کد خبر 1231580
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
اشمایکل

اسطوره فوتبال دانمارک یک ادعای جنجالی علیه یوفا در ماجرای کریستین اریکسن بیان کرد.

به گزارش مشرق، «پیتر اشمایکل» در مصاحبه ای با شبکه ای تی وی، علیه اتحادیه فوتبال اروپا انتقاد کرد. او عنوان کرد ماجرای ادامه بازی تیم کشورش برابر فنلاند بعد از اتفاق ناخوشایندی که برای کریستین اریکسن، متفاوت با آنچه تصور می رود، است.

ادعای جنجالی پیتر اشمایکل پس از ماجرای تلخ اریکسن

*اسطوره از چه حقیقتی سخن گفت؟

آنچه اشمایکل بزرگ بیان کرد، در ارتباط با حواشی بازی  شنبه دانمارک با فنلاند بود. در آن پیکار همه چیز تا دقیقه ۴۲ بازی خوب پیش می رفت تا این که اریکسن بدون هیچ برخوردی، نقش بر زمین شد.

در آن هنگام ابتدا کیائر، کاپیتان تیم دانمارک سریع مداخله کرد و اجازه نداد اریکسن که دچار حمله قلبی شده بود، خفه شود.

بعد تیم پزشکان حاضر در ورزشگاه کپنهاگ سریع خود را به بالای سر هافبک ۲۹ ساله دانمارکی رساندند و اقدامات احیای وی به دقت و به سرعت انجام شد.

در این حال بازی برای دقایق زیادی از حرکت بازماند. در نهایت اعضای تیم فنلاند به رختکن فرستاده شدند و بازیکنان تیم دانمارک که همانند بسیاری در ورزشگاه اشک می ریختند، اطراف اریکسن را گرفتند تا تیم پزشکان راحت تر بتوانند عملیات نجات و احیا را انجام دهند. بعد از گذشت زمان زیادی، ستاره تکنیکی به بیمارستان انتقال یافت.

یوفا نیز اعلام کرد بازی ادامه نخواهد یافت اما در حرکتی عجیب، بعد از ۱۰۷ دقیقه در حالیکه به خصوص بازیکنان تیم دانمارک فاقد روحیه لازم بودند، از سرگرفته شد. این تیم حتی یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

در خبرهای که روز گذشته مخابره شد، از قوی منابع نزدیک به تیم دانمارک عنوان شد اتحادیه فوتبال اروپا، دو راه حل پیش پای تیم دانمارک گذاشته است، این که بازی به ساعت ۱۲ یکشنبه (روز گذشته) موکول شود یا بازیکنان به زمین برگردند و مسابقه را ادامه دهند.

ادعای جنجالی پیتر اشمایکل پس از ماجرای تلخ اریکسن

* ادعای جنجالی اشمایکل

در این ارتباط پیتر اشمایکل، حرف دیگری در این ماجرا زد. اسطوره صاحب نام فوتبال دانمارک گزینه جنجالی دیگری را مطرح کرد. او گفت در کنار ۲ گزینه ذکر شده، یوفا تیم دانمارک را تهدید کرده اگر یکی از دو راه حل را انتخاب نکند، ۳ بر صفر بازنده خواهد شد.

دروازه بان سال های دور منچستریونایتد گفت:در این شرایط چنین موضوعی قابل توجه است. من روز گذشته یک نقل قول رسمی از یوفا دیدم که به بازیکنان توصیه هایی کردند و گفته اند که بازیکنان خود اصرار داشته اند در آن شرایط بازی ادامه پیدا کند اما من می دانم که این اصل ماجرا نیست.

وی افزود: یوفا در واقع به جای ۲، ۳ گزینه را مطرح کرده است که یکی ادامه بازی به مدت ۵۰ دقیقه بوده است.گزینه دوم این بود که بازی را راس ساعت ۱۲ فردای بازی انجام دهند و ۵۰ دقیقه باقیمانده را در زمین باشند و به پایان ببرند اما در کنارش گزینه سومی را هم مطرح کرد که اگر دانمارک به این دو راه حل توجه نکند، ۳ بر صفر بازنده خواهد شد.

وی ادامه داد: شما خودتان قضاوت کنید. در آن لحظه آیا بازیکنان راه چاره ایی جز پذیرش داشتند؟ آیا آنها می توانستند کاری دیگر کنند؟

به اعتقاد این اسطوره، یوفا اعضای تیم دانمارک را به این شکل تحت فشار قرار داد تا به زمین بعد از ۱۰۷ دقیقه بازگردند و بدون روحیه و حس جنگندگی کافی، ادامه دهند و در نهایت مغلوب فنلاند شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس