رئیسی

محمدرضا باهنر گفت که آیت الله رئیسی می تواند در شرایط کنونی بهتر از کسان دیگر کشور را اداره کند و باید همه به ایشان کمک کنند.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در همایش جبهه نیروهای انقلاب در حمایت از آیت الله رئیسی به نمایندگی از شورای وحدت، ‌  علی علم الهدی از طرف ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی و آقای پورابراهیمی از طرف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سخنرانی کردند.

وی افزود: در این همایش آقای باهنر ضمن اشاره به خدمات بزرگ انقلاب به کشور و مردم در سخنانی ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری گفت که آیت الله رئیسی می تواند در شرایط کنونی بهتر از کسان دیگر کشور را اداره کند و باید همه به ایشان کمک کنند.

عیوضی خاطرنشان کرد: آقای علم الهدی نیز با بیان این که مشارکت حداکثری، ‌ الویت است گفت: ابعاد شخصیتی آیت الله رئیسی از جمله روحیه عدالتخواهی، فسادستیزی و پاکدستی ایشان موجب شده تا امکان اجماع و وحدت نیروهای انقلاب اسلامی حاصل شود و برای دعوت از ایشان نمایندگان مجلس و طیف های گسترده ای از اقشار مردم و نیروهای انقلاب به میدان آمدند و آقای رییسی با دعوت های گسترده مردم به این عرصه وارد شدند.

رئیس ستاد مردمی رهروان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی همچنین بیان داشت: آقای پورابراهیمی هم در سخنان خود اظهار داشت: ما در مجلس شورای اسلامی بارها به مسئولین وقت دولت تذکر و هشدار دادیم که ارز ۴۲۰۰ تومانی اقتصاد کشور را به سراشیبی خواهد برد اما متاسفانه کسی در دولت به این هشدارهای دلسوزانه توجهی نکرد.

وی ضمن اعلام حمایت نمایندگان مجلس و نیز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از آیت الله رییسی گفت: ما امروز  در انتخابات از ایشان حمایت می کنیم اما در مرحله  تشکیل دولت، مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل می کند.

لطفعلی عیوضی درباره سخنان خود در این همایش نیز بیان داشت: اینجانب نیز در باره ابعاد گفتمانی آیت الله رئیسی نظیر فسادستیزی، عدالتخواهی، حمایت از تولید، کارآمدی و رویکرد مردم مدارانه و اخلاق مداری ایشان صحبت و تاکید کردم که سوء تدبیری ها و چشم انتظاری های بی دلیل به آمریکا  در دولت آقای روحانی، جز نارسایی و مشکلات، ‌ حاصلی برای کشور نداشته است.

وی با اشاره به این که در این همایش تعداد کثیری از دانشگاهیان، صنعتگران، کارکنان صنعت نفت، تشکل های دانشگاهی، فرهنگیان و تولیدکنندگان نیز حضور داشتند، گفت: آقای دکتر نصیری به نمایندگی از انجمن نخبگان ایران بر ضرورت گردش نخبگان برای پویایی و نشاط جامعه تاکید کرد و افزود: به اعتقاد ایشان بیانیه گام دوم انقلاب، تامین کننده این مساله مهم است و باید مورد توجه و عمل جدی باشد.

مسول ستاد مردمی رهروان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: در این همایش تاکید شد که مردم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در معرض  امتیاز و رای به دو کارنامه فسادستیزی و حمایت از تولید و دفاع از حقوق مردم  آیت الله رییسی در قوه قضاییه و تداوم آن در قوه مجریه از یک سو با انتخاب ایشان و از سوی دیگر نمره وعملکرد وسوء تدبیر ها، گرانی افسارگسیخته و تنگ تر شدن سفره معیشت مردم به دلیل عملکرد دولت از سوی هستند.

بر پایه این گزارش  در این همایش، ستاد مردمی رهروان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی خواهان مشارکت حداکثری مردم از یک سو و از طرفی اجماع کاندیداهای جبهه انقلاب بر اساس گفتمان واحد و مشترک در انتخابات ۲۸ خرداد و پرهیز از تعدد نامزد در یک گفتمان واحد شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 0
    مگر باهنر نیروی لاریجانی نیست؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس