتان(معجزه هزاره سومتان) با بقیه اینه که محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • روح الله IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 1
    عجب رویی داری مشرق
  • عبدالله IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 1
    با سلام ، ملت شریف ایران با شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ یکبار دیگه زدن تو دهن منافقین و مزدوران لیبرال موسوم به ملی مذهبی
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 2
    خاک بر سر احمدی نژاد، اگر هم میخوای مخالف باشی ببین با چه کسانی هم ردیف می شوی بدبخت، اگر ماها به تو رای نمی دادیم الان اینقدر پر رو نمی شدی.
  • محمدامین IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 1
    زرشک
  • هاشم IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    مردم بهترين كار ممكن رو انجام دادن چه اونهاي كه راي دادن و چه اونهاي راي ندادن ،اونهاي كه راي دادن به شخص اصلح راي دادن و اونهاي كه راي ندادن هم اگر راي ميدادن مثل چند سال گذشته شخص درستي رو انتخاب نميكردن پس كار خوبي كردن
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 3
    اخه مشرق نیوز چرا عکس زنیکه مسیح گاونژاد رو‌میزاری مگه اونهم عددی هستش بیخیال بابا بچسب به امریکا پ اسراییل اینه عکس نوچه هاشونه ما رو با نوچه در نینداز ارزش ما خیلی بیشتر ازین ادمهای حقیر و پست
  • حمید IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    این در حالیست که بسیاری از شخصیت‌های اصلاح طلب همچون سیدمحمدخاتمی،‌ بهزاد نبوی و حتی مهدی کروبی که یکی از دوبال فتنه ۸۸بود ۲۸خردادماه انتخابات را تحریم نکردند و حتی مردم را برای حضور به پای صندوق های رای دعوت کردند درود بر خاتمی و کروبی و نبوی جز این هم از سید محمد خاتمی انتظار نمیرفت اینها عاقلانه آبروی خودشون رو خریدند اما موسوی و احمدینژاد آبروی خودشون رو مفت فروختند !
  • PL ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 2
    محمود جهود مخفیه
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 2
    درود بر مردم بزرگ ایران.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 2
    چه قیافه های وحشتناکی خدایی پیدا کردن اینا... من خدای ناکرده اگه جای اون علی‌نژاد بودم با اون قیافه سعی می کردم اصلا از تو خونه بیرون نیام اعتماد به نفسی داره مونگول با اون گل رو سرش.. خدای خودت حفظ مون کن
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 6
    زمانی عاشق احمدینژادبودیم ولی معلوم شداوعاشق مردم وکشور نبود عاشق مقام بودهرکس ضدولایت فقیه شدرسواوذلیل میشود
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    14 15
    من به عشق دکتر رای ندادم
  • حسین IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    13 5
    به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب و به عشق امام ورهبرم و حاج قاسم وشهدا رأی دادیم
  • محمد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 1
    آقای احمدی نژاد به کسی نگفت رای نده. ایشان گفتند من یک رای دارم و جون خواسته مردم را نتواستم با عدم تایید بی دلیلم اجرا کنم شرکت نخواهم کرد. خیلی از طرفداران ایشان رای دادند. چرا باید تیتر گفته های ایشان از رسانه ها معاند را بزارید؟ در دور قبلی 74 درصد مردم رای دادند. شکیت یعنی بیش از 74درصد مردم شرکت کنند. آیا اینگونه شد؟
  • ابوالقاسم ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 1
    اظهار نظر کورکورانه و ابله هانه در خصوص احمدی نزاد ممنوع
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 3
    مموتی خیلی ماموتی ، یعنی بدرد دوران یخبندان میخوری و بس .... وهم برت داشته پهلون
  • م د IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    وطن فروش های داخلی و خارجی از ربع پهلوی و مادرش و سلطنت طلبان که ۴۳ سال پیش با چمدان های پر هر چی ثروت بود از کشور خارج کردن و با اون پول های و جدایی از عربستان و آمریکا و اسراییل پروسه براندازی رو پیش می برند این از ناخوددی متأسفانه خودی ها هم وهم برشان داشته از سال ۸۸ با ندانم کاری با خود خواهی ها و تحریم های در خواستی شأن از اربابان خارجی کمر مردم فقیر و متوسط را شکستند و باز هم دست بر نمی دارند
  • علیرضا IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 2
    حاج محمود جان انتخابات سال 92 خیلی از مردم به جلیلی رای نمیدادند چون می گفتند جلیلی همون احمدی نزاده!! و علت رای آوری روحانی خرابکاری های دوسال آخر تو هست....اینقدر مردم مردم نکن
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    3 2
    چرا مصی همیشه یه گل تو موهای شونه نزده کَلَش میزنه ؟؟؟؟ کسی میدونه ؟؟
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    7 3
    کرونا و روحانی دو عامل کاهش مشارکت
  • مهدی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    15 7
    آقا یه سوال رضا پهلوی که ربع پهلویه بچش میشه خُمس پهلوی؟!
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      2 1
      نخیر میشه ثُمن پهلوی !
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 1
      نه میشه 1/8، دور بعدی هم که کلا حذف میشن شاید اگه شانس بیارن میرن برای پلی آف با سومالی یا برمه.
    • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 1
      نه میشه یک هشتم پهلوی تقریبا 0.125
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      1 1
      ناچیز تر از این اعداد است
  • علی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 2
    کجا داری میری مشرق؟! حالت خوبه؟ همش به یه مشت اراذل دشمن شادکن و عقده‌ای و لجوج میپردازی و حالمونو بهم میزنی با عکس و تصایرشون، حالا هم که پاتونو فراتر گذاشتی فیلم چرت و پرت گفتن‌شون‌رو هم میزاری!!!!!
  • حسام IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    همراهی با آمریکا واسرائیل را با افتخار بیان می کنید من حامی ذحمدی نژدام هم نماینده فرماندار سر صندوق بودم وهم به آقای رئیسی رای دادم عده ای با دشمن تراشی برای نظام نان می خورند
  • ایرانی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 2
    احمدی نژاد کسی منتظر تو نبوده و نیست تو ادامه دهنده راه مریم رجوی و در خط امریکا و اسراِِییل هستی بوی تعفنت خیلی وقته که مشام مارا میازارد
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 2
    خوشحالیم که برای دوستانی که تنبلی کردند و رای ندادند ما براشون رئیس جمهور انتخاب کردیم . اگه ناراحت شدید دفعه بعد بیایید پای صندوق رای .
  • محمد IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    خوبه الان یک مناظره در زندان بین کروبی و میریزید و احمقی نژاد برگزار شود تا بزن تو سر هم ، همه بدبختی هایی مملکت از سال 88 با لجبازی نجمومی این کوتوله ها شروع شد
  • انصاری IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 1
    چقدر مزخرف نوشتین. شما مسوولیتی هم برای خودتون قایل هستید؟ تعجب میکنم از این همه سوگیری بی پایه. جیره خور کدوم سمت هستید که اینجور به خودتون اجازه میدید حرف بزنید
  • رضا IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    احمدی نژاد و چند نفر دوروبرش الان مثل خس و خاشاک به تعبیر خودش هستند که حتی توانایی بند آوردن لوله فاضلاب دستشوی را هم ندارند.این مرد چهار سال اول ریاست جمهوری را با حمایت رهبر معظم انقلاب خوب شروع کرد و خدمات شایانی به مملکت کرد ولی عاقبت به خیر نشد و آن چند نفر دور و برش (رمالان)وی را منحرف و به قعر چاه فرستادند.خداوندا مسئولین خدوم ما را عاقبت به خیر بگردان.آمین
  • هم وطن IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 2
    تبریک به مردم ایران زمین رئیسی قهرمان
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    مردم گل کاشتن دولت هر کاری کرد که مشارکت حداقلی شود انواع مشکلات را تا توانست ایجاد کرد ولی دماغش سوخت - احمدی نژاد حیفش است که همرده موسوی و مریم رجوی شود امیدوارم برگردد و انهایی که دورش را گرفتن و خرابش کردن از دورش بروند کنار
  • مهدی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 1
    خدا احمدی نژاد و همه مارو هدایت کنه
  • ایرانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 1
    به کوری چشم بدخواهان داخلی و خارجی مردم و رهبری پیروز این انتخابات بودند
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 1
    محمود نفهمید که دوست داشتن که مردم عاشق چشم و ابروش نبودن عاشق تفکراتش بودن که انهم به لطف همان یاران که رهبری پیش بینی کرده بود باعث سقوطش می شود با ان سقوط از چشم هوادارانش هم افتاد .
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 1
    تقریبا 50 درصد بوده مشارکت.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 3
    این احمدی نژاد شش دانگ خله!
  • رضا تقدیری IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 3
    آقای احمدی نژاد مگر کسی تو را داخل آدم حساب میکند که اینقدر منم میزنی
  • امین امین IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    3 1
    رای سفید دادم
  • امین IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    5 4
    من به عشق دکتر رای ندادم
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      0 3
      خاک تو سرت .
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 2
    کی سال ۸۸ فکر میکرد که تو سال ۱۴۰۰ کروبی رای بده ولی احمدی نژاد نده ؟!! خطر خوارج از معاویه بیشتره ....
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 2
    جالبی موضوع اینجا بود که این دفعه هیچ کاندیدایی حتی صحبت از رفع حصر هم نکرد. این بدبخت دیگه به درد رای جمع کردن هم نمیخوره.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 2
    احمدی نژاد و میرحسین هر دو یک روح بودند در دو بدن از همان سال ۸۸ هم دست هر دو در یک کاسه بود و آن حوادثی هم که پیش آمد چیزی جز دعوای زرگری نبود و به خاطر همین علی رغم اینکه اصولگرا بودم هیچ وقت از احمدی نژاد حمایت نکردم
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    3 2
    ملت‌شریف‌وبزرگوا‌دکترمحموداحمدی‌نژاد.بخوارج.پیوست.
  • DE ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 2
    محمود احمدی نژاد با این وابستگی هایت و خوش خدمتی هایت به وهابی های سعودی الان شده ای در حد یک ماموت (ماموتها مغزشون خیلی کوچیکتر از بقیه موجودات بود و فقط ریخت رعب آوری داشتند)
  • ناشناس IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 0
    میزان مشارکت اعلام شد. زیر ۵۰ درصد خخخخ پس کامل موفق بودن این افراد
  • منصف IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 2
    ملت باغیرت وبا شعورایران دماغ دشمنانرا به خاک مالید. رییسی باید فکری بحال معیشت مردم زمان شناس ایران بکند صاحبان طرحهای عالمانه باید رییسی راکمک کنند ورییسی متواضعانه از آنها استقبال کند
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    3 4
    احمدی نژاد = ابن ملجم زمان
  • محسن IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    3 1
    دقيقا 12 سال پيش خودتون رو براي احمدي‌نژاد مي‌كشتيد. كلي تيترها و جملات نوراني و انقلابي رو در مدح احمدي‌نژاد مي‌گفتيد. خدا 12 سال ديگه آخر و عاقبت‌تون رو با آقاي رئيسي به خير كنه
  • DE ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 3
    درود بر مشرق نیوز درود بر مردم تبریک به رییسی
  • ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 1
    دندان پزشکها نانشان توی روغنه
  • مصطفی مهدوی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    باشرف تر از احمدی نژاد نداریم.احمدی نژاد اگه شیر پاک خورده نبود،بعده انتخابات مملکت را به لجن کشیده بود،چقدر ما بی معرفت و فراموش کار هستیم.وای برما...درود بر احمدی نژاد
    • عبدالعلی GB ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 0
      احمدی نزاد بعد از انتخابات کوچکترین حرکتی انجام میداد به سرنوشت موسوی دچار میشد شک نکن
  • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    0 0
    یکی بگه کجای انتخابات پورشوربو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس