کد خبر 1232221
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: مدیران رسانه های یک طیف سیاسی، پیشقراولان آن طیف محسوب می شوند. وقتی آنها در آستانه انتخابات به ملاقات نامزدی می روند که طیف متبوع شان چند هفته به تخریب و ترور شخصیت وی پرداخته، به معنای اعلام پیشاپیش ناکامی و شکست است.

اغلب این نشریات ظرف 8 سال گذشته خیلی در حق مردم و انقلاب جفا کردند. آنها بودند که درباره روحانی و خاتمی، آدرس های گمراه کننده به مردم دادند و خسارت های محض دولت را، که یکی از آنها برجام است، برای عوام بزک کردند.

برخی از این فعالان مطبوعاتی، یک عذرخواهی جدی به مردم بدهکارند.

یک عذرخواهی به مردم بدهکارید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • آرش IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    24 2
    عذرخواهی؟؟؟ برای همچین خسارتی که در 80 سال اخیر بی سابقه بوده یک عذرخواهی کافیست؟ سهم رسانه های حامی برجام در خسارت به کشور کمتر از مجریان آن نیست.
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    6 25
    شما بابت احمدی‌نژاد عذرخواهی کردین؟؟
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      12 3
      در مقایسه با عملکرد و سیاستهای غلط و مستبدانه و خسارتهای ویرانگر روحانی و کارنامه تقریبآ هیچ او ... شاید لازم باشد ما از احمدی نژاد تشکر هم بکنیم !
    • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      1 0
      از قدیم گفته اند خوب نیست آدم نمک بخورد ولی نمکدان را بشکند در دولت جناب اقای دکتر محمود احمدی نژاد تقریبا تمام اقشار جامعه از دولت یک امتیاز و خدمت شایانی دریافت کردند خیلی ها خودرو گرفتند خیلی ار مستاجران صاحب مسکن شدند خیلی ها شاغل شدند شور و حال و امید به زندگی در بین مردم زیاد بود از نظر علمی هر سال در سطح جهان پیشرفت می کردیم و هزاران نقطه مثبت دیگر آیا این جای تشکر ندارد
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      0 0
      دیروز خبری در سایت باهو منتشر شد که مصاحبه احمدی نژاد با شبکه العربیه (البته به زبان انگلیسی) بود. خبر را بخوانید و بعد متوجه میشوید که احمدی نژاد احمدی نژاد متاسفانه الان یک مهره داخلی مدافع عربستان قاتل هزاران زن و بچه بیگناه یمنی است و افتخار میکنه که سفیر بن سلمان شده و حرفهای بیربطی که در رسانه های خارجی ازش منتشر میشه آبروی مردم و کشورمان را داره میبره.
    • . IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      0 0
      همین شاید بود که باعث شد روحانی سر ملت آوار بشه. اگه از احمدی زمان خودش حمایت میشد و مردم و مسوولین جلوی رسانه های مخالف رو میگرفتن شاید این اتفاق نمی افتاد. متاسفانه طوری شده بود که موافقان هم با افسادطلبها همنوا شده بودند علیه نامزد منتخب خودشون و این جماعت با دمشان گردو میشکستند. این است راز این که الان طلبکار احمدی و ما شده اند. احمدی اون زمان رو در مقایسه با روحانی باید سجده میکردیم اما نکردیم و این شد.
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      0 0
      توجه داشته باشید که اگر از احمدی نژاد اسمی و یادی آورده شده منظور احمدی نژاد فعلی نیست ! ما در باره دوره ریاست جمهوری او و بخصوص 4 سال اول و در مقایسه با دولت بی کفایت و خسارتبار روحانی حرف میزنیم که هیچ اشکالی هم ندارد و این نشانه منطق و اخلاق و انصاف و واقع بینی ماست .
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    این قلم فروشان منافق بوقلمون صفت نان به نرخ روز خور الان که دیدند هوا پس است به چاپلوسی پرداختند اینان باید طرد شوند سزای خیانت و پشت کردن به اکثریت مردم رانده شدن است نباید جدی گرفتشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس