کد خبر 1231831
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

به گزارش مشرق کانال تلگرامی محمد ایمانی نوشت: پدرخوانده های اصلاح طلبان، چند هفته تمارض و مظلوم نمایی کردند تا "کارنامه دولت"، جایگاه بایسته خود را در مباحث افکار عمومی پیدا نکند. حالا هم به خیال خودشان، می خواهند فاز دوم نقشه را اجرا کنند؛ دادن شوک به مردم در سه روز باقی مانده تا انتخابات.

اما مصیبت و بختک افتاده وسط زندگی مردم، چیزی نیست که بشود با شعبده بازی سیاسی، از یاد ها برد و آن چیزی نیست، جز دولت روحانی.

مسئله انتخابات، یک چیز بیشتر نیست: ادامه دولت روحانی به واسطه رئیس کل بانک مرکزی وی، یا گذاشتن نقطه پایان بر این کابوس هشت ساله.

اگر ادامه دولت روحانی، کابوسی برای مردم است، انتخاب سید ابراهیم رئیسی،کابوسی برای مدیریت اشرافی و زالو صفتان اقتصادی و سیاسی است. در نظرسنجی های دولتی،  رئیسی هم اکنون بالای ۶۵ درصد رای، در برابر رای ۴ درصدی نامزدهای دولتی دارد. تمام تقلای ائتلاف اشرافی، گیج کردن مردم در این ایام باقی مانده و ربودن رای آنهاست. 

با این اوصاف، همه آنها که دل در گرو مردم و انقلاب دارند، باید این سه روز باقی مانده را برای بسیج ملی، مشارکت حداکثری و دعوت عمومی به انتخابی راه‌گشا غنیمت بشمارند. اندکی صبر، سحر نزدیک

است، ان شاءالله.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس