کد خبر 1231668
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
رضایی نمایه

کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نسخه پیشرفت و بهبود هر زندگی را در هر استان تهیه کرده و اجرا خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، عصر امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم کرمان با بیان اینکه سرزمین ایران بهترین قطعه عالم است و ایران را با ایران باید شناخت، اظهار داشت: هنر امام این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام انسجام به وجود آورد و ما یکی شدیم و روی قامت خود ایستادیم اما سیاست نادرست دولت‌ها به‌ویژه در سه دهه اخیر باعث شد قامت بلند ایران خم شود و در مقابل مشکلات احساس ناامیدی و ناتوانی دست بدهد.

وی با بیان اینکه ما دوباره می‌خواهیم قیام کنیم و روی پای خود بایستیم، عنوان کرد: نه غرب و شرق هیچ کدام نتوانستند در برابر ایران بایستند، دوباره همه استان‌ها دور هم جمع شویم با وجود رهبری و جوانان برای بار سوم قیام فرهنگی اقتصادی و پیشرفت‌های بزرگ و زندگی بهتر را رقم بزنیم.

کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: اینطور نیست که از قبل انتخابات مهندسی شده باشد و فردی بیرون بیاید، انتخاب اصلی دست مردم است، قیام سوم قیام زندگی بهتر برای همه اقشار مردم و پیشرفت ایران و دستیابی به قله‌های بلند است شرط دارد اینکه همه با هم حرکت کنیم.

رضایی با بیان اینکه ایران و ثروت و قدرت برای همه باید باشد، افزود: دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم، مناطق اقتصادی درست می‌کنیم و اختیارات می‌دهیم به استان‌ها و سپرده‌های هر استان برای همان استان خواهد بود.

وی گفت: قرار نیست تهران از خروج سرمایه‌ها از استان و ایران جلوگیری‌ می‌کنیم، بیان داشت: دولت اقدام و تحول، دولت پایان دادن به وعده‌های بی‌پشتوانه است و برای هر استانی برنامه خاص آن استان با کمک مردم آن استان تهیه شده است و در اختیار داریم.

کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هر استان اقلیم و طبیعت خاص خودش را دارد، افزود: هر انسانی نسخه خاص خودش را می‌خواهد نسخه واحد از تهران برای تمام کشور نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و استعدادها و قابلیت‌های هر استانی است.

رضایی با بیان اینکه نسخه پیشرفت و بهبود هر زندگی را در هر استان تهیه کرده و اجرا خواهیم کرد، تصریح کرد: فعالیت‌های خاص هر استان باید در همان استان تهیه و اجرا شود، ما اختیارات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را هم به همان استان می‌دهیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به ایده بزرگ چند تا خط مشی داریم اینکه استانداران دولت اقدام و تحول از مردم همان استان انتخاب شود، کدام استان هست نداشته باشد مردان و زنان بزرگی را، پارتی بازی نمی‌کنیم و کمک می‌کنیم از طریق امکانات پژوهشی و تحقیقاتی به مردم همفکری می‌دهیم.

کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین توجه ما به اقشار آسیب‌پذیر خواهد بود علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومان مسئله اشتغال را دنبال می‌کنیم و نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان را راه می‌اندازیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس