مهرعلیزاده

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از قشر محروم جامعه با جبران کسری بودجه حمایت می‌کنم و اعتقاد دارم رونق و پیشرفت کشور با ایجاد رقابت اقتصادی محقق می‌شود.

به گزارش مشرق، محسن مهرعلیزاده عصر سه شنبه در برنامه شبکه تلویزیونی اصفهان با اشاره به اینکه نصف جهان پایتخت تاریخ و فرهنگ ایران است، اظهار داشت: مردم اصفهان به سخت‌کوشی، خلاقیت و نوآوری معروف هستند و من مشکلات آنها را به خوبی می‌دانم که عمده آن مسئله آب است.

وی با بیان اینکه در دوران یک سال مسئولیت خود در استانداری اصفهان برای مسئله آب تلاش بسیاری کردم، ابراز کرد: خشک بودن زاینده رود برای مردم اصفهان همانند حضور جسمی بیجان در میانه شهر، تلخ و ناگوار است.

فقدان برنامه عملیاتی در دولت‌ها

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: طرح‌های هفتگانه‌ای برای رفع مشکلات آبی اصفهان دارم که برای باغات، شرق اصفهان، داخل زاینده رود، کشاورزان و تالاب گاو خونی آب به ارمغان می‌آورد.

وی تصریح کرد: ممکن است بسیاری از ظرفیت‌های وابسته به آب استان اصفهان در آینده نزدیک نابود شود.

مهرعلیزاده با بیان اینکه در دهه‌های اخیر غیرت و مردانگی مردم اصفهان در حفظ مرزها و تمامیت ارضی و دین زبانزد بوده است، گفت: نسبت بالای دانشگاه‌های ممتاز، معادن و موقعیت جغرافیای اقتصادی که در کشور و به ویژه در اصفهان وجود دارد به خودی خود می‌تواند سبب پیشرفت شود اما برنامه عملیاتی قابل اجرا برای اداره کشور در دولت‌های مختلف وجود نداشته است.

رونق اقتصاد با ایجاد رقابت

وی فقر و تنگدستی، فاصله درآمدی و هزینه خانوارها، شکاف اجتماعی مردم با دولت، کشمکش‌ها و نزاع داخلی را از جمله دلایل نادیده گرفتن سرمایه‌های کشور دانست و افزود: دولت من بر اقتصاد و اجتماعی تکیه دارد و اجازه رقابت اقتصادی را به همه می‌دهد.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: در عین حال از مردم و قشر محروم با جبران کسری بودجه و ایجاد رقابت در اقتصاد حمایت می‌کنم.

وی با بیان اینکه دولت من ادامه دولت اصلاحات است، ابراز کرد: تجربه‌های مدیریتی خود به عنوان معاون دولت اصلاحات را به کار خواهم بست و همان مسیر را برای جوانان امروز احیا می‌کنم.

مهرعلیزاده گفت: من عقیده دارم که فساد را باید ریشه کن کرد تا قانون بر جامعه حاکم شود و بر این اساس اسم دولت من زندگی خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    برای ابادانی روستاها واستفاده از جوانان درطرح های کشاورزی وکارخانه ها وشرکت ها... طرح های بلند مدت ریخته شود.
  • DE ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    رونق و پیشرفت کشور با ایجاد رقابت اقتصادی محقق می‌شود. ما خودمون بین وارد کنندگان و کولبران رقابت گذاشتیم بینیم کی زودتر اجناس بنجل تاریخ گذشته اروپا و امریکا را میاره داخل .رفیقا خودمون برنده شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس