کد خبر 1231300
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
پورموسوی: عیار اسکوچیچ هنوز مشخص نشده است

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تاکید کرد که هنوز عیار سرمربی تیم ملی ایران مشخص نشده است.

به گزارش مشرق، سید اکبر پورموسوی در خصوص شرایط صنعت‌نفت گفت: در تهران تمرین می‌کنیم و شرایط تیم خوب است، هر چند تعدادی از نفرات تیم مصدوم هستند و 3 بازیکن را هم به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادیم. تمام هدف ما این است که نگاهی تازه به بازی‌های بعدی داشته باشیم و تا پایان لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم تا جایگاه‌مان در جدول هم بهتر شود. تمرینات تاکتیکی و بازی‌های دوستانه در کنار انگیزه مضاعف بازیکنان، باعث شده تیم شرایط بهتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

راهکار پیروزی ایران برابر تیم ملی عراق

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا صنعت‌نفت در بازی‌های گذشته امتیازهای زیادی را از دست داد؟» تاکید کرد: با محدودیت بازیکن مواجه بودیم و این موضوع به تیم ضربه زد، اگر چه گاهی اوقات هم خودمان اشتباهاتی داشتیم که بابت آنها ضربه خوردیم. در نیم‌فصل باید تعدادی بازیکن به تیم اضافه می‌شدند ولی این اتفاق رخ نداد چون شرایط مالی باشگاه ما با خیلی از باشگاه‌ها متفاوت است و افزایش شدید مبالغ قراردادها به تیمی مثل صنعت‌نفت ضربه می‌زند. برخی بازیکنان پیشنهادهایی به ما دادند که اگر جذب‌شان می‌کردیم وضعیت تیم به هم می‌ریخت. در مجموع شرایطی ایجاد شد که نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم بازیکن جذب کنیم. مسئله مهم دیگر مربوط به مشکلات مالی و عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان برای مدتی طولانی بود که به تیم ضربه زد.

سرمربی صنعت‌نفت در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد؟» خاطرنشان کرد: نمی‌توانم از تیمی اسم ببرم چون ممکن است برخی ناراحت شوند. بازی‌های پایانی مهم و حساس است، هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و فشردگی و حساسیت بازی‌ها را به‌خوبی مدیریت کند قهرمان خواهد شد.

پورموسوی در ادامه در ارتباط با شرایط تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی و عملکرد دراگان اسکوچیچ، اظهار داشت: عیار اسکوچیچ در تیم ملی هنوز مشخص نشده و با صعود به دور بعد، کار سخت‌تری خواهیم داشت. قضاوت در مورد عملکرد سرمربی تیم ملی زود است. امیدوارم دراگان در تیم ملی نتیجه بگیرد و ما به جام جهانی صعود کنیم. با این حال در دور بعدی با عدم انجام بازی‌های دوستانه یا تمرینات تاکتیکی کافی، نمی‌توانیم موفق باشیم. تیم ملی اگر تغییر رویه ندهد دچار مشکل خواهد شد، ما باید با انجام بازی‌های دوستانه و اردوهای خوب در دور بعدی حاضر شویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک استقلالی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 3
    به مناسبت شکست سنگین و مفتضحانه تیم ملی در برابر عراق جسور و چغر و قدرتمند یک هفته عزای عمومی اعلام میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس