انتخابات در کره جنوبی

ایرانیان مقیم کره جنوبی در استقبال از سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آغاز رأی‌گیری در شعبه اخذ رأی در سئول، رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش مشرق به‌ نقل از بخش رسانه‌ای سفارت ایران در سئول، «سعید بادامچی شبستری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی امروز جمعه پس از شرکت در رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعبه اخذ رأی مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول، از استقبال و مشارکت ایرانیان مقیم کشور جنوبی خبر داد.

وی با اشاره به مشارکت ایرانیان مقیم در این انتخابات اظهار داشت: حضور در پای صندوق رأی برای تعیین سرنوشت، نشان‌دهنده اقتدار کشور، ظهور اراده مردم و جلوه‌گاه مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.

رأی‌گیری از ایرانیان مقیم کره جنوبی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح به وقت محلی (۳:۳۰ به وقت تهران) در شعبه اخذ رأی مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول پایتخت این کشور آغاز شد.  

در پی درخواست‌های برخی از هموطنان مبنی بر تمدید زمان رای‌گیری به دلیل بعد مسافت شهرهای محل اقامت آنان تا سئول، اخذ رای‌گیری در ساعت ۲۰ به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس