کد خبر 1231163
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
گزارش خبرنگار العالم از جنجال در جلسه رای اعتماد به کابینه نفتالی بنت+ ویدیو

کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در جلسه رای اعتماد به کابینه نفتالی بنت بسیار پرهیاهو و جنجالی بود و بنت در این جلسه سخنرانی کرد و برنامه های خود را که شامل یاوه گویی هایی درباره ایران و غزه و مقاومت بو

به گزارش مشرق، خضر شاهین خبرنگار شبکه العالم در شهر اشغالی قدس، روز یکشنبه درگزارش خود خاطرنشان کرد: جلسه رای اعتماد به کابینه نفتالی بنت با جار و جنجال فراوان آغاز شد و این جار و جنجال در زمان سخنرانی بنت به اوج خود رسید.

شاهین افزود: پس از پایان جلسه رای اعتماد به کابینه نفتالی بنت، رأی گیری دیگری برای انتخاب رئیس جدید کنست آغاز خواهد شد.

وی درباره مهمترین مسائلی که «بلوک تغییر» - ائتلافی که کابینه آتی را به نخست وزیری نفتالی بنت تشکیل خواهد داد – بیان کرده است، گفت: اسرائیل 4 سال بعد انتخابات برگزار خواهد کرد. (که منظورش عدم برگزاری انتخابات زودهنگام است).

خبرنگار العالم افزود: بنت وعده داده است که کابینه اش، اسرائیل را از بحران های سیاسی و حزبی نجات خواهد داد و اوضاع اقتصادی داخلی را بهبود خواهد بخشید.

شاهین گفت: نخست وزیر احتمالی اسرائیل یاوه گویی هایی را درباره مساله هسته ای ایران و مساله فلسطین و باریکه غزه و مقاومت به زبان آورد و گفت که مانع اجرایی شدن توافقنامه هسته ای خواهد شد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: بنت وعده داد که شهرک سازی را توسعه خواهد داد و شهرک سازی را نَه تنها در مناطق تحت کنترل اسرائیل بلکه در مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان نیز ادامه خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس