انتخابات نمایه

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: متاسفانه نامزدهای انتخابات و طرفداران و احزاب این دوره حتی در خیلی استان‌ها ستاد تشکیل ندادند و وقتی ستاد نباشد، تجمعات و میتینگ نیست.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست با استانداران در جمع خبرنگاران با اشاره به نگرانی از کاستی در حوزه تبلیغات انتخابات، گفت: مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد تقریبا تعطیل است، متاسفانه نامزدهای انتخابات و طرفداران و احزاب این دوره حتی در خیلی استان‌ها ستاد تشکیل ندادند و وقتی ستاد نباشد، تجمعات و میتینگ نیست و همه اینها دست به دست هم داد در کنار یک رقابت تقریبا ضعیف ما مواجه با شرایطی هستیم که صدا و سیما، رسانه‌ها، استانداران و مردم در عمل جبران کنند.

ببینید:

فیلم/ حضور سعید جلیلی در بیمارستان شهدای هفتم تیر

وی ادامه داد: ما در انتخابات امر مهم انتقال قدرت و انتقال مسئولیت از فردی به فرد دیگر داریم اما آثار سیاسی، بین‌المللی و اجتماعی داخلی و حتی آثار امنیتی به نحوه حضور و مشارکت مردم بستگی دارد. 

وزیر کشور خاطر نشان کرد: رسانه‌های مختلف در دنیا، تحلیل می‌کنند و بر اساس آن تحلیل، اقدام می‌کنند. علی رغم همه این کاستی‌ها باید ثابت کنیم که مهیا و آماده هستیم و مشارکت را با یک نگاه ملی، فراجناحی و شخصیتی انجام دهیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تا الان هیچ معضل و مشکل امنیتی نداریم و پیشگیری‌های لازم صورت گرفته است. همه دستکاه‌های احراز هویت و تعرفه‌ها ارسال شده است. در این هشت سال که ما انتخابات را اجرا کردیم هیچ‌جا کمبود تعرفه نداشته‌ایم.

رحمانی فضلی با اشاره به فعالیت‌های وزارت کشور در انتخابات بیان داشت: در نشست با استانداران تاکید شد، در این دو سه روز باقی مانده بتوانیم انتخاباتی مطمئن، قانونی، سالم، امسال و این دوره بهداشتی داشته باشیم که همه این‌ها موجب اطمینان‌بخشی و اعتمادزایی برای مردم عزیز ما باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوخته IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    2 4
    تمام این مشکلات بر خواسته از دولت خائن و دوتابعیتی و جاسوس بنفش است که نا امیدی را در بین مردم به وجود آورده . انشالله روزی را ببینم که تک تک این خائنین پای میز محاکمه به اشد مجازات برسند
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    جناب رحمانی فضلی هنوز یادمان نرفته عوامل وزارت کشور سال ۹۶ در شبعه هایی که حجت الاسلام رئیسی رای بیشتری داشت، تعرفه کمتری ارسال کردن و هرکسی بعدظهر و شب مراجعه میکرد میگفتند شرمنده تعرفه تموم شده... امسال هم مانند انتخابات سال ۹۶ ما نگران تکرار همان تخلفات هستیم
  • بهمن صنیع SE ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    2 0
    چرا لوگوی ایران بدون خلیج فارس هستند؟ حتی ذکر نام هم صروری است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس