جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از نام‌گذاری پایگاه‌های جدید با نام شهیده ناهید فاتحی‌کرجو در سال‌جاری در این استان خبرداد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حمزه‌علی علیخانی صبح امروز در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری گنگره ملی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو و 540 شهیده کردستان در سنندج، اظهار کرد: معرفی شهدای شاخص کشوری، استانی، شهرستانی و اقشار سنتی حسنه است که چند سالی به همت بسیج دنبال می‌شود.

به گفته وی، معرفی و شناساندن شهدای شاخص کشوری به اقشار مختلف جامعه زمینه‌ساز تبیین جایگاه و نقش آنان در دفاع از نظام و ارزش‌های اسلامی است.

وی تصریح کرد: امسال شهید حجت‌الاسلام عبدالله میثمی و شهیده ناهید فاتحی کرجو به عنوان دو شهید شاخص کشوری معرفی شده‌اند و برنامه‌های گرامیداشت شهدا در سال جاری با محوریت این شهدا برگزار می‌شود.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان از شهیده ناهید فاتحی‌کرجو به عنوان الگوی ولایت‌مداری و اخلاص نام برد و افزود: الگوگیری از این شهیده بزرگوار ترویج فرهنگ ایثار و دفاع از نظام اسلامی را به دنبال دارد.

به گفته وی، این شهیده بزرگوار در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و عشق به امام(ره) بعد از تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها از سوی ضد انقلاب به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

وی گرامیداشت یاد و خاطر این شهیده بزرگوار را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد برگزاری این کنگره بتواند در تبیین و ترویج راه و اهداف این شهیده والا مقام به مردم جامعه نقش مهمی داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگی، کمیته اجرایی، کمیته پشتیبانی، کمیته روابط عمومی و کمیته علمی برای برگزاری کیفی این کنگره تشکیل شده است.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌‌روی خانوادگی در سنندج

علیخانی در ادامه افزود: نامگذاری پایگاه‌های جدید با نام این شهیده، ختم قرآن در پایگاه‌های بسیج، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع حقوق زن و برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی در سطح کشور و استان برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده از سنندج تا روستای هشمیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیده ناهید فاتحی‌کرجو است.

وی اضافه کرد: در همین راستا یادواره شهدای دانش‌آموزی و مسابقه انشانویسی و روزنامه دیواری در سطح مدارس و کوهپیمایی در آبیدر برگزار می‌شود.

وی در پایان از برگزاری یادواره شهدای زن کردستان در شهرستان‌های استان که توسط گروهک‌های ضدانقلاب ترور شده‌اند خبر داد و رزمایش نمایشی نقش زن در تهران و دیگر استان‌ها به مدت 10 تا 15 شب با محوریت شهدای شاخص خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس