کنسول ایران در پاکستان: حضور هموطنان در انتخابات اطمینان بخش است

کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان گفت: حضور هموطنان در مراکز اخذ رای اطمینان بخش و بیانگر تمهیدات موثر نمایندگی‌های ایران برای پذیرش مراجعه کنندگان است.

به گزارش مشرق، «سعید فرقانی» روز جمعه و همزمان با برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، در محل سفارت کشورمان در اسلام‌آباد طی گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و همچنین براساس دستور العمل‌های اعلام شده به نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در پاکستان، خوشبختانه اقدامات موثری اتخاذ شد.

وی افزود: سفارت ایران در اسلام‌آباد و سرکنسولگری‌های کشورمان در سه شهر لاهور، کویته و کراچی در پاکستان تمهیدات لازم را به اجرا گذاشته و پذیرای ایرانیان مقیم برای حضور در این جشن سیاسی میهن اسلامی هستند.

فرقانی تاکید کرد: حضور هموطنان در مراکز اخذ رای در اسلام‌آباد و شهرهای مختلف پاکستان اطمینان بخش است و خرسندیم که نمایندگی‌های ایران در خارج کشور سهم مهمی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فضای سالم و آرام ایفا می‌کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در پنج شعبه اخذ رای در پاکستان، راس ساعت هشت صبح جمعه ۲۸ خرداد به وقت محلی با حضور پرشور ایرانیان مقیم در «اسلام‌آباد» و سه شهر دیگر پاکستان آغاز شد.

به گزارش مشرق، مراجعه ایرانیان مقیم شهرهای مختلف پاکستان به مراکز اخذ رای ادامه دارد و این روند تا ساعت ۱۸ امروز به وقت محلی ادامه خواهد یافت.

«سید محمدعلی حسینی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در اولین لحظات آغاز اخذ رای در محل سفارت کشورمان در شهر اسلام‌آباد، رای خود را به صندوق انداخت.

صندوق‌های رای گیری در شهرهای‌ کراچی، کویته و لاهور به عنوان مراکز سه ایالت پاکستان در سرکنسولگری‌های کشورمان در این شهرها مستقر شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس