کد خبر 1233533
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
فرمانده نیروی انتظامی آرای خود را به صندوق انداخت

فرمانده نیروی انتظامی آرای خود را در شعبه اخذ رأی مسجد مالک اشتر ستاد ناجا به صندوق انداخت.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در شعبه اخذ رأی مسجد مالک اشتر ستاد ناجا حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند.

در این شعبه اخذ رای دیگر کارکنان نیروی انتظامی رأی های خود را به صندوق ها انداختند.

بیشتر بخوانید:

حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی

وی در حاشیه مشارکت در انتخابات گفت: بحمدالله مردم به خوبی در حال انجام تکلیف خود یعنی شرکت در انتخابات هستند و از همان ساعات اولیه اخذ رأی حضور پرشور و با بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند.

سردار اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اضافه کرد: ان شاءالله این انتخابات مایه خیر و برکت برای کشور و مردم خواهد بود و موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی یادآور شد: از مردم عزیز به خاطر این حضور پرشور و شعور خود تاکنون قدردانی می کنم و ان شاءالله کسانی که تاکنون اقدام نکرده اند، هرچه زودتر با حضور در شعب اخذ رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مشارکت نمایند.

وی با بیان این که ان شاءالله انتخابات و انتخاب فرد اصلح باعث پیشرفت و آبادانی روزافزون کشور شود، گفت: ان شاءالله اثرات این انتخابات در آینده باعث پیشرفت و شکوفایی کشور می شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، همچنین سردار قاسم رضایی در حاشیه مشارکت در انتخابات با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دو محور جمهوری و اسلامی شکل گرفته است، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات، آبیاری شجره طیبه انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب و تحویل آن به نسل های آینده است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات یک فریضه است و می توان با مشارکت در این امر مهم از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل تمامی بد خواهان پاسداری کرد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در راستای بعثت پیامبر اکرم (ص) و عاشورا شکل گرفته است، تصریح کرد: به اعتقاد بنده برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی ایران بسترساز ظهور امام عصر (عج) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس