کد خبر 1231302
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
مترو کرج تهران مترو نمایه

شهردار تهران گفت: ایستگاه متروی بیمارستان امام خمینی(ره) به پاس زحمات کادر فداکار بهداشت و درمان به نام «ایستگاه مدافعان سلامت» تغییر نام یافت.

به گزارش مشرق، پیروز حناچی، شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد: با پیشنهاد جامعه پزشکی و تایید اعضای شورای اسلامی تهران ایستگاه متروی بیمارستان امام خمینی(ره) به پاس زحمات کادر فداکار بهداشت و درمان به نام «ایستگاه مدافعان سلامت» تغییر نام یافت.

نام گذاری جدید در مترو به نام «مدافعان سلامت»

هفته گذشته کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامگذاری ایستگاه مترو در داخل زمین بیمارستان امام خمینی را به نام مدافعان سلامت خواستار شده بود و گفت: نامگذاری ایستگاه مترویی که داخل زمین بیمارستان امام خمینی(بزرگترین مرکز ارائه خدمات به بیماران کرونایی در ۱۶ ماه اخیر و بزرگترین مجتمع بیمارستانی کشور) احداث شده با عنوان «مدافعان سلامت» یا «شهدای مدافع سلامت»، چه مشکلی دارد؟

این موضوع با واکنش برخی از اعضای شورای شهر ازجمله ناهید خداکرمی همراه شد. وی در این باره گفت: اصلا درخواست و نامه ای در این زمینه ارسال نشده و اگر درخواست مکتوبی باشد اعضای شورای شهر مشکلی با این نام گذاری ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس