آماده باش شرکت توزیع برق استان تهران برای تامین برق پایدار در مراکز رای گیری - کراپ‌شده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: از صبح امروز به خاطر وجود روند فرایند الکترونیکی انتخابات، این شرکت برای تامین برق پایدار حوزه ها و مراکز رای گیری انتخابات به صورت آماده باش است .

به گزارش مشرق، حاجی رضا تیموری اظهار داشت: ۲۹۰ اکیپ عملیاتی این شرکت به حالت آماده باش در آمدند و همه تمهیدات لازم برای پیشگیری از خاموشی و یا هر گونه وقفه در تامین مطمئن و پایدار در مراکز اخذ رای به کار گرفته شده است.

وی افزود: تمام اکیپ های عملیاتی تا پایان شمارش آرا در آماده باش کامل به سر خواهد برد و تمام تلاش خود را می کنند تا انتخاباتی بدون خاموشی برگزار شود.

تیموری گفت: در این دوره از انتخابات یک هزار و ۱۰۰ نفر نیروی عملیاتی و فنی در قالب ۲۹۰ اکیپ عملیاتی در حال آماده باش هستند ضمن اینکه ۲۹۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین در مدیریت های ۲۲ گانه این شرکت به کار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به آمادگی نیروهای عملیاتی تعمیراتی گفت: گروهای تعمیرات شبکه هوایی و زمینی، آیتی و مراکز فوریت های برق ۱۲۱ آماده هستند در خلال برنامه آمادگی همکاران نسبت به بازبینی دقیق شبکه و پست های توزیع در مراکز ستاد انتخابات و اخذ رای به عمل می آید.

وی تاکید کرد: توصیه به فرمانداران و مسئولان مراکز اخذ رای برای پیش بینی چراغ اضطرایی شده است که در صورت لزوم از آن استفاده کنند تقاضا از فرمانداری و بخشداری ها برای جلوگیری از بالارفتن ترافیک رفت و آمد برای حوادث احتمالی به شبکه برق می شود همکاران ضمن آمادگی خود نیز با حضور در مراکز اخذ رای به اتفاق خانواده شان حاضر شده تا با رای خود برگ زرینی بر تاریخ کشور بیافزایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تاکید کرد: از قبل هماهنگی لازم از قبیل پیش بینی بکار گیری مولد های اضطرای و استقرار اکیپ های عملیاتی برق به منظور رسیدگی به هر نوع مشکل فنی احتمالی در مکان های شعب اخذ رای انجام شده است.

وی از مشترکان شرکت برق استان تهران درخواست کرد: با کاهش حداقل ۱۰درصدی مصرف برق خود در ساعتهای اوج بار (۱۳ تا ۱۸ و ۱۹ تا ۲۳) خدمتگزاران خود در صنعت برق را در ارائه هر چه بهتر خدمات و تامین برق مطمئن و پایدار یاری کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس