دولت سلام برای رونق اقتصادی در مناطق مرزی برنامه دارد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر تبلیغاتی به شهرستان جوانرود گفت: دولت سلام برای رونق اقتصادی در مناطق مرزی برنامه دارد.

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سفر تبلیغاتی به شهرستان جوانرود در استان کرمانشاه اظهار کرد: این شهرستان مرزی با محرومیت‌ها و مشکلات بسیاری مانند مسئله کولبری مواجه است.

وی دولت آینده خود را در مقابل مرزنشینان مسئول دانست و افزود: ما برای تجارت مرزی، بازرگانی، کشاورزی، معدن و اشتغال مرزنشینان برنامه داشته و سرمایه گذاری را با توجه به بازار ۶۰۰ میلیونی همسایه‌ها آسان می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پایتخت دولت سلام فقط تهران نیست و هر شهرستانی محرومیت بیشتری داشته باشد توجه به آن بیشتر است، گفت: رونق اقتصادی در مناطق مرزی با تمرکز زدایی از پایتخت از مهمترین برنامه‌های دولت سلام است.

وی با اشاره به عقب ماندگی استان‌های مرز نشین، ادامه داد: دولت‌های قبلی در اقتصاد و اشتغال مرزنشینان فعالیت اثر گذاری نداشته و در این مسئله غفلت داشتند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: سفر به این شهرستان بیشتر به این دلیل بود که به مردم این خطه بگوییم مشکلات آنها را می‌دانیم و برای حل آن برنامه داریم.

وی با اشاره به فرصت آزاد گذاشتن مرزها، بیان کرد:

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    آقای قاضی زاده شما فرمودید از خانواده های پردرآمد میخواهید مالیات بگیرید؟ شما مگر از خرج ها و بدهی ها و مشکلات ما خبر دارید که همچنین اقدامی در نظر دارید ؟ اگر اینطوری است بیایید به قاضی که برای چک برگشتی در اختیار بنده ماهی 350هزار تومان اقساط بردیده است یک تعیین تکلیفی بفرمائید بگویید طلب بنده را از بدهکار یک جا بگیرد برای مالیاتش هم در خدمتتان هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس