کد خبر 1231629
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
بیت کوین

نرخ ارزهای مجازی در معاملات امروز بازار حدود ۱۰ درصد رشد کرد و باید دید که چرا این اتفاق افتاد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی شاهد رشد ۱۰ درصدی بازار بودیم، به گونه‌ای که بیت کوین حدود ۱۱ درصد مثبت شد و دیگر ارزهای مجازی هم رشد خوبی را تجربه کردند. دلیل این رشد توئیت ایلان ماسک، بنیانگذار دو شرکت تسلا و اسپیس ایکس بود.

وی شب گذشته در توئیتر نوشت: زمانی که مشخص شود استخراج‌کنندگان بیت کوین به سمت استفاده از انرژی‌های پاک روی آورده‌اند، تسلا معاملات خود به بیت کوین را از سر می‌گیرد.

بنا به گزارش کوین دسک، بیت کوین در معاملات ساعات گذشته و پس از انتشار این توئیت ۱۱ درصد رشد کرده و از مرز ۳۹ هزار دلار عبور کرده است.

این نخستین بار نیست که این میلیاردر آمریکایی با چنین اظهاراتی باعث نوسانات سنگین در بازار ارزهای مجازی می‌شود. در ماه ژانویه هم همین ایلان ماسک اعلام کرد که تسلا ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده و باعث شد تا شاهد رشد سنگین قیمت بیت کوین باشیم.

در ماه می هم ماسک گفت که فروش خودروهای تسلا به بیت کوین را متوقف کرده و این مسئله باعث شد تا بیت کوین بیش از ۱۵ درصد منفی شود.

یکی دیگر از اتفاقاتی که در بازار بیت کوین و به طور کلی ارزهای مجازی از سوی تسلا اثر گذاشت، این انتشار شایعات مربوط به فروش بیت‌کوین‌های شرکت تسلا بود که بازار را منفی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Milad IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    فعلاکه همه روگذاشته سرکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس