کد خبر 1233129
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
ببینید | هشدار خوف‌انگیز و ترسناک حریرچی در خصوص کرونا

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از ۱۰ هزار شعبه اخذ رای به منظور کاهش تراکم جمعیت در شعبه ها در سراسر کشور اضافه شده و فاصله گذاری مناسب در حوزه‌های رای‌گیری نیز پیش‌بینی شده است.

به گزارش مشرق، ایرج حریرچی در جریان آیین افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان تکاب اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار شعبه اخذ رای به منظور کاهش تراکم جمعیت در شعبه ها در سراسر کشور اضافه شده است ضمن آنکه فاصله گذاری مناسب در حوزه های رای گیری نیز پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در همه شعبه های اخذ رای ناظر بهداشتی وجود خواهد داشت و استفاده از وسایلی مانند استامپ در جریان فرآیند رای گیری حذف شده است.

معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مردم برنامه رای دهی خود را به تمام طول روز تقسیم کنند افزود: مردم سعی کنند از ساعت هفت صبح به شعبه های اخذ رای مراجعه کنند تا شاهد ازدحام و تراکم جمعیت در ساعت های پایانی رای گیری نباشیم.

حریرچی با تاکید براینکه مردم به هیچ عنوان نگران احتمال شیوع بیماری کووید-۱۹ در شعبه های اخذ رای نباشند گفت: بهترین ناظر و عامل برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمان انتخابات خود مردم هستند از اینرو از همه درخواست می کنیم در هنگام رای دادن موارد بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

وی همچنین از مسوولان ستاد انتخابات استان ها و دانشگاه علوم پزشکی خواست در مدت باقیمانده تا انتخابات پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های جدید ستاد ملی کرونا را در رسانه‌ها برای مردم تبیین کنند تا عموم شهروندان نسبت به رعایت نکات بهداشتی اطلاع کافی داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس