کد خبر 1231327
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
جواد امام

عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: امکان دارد براساس نظرسنجی ها تا پایان زمان انتخابات برای حمایت از کاندیداها تجدید نظری صورت بگیرد.

به گزارش مشرق؛ جواد امام عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان، در گفت و گو با برنا در رابطه با شائبه قهر اصلاح طلبان از صندوق رای با توجه به عدم حمایت جبهه اصلاحات از کاندیداهای فعلی اصلاح طلب، اظهار کرد: ما با صندوق رای قهر نکردیم و اتفاقا عدم مشارکت مردم در انتخابات و عدم حضور پرشور آنها پای صندوق ها برنامه ریزی افرادی است که حضور حداقلی مردم به نفع آنها است.
او افزود: جبهه اصلاحات 9 کاندیدا معرفی کرد که هیچ کدام از آنها توسط شورای نگهبان تایید نشدند و دلایل آن هم کاملا واهی است.

عضو جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: مگر می شود احزاب قانونی کشور که به نظام التزام عملی دارند به این شکل رد صلاحیت گسترده شوند؟

جواد امام ادامه داد: فعلا در مورد کاندیدهایی که در لیست احراز صلاحیت ها وجود دارند؛ آقایان مهرعلیزاده و همتی تجدیدنظری در نهاد اجماع ساز برای حمایت از آنها صورت نگرفته است.

او تاکید کرد: البته امکان دارد براساس نظرسنجی ها تا پایان زمان انتخابات برای حمایت از کاندیداها تجدید نظری صورت بگیرد چراکه اصلاح طلبان نماینده مردم هستند و براساس خواست مردم تصمیم گیری می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 0
    اوناییکه از حضور مردم می ترسن شما اصلاح طلبا هستین که به سفارتخونه هاتون دستور دادین کاری کنن مردم خارج از کشور نتونن رای بدن. از چی می ترسین؟ بخور بخورتون تموم شه؟ حجامت نظام در راهه. بهتون قول میدم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس