کد خبر 1234174
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
استاندار تهران: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ماندگار شد

استاندار تهران در پیامی از حضور و حماسه آفرینی شهروندان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تشکر کرد.

به گزارش مشرق، «انوشیروان محسنی‌بندپی» در پیامی از حضور تاریخی و حماسه آفرینی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.

پس از روزها برنامه‌ریزی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مردم استان تهران همزمان با سایر نقاط کشور در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر شدند و با وجودی که بی وقفه رای گیری با شعب ثابت و سیار از ساعت ۷ صبح ادامه داشت، اما مردم برای ثبت ارای خود در شعب صف کشیدند تا جایی که انتخابات تا ساعت ۲ بامداد ادامه یافت.

استقبال عموم مردم به ویژه شهروندان استان تهران برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قابل توجه بود و مردم بار دیگر حماسه ماندگاری را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

مردمی که دل در گرو این انقلاب دارند و هر جا که نیاز به حضورشان بوده، ایستادند، مردمی که بار دیگر در کنار هم مشت بر دهان استکبار زدند؛ و با آرای خود سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند؛ در این بین رای اولی‌ها نیز حضور پررنگ داشتند و همه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رای خود را به صندوق انداختند و با رای درست و آگاهانه خود الگوی ملت‌های آزاده و آزادیخواه شدند.

اینجانب از همه شهروندان استان تهران که با شور و شعور در عرصه انتخابات نقش آفرینی کردند و از همه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات به جهت برگزاری انتخابات و همچنین از اصحاب رسانه و خبرنگاران به جهت ثبت این لحظات پرشور تقدیر و تشکر می‌کنم و سربلندی ایران اسلامی را در سایه رهبری مقام معظم رهبری خواهانم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    خصوصا بعد از بررسی کوتاهی های در رای گیری که عمدی بود یا نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس