کد خبر 1232984
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز به صورت سرزده از فاز ۸ مسکن مهر پردیس بازدید کرد و پای درد و دل مردم نشست.

به گزارش مشرق،صبح امروز رئیس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف از فاز 8 مسکن مهر پردیس بازدید کرد.بازدید سرزده رئیس مجلس شورای اسلامی با استقبال ساکنان فاز ۸ پردیس همراه بود و مردم به بیان دغدغه و مشکلات خود پرداختند.

مردم مشکلاتی از قبیل همکاری نکردن اداره برق برای تأمین برق برخی از واحدها، خرابی آسفالت، تسریع ساخت و ساز و آخرین فرصت تحویل واحدهای تکمیل شده در این فاز را با ایشان در میان گذاشتند.

بازدید سرزده قالیباف از مسکن مهر پردیس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    3 0
    متاسفانه فساد مالی و حق کشی های فوق العاده شدیدی در شرکت عمران پردیس در جریانه و صدای همه مردم رو درآورده . مدیران دست نشانده بنفش در فساد و ظلم بیداد میکنند . انشاالله با روی کار آمدن دولت جدید انقلابی ریشه این فساد و مدیریت فاسد و ظالم برای همیشه از کشور اسلامی کنده بشه و مردم بعد از 8 سال سیاه عدالت رو به چشم ببینن
  • DE ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    3 1
    پایه گذار مسکن مهر احمدی نژاد بود ،
  • DE ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    3 0
    بله اقای احمدی نژاد یک طرح مردمی مسکن راه اندازی کرد ولی دولت های بعدی مسئول اتمام پروژه های نیمه تمام بودند. از افتخارات اقای اخو.. اینه که حتی این طرحهای نیمه کاره را از روی لجاجت عمدا تکمیل نکرد. ولی ادعا و تکبر این از دماغ فیل افتاده! طبق طبق! .. افرین به اقای قالیباف که بازم بفکرمردم هست. سازمان عمران پردیس یک دسته کارکنانی داره که فقط قصدشون به اوج رسوندن نارضایتی و اذیت و ازار مردمه. کار رو مثل توپ فوتپال الکی به هم حواله می دن. خدا واقعا این دسته کارکنان کارشکن رو لعنت کنه .
  • عباس IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 0
    سلام من امتیاز یک واحد مسکن مهر فاز 8 پردبس را خریده و تمامی وجه را 4 سال پیش پرداخت نموده ام حلا برای تحویل گیری واحد به من می گویند برای انتقال سند باید 37 میلیون تومان پرداخت نمایید چرا این قدر اجحاف می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس