کد خبر 1232679
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

اگر می خواهید خرید بلیط هواپیما به مقصد خارجی یا داخلی را از بهترین سایت های رزرو انجام دهید، انتخاب شما کدام سایت است؟ خرید اینترنتی بلیط هواپیما از کدام سایت به صرفه تر است؟ کدام سایت، مرجع مطمئنی برای اطلاع از آخرین قیمتها و ارزانترین پروازهاست؟ مزیت برترین سایتهای رزرو بلیط هواپیما نسبت به سایر رقبا چیست؟ اگر می خواهید خرید بلیط هواپیما به مقصد خارجی یا داخلی را از بهترین سایتهای رزرو انجام دهید، انتخاب شما کدام سایت است؟ ما به شما چند وبسایت تراز اول رزرو بلیط خارجی و داخلی را همراه با مزایا و ویژگی ها معرفی خواهیم کرد تا با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

سایتهای رزرو بلیط خارجی

سایتهای مختلفی در زمینه رزرو بلیط هواپیما در دنیا فعال هستند. ما از بین 10 سایت برتر، کایاک، اسکای اسکنر و موموندو را برگزیدیم تا با مقایسه ویژگی و مزایا، خرید بلیط هواپیما خارجی را با اطلاعات دقیقتری انجام دهید.

سایت های رزرو بلیط خارجی و داخلی

مقایسه سایت‌های رزرو بلیط خارجی

کایاک، سایت شاخص رزرو بلیط هواپیما(Kayak)

کایاک(Kayak) یک موتور جستجوی سفر است که به شما کمک می کند تا به سرعت بهترین گزینه های مسافرتی را پیدا کنید. کایاک سالهاست که جزو لیست اول بهترین سایت های رزرو بلیط هواپیما دنیا جای دارد. کایاک بهترین قیمت و زمان بندی فروش بلیط هواپیما را ارایه می دهد. همچنین در زمینه رزرو هتل، اجاره آپارتمان، رزرو کروز، اجاره خودرو، خرید بلیط قطار و پکیج های سفر نیز فعالیت دارد. از مزیتهای خرید بلیط هواپیما در کایاک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخفیف 35 درصدی بلیط هواپیما: با پیوستن به لیست ایمیلی کایاک، شما تا 35 درصد تخفیف برای موقعیت های مختلف سفر کسب می کنید.

قویترین موتور جستجوی بلیط هواپیما: کایاک از بهترین سایتها برای تحقیق درباره قیمت بلیط هواپیما برای مقصد مورد نظر شماست

پیش بینی روند قیمت بلیط هواپیما: سرعت بالا در نمایش مستقیم آخرین نرخ بلیط و پیش بینی روند قیمت آن اشاره کرد.

اعلام قیمتهای ارزانتر پرواز مقصد: اگر برای رزرو امروز آماده نباشید، کایاک از طریق نوتیفیکیشن به شما قیمتهای جدید بلیط مقصد مورد نظرتان را یادآوری می کند.

خرید بلیط بر مبنای آب و هوا: شما در کایاک به کمک فیلتر مقصد بر اساس آب و هوا، می توانید به راحتی محل مورد علاقه خود را پیدا کنید. 

صفحه پروازهای بدون توقف: گزینه «بدون توقف» در فیلترهای نقشه کایاک هم موجود است. معمولا پرواز مستقیم قیمت بالاتری نسبت به پروازهای همراه با توقف دارد.

بلیط هواپیما چند شهری: گزینه چند شهری (Multi-city) یک فرصت است. شما می توانید در مسیر پرواز خود از لندن به توکیو، چندین شهر دیگر را هم دیدن کنید.

اسکای اسکنر، پر طرفدارین سایت رزرو بلیط هواپیما(Skyscanner)

یکی از معروفترین موتورهای جستجو و خرید بلیط دنیا، اسکای اسکنر است. این سایت با 85 میلیون کاربر در کشورهای مختلف جهان به یکی از مهمترین برندهای رزرو بلیط هواپیما تبدیل شده است. این وبسایت خدمات دیگری چون راهنمای سفر، اجاره خودرو، رزرو هتل و اپلیکیشن سفر عرضه کرده است. اما مزیتهای اسکای اسکنر چیست؟ بهترین ویژگیهای اسکای اسکنر شمامل موارد زیر است:

 انتخاب باز و کمترین قیمت: گستردگی داده های اسکای اسکنر، انتخاب متنوعی برای ارزانترین پرواز بر مبنای تاریخ و مقصد خواهد داد.

دسترسی به انواع تامین کننده های بلیط هواپیما: اسکای اسکنر به دلیل اینکه یک جمع کننده (اگریگیتور) بزرگ بلیط هواپیماست، به انواع و اقسام تامین کننده های بلیط ارزان وصل است.

 بهترین پرواز نه فقط ارزانترین: ارائه ترکیبی از بهترین پروازها بر اساس عملکردهای مختلف.

ارسال قیمتهای جدید بلیط هواپیما:  گزینه اعلام قیمت به صورت نوتیفیکیشن.

جستجوی پروازها بر مبنای نقشه: به کمک نقشه، پروازها و فرودگاههای هر نقطه از دنیا را بررسی کنید.

موموندو، قویترین سایت رزرو بلیط هواپیما(Momondo)

موموندو یک سایت بی نظیر برای خرید بلیط ارزان هواپیما است. این سایت در مقایسه با کایاک و اسکای اسکنر تلاش می کند بهترین قیمت را ارایه دهد. موموندو یک سایت مستقل، رایگان و شگفت است که میلیاردها گزینه پرواز هواپیما، هتل و اجاره خودرو را عرضه می کند. این شرکت از سال 2006 تا کنون توانسته جایگاه خود را بین 10 وبسایت برتر رزرو بلیط هواپیما تثبیت کند. مزیتهای رزرو بلیط در موموندو را بیشتر بشناسید:

تخفیف ثابت بلیط هواپیما: ارایه بلیط هواپیما با تخفیف چشمگیر

بیشترین گزینه های بلیط هر مقصد: بهره گیری از شمار فراوان آژانس های مسافرتی

یافتن مقاصد جدید: گزینه جستجوی «سفر به هر مقصد» به صورت تصادفی

موتور ابرجستجوگر: جستجوی این سایت نه فقط از تامین کننده ها بلکه از بین صدها آژانس مسافرتی آنلاین و ایرلاین صورت می گیرد

تحلیل نتایج جستجوی شما: نمودار اطلاعات جستجوی شما

فیلترهای پیشرفته جستجو: دارای انواع فیلتر برای جستجوی دقیق تر

سایتهای رزرو بلیط داخلی

سایت های رزرو بلیط خارجی و داخلی

مقایسه سایت‌های رزرو بلیط داخلی

علی بابا معروفترین سایت رزرو ایران

سایت علی بابا شناخته شده ترین سایت خرید بلیط اینترنتی در ایران است. این معروفیت به واسطه عرضه گسترده بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار، علی بابا را به یک مرجع قوی برای گردشگران و مسافران بدل ساخته است. با مزایای رزرو بلیط در علی بابا آشنا شوید:

شبکه وسیع پرواز: پوشش جامعی از پروازهای داخلی و خارجی

نوتیفیکیشن کاهش قیمت بلیط هواپیما: با فعال کردن نوتیفیکیشن قیمت، به صورت مداوم از کاهش قیمت بلیط برای مقصد مورد نظرتان مطلع شوید

تنظیمات بهینه خرید بلیط هواپیما: با انتخاب گزینه ها در تنظیمات، به روش راحتتر و مطلوب خود، بلیط مقصدتان را تهیه کنید.

بهترین بلیط چارتر هواپیما: علی بابا به عنوان یکی از چارترکننده های بزرگ در ایران، به شما امکان خرید بهترین بلیط چارتری به مقصد داخلی یا خارجی را خواهد داد.

دسترسی به اطلاعات کامل پرواز: با نصب اپلیکیشن علی بابا به اطلاعات پرواز تمام فرودگاه‌های کشور دسترسی پیدا می کنید.

تریپ بهینه ترین سایت رزرو بلیط هواپیما ایران

تریپ یکی از معروفترین سایت های بلیط ارزان هواپیما در ایران است. این سایت به عنوان یک مرجع مهم خرید آنلاین و رزرو بلیط هواپیما، در زمینه رزرو هتل و تورهای مسافرتی نیز فعالیت دارد. پشتیبانی شبانه روزی و در تمام ایام هفته، خرید آنلاین از تریپ را مطمئن و راحت می سازد. با ویژگیهای تریپ و مزایای خرید بلیط در این سایت آشنا شوید:

شبکه گسترده پرواز و ایرلاینها: تریپ با ایجاد اعتماد و فضای رقابتی حرفه ای، در حال حاضر با بیش از 100 شرکت هواپیمایی در سراسر دنیا همکاری دارد.

پایین ترین قیمت بلیط هواپیما: شانس شما برای خرید بلیط هواپیما ارزان در تریپ بالاست، به دلیل اینکه تریپ تمامی تامین کنندگان بلیط هواپیما را برای ارزانترین خرید بلیط هواپیما به کار می گیرد.

امکان لغو و استرداد بلیط هواپیما: تریپ در کمترین بازه زمانی مبلغ شما را باز می گرداند و در صورت درخواست شما، امکان تغییر تاریخ پرواز سیستمی مقدور است. شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید و به صورت آنلاین امکان لغو و دریافت مبلغ خواهید داشت. 

امکان مقایسه قیمت ایرلاینها: تریپ در لیست نتایج هر مقصد به شما انواع قیمت بلیط هواپیما را عرضه می کند. شما می توانید با مقایسه قیمتها، بهترین بلیط هواپیما را متناسب بودجه خود خریداری کنید.

اطلاع از ارزانترین بلیط هواپیما: شما با نصب اپلیکیشن تریپ اطلاعات کاملی از پروازهای داخلی و خارجی، قیمتها و بلیط های چارتری و لحظه آخری خواهید داشت.

فلایتیو، سایت جامع رزرو بلیط هواپیما

فلایتیو جزو 10 سایت معروف رزرواسیون بلیط هواپیما در ایران است. فلایتیو به عنوان یکی از برندهای مطرح، خدمات دیگری چون بلیط اتوبوس، قطار و رزرو هتل را نیز انجام می دهد. اما مزیت فلایتیو نسبت به رقبای ایرانی چیست؟

تقویم قیمت پروازها: با استفاده از گزینه تقویم قیمتی، از نوسان چند روز بعد بلیط هواپیما مطلع شوید

جستجوی سریع بین تمام ایرلاینها: شما در فلایتیو به سرعت می توانید طبق تاریخ و مقصد انتخابی، انواع ایرلاین داخلی و خارجی و قیمتها را ببینید  

رزرو بلیط هواپیما بدون هزینه: برای رزرو بلیط یک مقصد خارجی که فلایتیو نماینده رسمی آن شرکت باشد، می توانید بدون هزینه رزرو انجام دهید.

بلیط چند مسیره: شرایط خرید بلیط برای چندین مسیر

سخن آخر

خرید بلیط هواپیما یکی از دغدغه های مهم مسافران در سفرهای داخلی و خارجی است. به خاطر تعدد آژانسها و سایتهای فروش بلیط، برای شما این سوال ایجاد خواهد شد که خرید از کدام سایت به صرفه تر است؟ برای اینکه شما بتوانید دید کاملتری نسبت به سایتهای مرجع بلیط هواپیما پیدا کنید، در این مقاله بهترین سایت های رزرو بلیط داخلی و خارجی هواپیما را معرفی کردیم. امکانات این سایتها بیش از تصور معمول حین خرید بلیط است. ما با تشریح توانمندی موفقترین سایتها در این زمینه، به معرفی قابلیت‌ها و امکانات هرکدام پرداختیم. پس کافیست به وبسایت تریپ ((trip.ir برای مقایسه قیمت بلیط هواپیما مراجعه نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس