کد خبر 1232754
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
یورو ۲۰۲۰| روسیه با شکست فنلاند به صعود امیدوار شد

شاگردان استانیسلاو چرچسوف با غلبه بر فنلاند به صعود به مرحله حذفی یورو ۲۰۲۰ امیدوار شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های یورو ۲۰۲۰ از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهارشنبه -  به وقت تهران) تیم ملی فوتبال روسیه در گروه B در ورزشگاه ورزشگاه کرستوفسکی شهر سن‌پترزبورگ به دیدار فنلاند رفت و موفق شد میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

شاگردان چرچسوف که در بازی اول خود مغلوب بلژیک شده بودند، در این دیدار در دقیقه ۲+۴۵ روی یک کار تیمی زیبا توسط الکساندر میرانچوک و روی پاس آرتم جیوبا به گل رسیدند.

با این نتیجه روسیه سه امتیازی شد و با توجه به نتیجه بازی رو در رو در مصاف با فنلاند به رده دوم جدول گروه B صعود کرد و فنلاند سه امتیازی را به رده سوم فرستاد.

دنی ماکلی داور هلندی در این دیدار به دیمیتری بارینوف (۲۷)، ماگمدوف اوزدئوف (۳۴) و گئورگی ژیکیا (۸۸) از روسیه و گلن کامارا (۲۲) و دنیل اوشونسی (۹۰) از فنلاند کارت زرد داد.

پیش از این بازی بازیکنان فنلاند با تی‌شرت‌های مخصوص که روی آن نوشته شده بود «زود خوب شو کریستین» خود را گرم کردند. کریستین اریکسن هافبک دانمارک در بازی با فنلاند دچار ایست قلبی و راهی بیمارستان شد.

امشب در ادامه این رقابت‌ها دو دیدار از گروه A برگزار می‌شود که بر این اساس ابتدا از ساعت ۲۰:۳۰ تیم‌های ترکیه و ولز در ورزشگاه المپیک باکو با هم مصاف می‌کنند و سپس از ساعت ۲۳:۳۰ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو شهر رم پذیرای سوئیس خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس