حضور عروس و داماد کرجی پای صندوق رای در مسجد جامع رجایی شهر

امروز، عروس و داماد سقزی روز اول زندگی خود را با حضور در انتخابات ۱۴۰۰ در شعبه اخذ رای ۶۲ شهرستان سقز آغاز و زندگی مشترک را با طعم مشارکت انتخاباتی شروع کردند.

به گزارش مشرق، انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در شهرستان سقز نیز آغاز شد و از صبح جمعه مردم به پای صندوق رای آمدند تا سرنوشت خود را رقم بزنند.

در این میان، متفاوت تر از همه اقشار مردم، عروس و داماد سقزی در اولین روز زندگی مشترک و همزمان با انتخابات ۱۴۰۰،  با حضور در شعبه ۶۲ رای خود را به صندوق انداختند و با این کار ثابت کردند جوانان مشارکت ویژه ای در انتخابات داشتند.

از ابتدای حضور این زوج جوان در شعبه اخذ رای خیابان شهدا شهرستان سقز، حاضرین و مسوولان برگزاری انتخابات با تشویق و شور و شوش انتخاباتی از آنها تقدیر کردند.

این زوج جوان بعد از اینکه آرای خود را به صندوق انداختند از جوانان سقزی و سراسر کشور خواستند در سرنوشت خود سهیم باشند و به پای صندوق رای بروند و در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند.

با حضور این عروس و داماد در شعبه اخذ رای، مردم نیز شور و هیجان خاصی گرفتند و همه حاضرین برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی کردند. حضور عروس و داماد سقزی در انتخابات مشوق خوبی برای حضور جوانان در پای صندوق رای است.

هم اکنون در شهرستان سقز انتخابات پرشور برگزار می شود و مردم از صبح امروز در پای صندوق رای حاضر شدند. تعداد ۲۲۲ شعب اخذ رای که شامل ۱۱۰ شعبه سیار شهری و روستایی و ۱۱۲ شعبه ثابت شهری و روستایی برای اخذ رای در شهرستان پیش بینی شده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 0
    در سقز این طوری پانکوردهای تروریست رو تحقیر کردن، واقعا جرات و جربزه می خواد. خدا حفظتون کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس