حماس: «راهپیمایی پرچم» صاعقه یک انفجار جدید در قدس است/ آماده باش در اسرائیل به دنبال تهدیدهای مقاومت

در پی تهدیدهای مقاومت فلسطین درباره هرگونه تحریک صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در قدس و مسجدالاقصی، ارتش رژیم اشغالگر وضعیت هشدار در سامانه‌های پدافند هوایی خود را بالا برده است.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس فلسطین در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت، آنچه که صهیونیست‌ها آن را «راهپیمایی پرچم» می خوانند و قرار است فردا توسط گله‌های شهرک‌نشینان صهیونیست برگزار شود، صاعقه یک انفجار جدید برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی خواهد بود.

سخنگوی حماس افزود، این امر مستلزم بسیج عمومی فلسطینی‌ها در قدس و مناطق اشغالی و پاسخ قاطع آنها به شهرک نشینان صهیونیست با ابزارهای مختلف است و ما در کنار ملت و پشت آنها برای شکست توطئه‌های رژیم اشغالگر هستیم.

«حازم قاسم» سخنگوی دیگر حماس نیز در این زمینه گفت، مقاومت همه جانبه ضمن استراتژی واحد و ملی فلسطینی‌هاست که می‌تواند با تغییرات سیاسی در عرصه رژیم اشغالگر مقابله کند و این مسئولیت بر دوش ملت و مقاومت شجاعانه آنها خواهد بود.

به دنبال تهدیدهای مقاومت فلسطین علیه راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها رژیم اشغالگر صهیونیستی وضعیت هشدار در سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این رژیم را بالا برده است.

صبح امروز «عومر بارلیو» وزیر امنیت داخلی جدید رژیم صهیونیستی اولین جلسه کاری خود را با بازرس کل پلیس اسرائیل درباره وضعیت عمومی نیروهای پلیس و چالش‌های پیش روی آنها برگزار کرد.

منابع صهیونیست گزارش دادند که قرار است وی بعد از ظهر امروز بار دیگر نشستی با بازرس کل پلیس رژیم صهیونیستی برگزار کند تا درباره برنامه آماده سازی پلیس برای برگزاری راهپیمایی پرچم صحبت کنند.

به گفته منابع صهیونیستی، طرح وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای مدیریت این راهپیمایی شامل تقویت استقرار نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق حساس قدس و شهرهای کرانه باختری از ترس عملیات‌های انفرادی فلسطینی‌ها است.

همچنین در پی تهدیدهای حماس برای پاسخ دادن به تحریکات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها ارتش رژیم اشغالگر وضعیت هشدار و آمادگی در سامانه‌های پدافند هوایی را بالا برده است.

در سایه اصرار مقامات ناظر بر راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها برای عبور از منطقه «باب العامود»، پلیس اسرائیل نگران است که اوضاع مجددا شعله ور شده و درگیری‌ها در قدس آغاز شود.

رژیم اشغالگر که تصمیم گرفته بود راهپیمایی سالانه پرچم را پنجشنبه گذشته برگزار کند این راهپیمایی را به فردا سه‌شنبه موکول کرده و در تلاش برای تحریک علیه فلسطینیان با صدور اجازه عبور شهرک نشینان صهیونیست از منطقه باب‌العامود است.

گروه‌های فلسطینی با هشدار درباره هرگونه تجاوز علیه فلسطینیان خواستار بسیج عمومی در قدس و مجاورت مسجد الاقصی برای مقابله با یورش شهرک‌نشینان شده و صهیونیست‌ها نگران انجام عملیات موشکی از جانب گروه‌های مقاومت فلسطین هستند.

روز گذشته حماس از مردم و جوانان انقلابی قدس خواست تا در میادین مسجد الاقصی و خیابان‌های بخش قدیمی شهر قدس گرد آمده، فرصت یورش گروهی شهرک نشینان صهیونیست برای تحقق اهدافشان را ندهند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس