کد خبر 1234024
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
۵۲ درصد از واجدان شرایط تا ساعت ۲۳ در سمنان رأی دادند - کراپ‌شده

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تا ساعت ۲۳ امشب ۵۲ درصد از واجدان شرایط در این استان با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را درون صندوق انداختند.‌

به گزارش مشرق،  حبیب‌الله خجسته‌پور امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا ساعت ۲۳ امشب ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، میزان ۵۲ درصد از واجدان شرایط در استان سمنان با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به درون صندوق انداختند.‌

وی افزود: اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برابر زمان و فرایند قانونی در استان سمنان انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: مشکل خاصی که روند اخذ رأی در استان سمنان را تحت تأثیر قرار بدهد نداشتیم و تا ساعت ۲۳ میزان مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات ۵۲ درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پیرو اطلاعیه ۲۸ ستاد انتخابات کشور و بر اساس اطلاعیه داخلی ستاد انتخابات استان سمنان روند اخذ رأی تمام شعبه‌های روستایی استان سمنان رأس ساعت ۲۳ به پایان رسیده است؛ اما در روستاهایی که در شعب اخذ رأی همچنان رأی‌دهنده حضور دارد فرایند رأی‌گیری تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بر اساس اطلاعیه شماره ۲۹ ستاد انتخابات کشور، فرایند رأی‌گیری در شعب اخذ رأی شهری تا ساعت ۲۴ تمدید شده است.

وی اضافه کرد: خدا رو شکر با تلاش اعضای شورای تأمین، ستاد اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در استان سمنان انتخابات امن، بانشاط و پرشوری را شاهد بودیم و چالش که باعث اخلال در فرایند اخذ رأی شود، در استان سمنان گزارش نشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    علی برکت الله از این راستگویی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس