کد خبر 1233060
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
هوای تهران

مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: بیشینه دمای هوای امروز تهران ۳۷ درجه و کمینه دما به ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید و برای جمعه ۲۸ خرداد، دمای ۳۸ درجه‌ای در تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد وضعیت جوی استان تهران در ۵ روز آینده با آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات استان در ساعات بعدازظهر گاهی با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، گفت: به دلیل پایداری نسبی در ساعات بعدازظهر و شب، افزایش نسبی آلاینده‌های جوی و در ابتدای روز غبار صبحگاهی در نواحی پرتردد شهری مورد انتظار است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: طی این مدت در اواسط روز در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

جلالی تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز تهران ۳۷ درجه و کمینه دما ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید و برای جمعه ۲۸ خرداد، دمای ۳۸ درجه‌ای در تهران پیش‌بینی شده و در شهرستان‌ها گرمای ۴۲ درجه‌ای در ورامین و پیشوا مورد انتظار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    ٣٨ درجه برای ما اهوازی ها مثل بهشته، ما اهوازی ها دیروز دمای ۵٢ درجه را تجربه کردیم، شب هم دما رسید به ۴٢ درجه، نصف شب هم ٣۵ درجه. اهواز معروفه به جهنم خاورمیانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس