قرض پرسپولیس سر به فلک کشید: ۷۵ میلیارد تومان ناقابل!

پرسپولیس در پایان لیگ برتر امسال کاری سختی برای حفظ شاکله اصلی تیم در پیش خواهد داشت و باید قبل از بسته شدن احتمالی پنجره نقل و انتقالاتی تکلیف بازیکنانی که قراردادشان تمام می شود را روشن کند.

گروه ورزش مشرق - با نزدیک شدن به پایان لیگ بیستم یکی اصلی‌ترین دغدغه تیم‌ها حذف شاکله اصلی و تقویت تیم برای فصل بعد است. از هفته های پایانی مذاکرات تیم ها با ستاره های اصلی تیم و نیز بازیکنان مدنظر سرمربی برای فصل بعد شروع می شود و هر ساله شاهد جابجایی بازیکنان بزرگی بین تیم ها هستیم. این جابجایی ها در دو تیم مطرح پایتخت بیشتر به چشم می آید و با محکومیت دو تیم در پرونده های خارجی و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، بازارگرمی بین بازیکنان در اواخر فصل بیشتر می شود.

در پرسپولیس قرارداد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری در انتهای فصل به پایان خواهد رسید (به این جمع شهریار مغانلو را هم باید اضافه کرد که تنها یک نیم فصل به طور قرضی به پرسپولیس پیوسته بود) و این یعنی پرسپولیس برای حفظ تیم فعلی خود کار سختی در پیش خواهد داشت؛ کاری سخت که با وضعیت مالی موجود باشگاه سخت‌تر هم خواهد شد.

قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ حالا با کلی بدهی و قرض باید برای تمدید قرارداد بازیکنانی اقدام کند که قطعا با توجه به عملکرد مناسب مشتریان زیادی خواهند داشت، تا جاییکه حتی گفته می‌شود از همین حالا تیم بعدی حسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی مشخص شده و آنها برای فصل بعد راهی لیگ ستارگان قطر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

سکوت باشگاه پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات

شکوری: با توجه به طلبمان از AFC، پول قرض گرفتیم

آینده سرخپوشان تهرانی وقتی ترسناک تر به نظر می‌رسد که مسایلی چون بدهی باشگاه به بازیکنان و کادرفنی از قرارداد امسال، شکایت‌ها و محکومیت های باشگاه در پرونده هایی چون کالدرون و جری بنگستون گرفته تا سوشا مکانی و شایان مصلح، قهر بوژیدار رادوشوویچ به خاطر مشکلات مالی و عدم پرداخت حقوق و ... دست به دست هم می دهند.

البته ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه اطمینان خاطر داده که برخی از این بدهی ها مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد و باشگاه به پشتوانه‌ ۳ میلیون دلاری که باشگاه در AFC دارد قرض گرفته است. هرچند معلوم نیست این پول با توجه به تحریم‌های ایران چه زمانی به پرسپولیس تزریق خواهد شد و به فرض واریز تا چه حد پاسخگوی بدهی های کلان تیم خواهد بود.

مدیریت پرسپولیس اگر می خواهد موفقیت های چند سال اخیر ادامه داشته باشد و در هفته های پایانی که تیم در کورس قهرمانی لیگ قرار دارد و در جام حذفی هم بر اساس قرعه باید در دربی به مصاف استقلال برود و هم چنین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان موفق از زمین بیرون بیاید، باید هر چه سریعتر به فکر تامین منابع برای پرداخت بدهی ها و نیز حقوق اعضای تیم باشد تا هواداران تیم شاهد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    9 9
    نگرانی فقط بخاطر رفتن بابا مسعود است والا با حضور ایشان پرسپولیس همچنان با اسنپ جام خواهد گرفت.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    7 7
    مهمترین نگرانیشون هم رفتن #مسعود جان
    • کیسه کش IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      3 3
      یک توضیحی درموردهمین بابا مسعود بده ببینم اصلأ کی هست میشناسیش یامثل طوطی تو هم یکچیزی یاد گرفتی.
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    5 6
    لنگیا مشرق چرت نوشته شما خیالتون راحت باشه شما اول بابارودارید
    • پرسپولیس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      2 1
      جمع کن بسطت لنگی
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    8 6
    هیچ نگرانی نیست برای این تیم مافیایی. هر بازیکنی بره عوامل پشت صحنه بهترش رو به هر طریقی جایگزین می کنند
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    8 6
    باید هر چه سریعتر برای رفع بحران تیم نیمی از کل بیت المال مردم رو بذارن جلوی بابامسعود تا دست و دلبازانه پول پاشی کنه و مشکلات مالی لنگ رفع بشه
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    7 9
    ننگ کیسه متوهمان فرافکن لابی کیسه به جایی نخواهد رسید انشاءالله
  • س.ح IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    8 9
    سايت شرق خيلي تابلو از تيم آبي پايتخت طرفداري مي كند و تحليلهاي تخيلي در جهت تخريب تيم محبوب ومردمي پرسپوليس ويا تقويت روحيه طرفداران تيم آبي پخش مي كند .توصيه مي كنم نويسنده محترم مطالب وخبرهاي واقعي در سايتش كار كند. تا محبوب تر شود
  • مجید IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    2 6
    AFCسریعتربایدبه صورت اورژانسی 3ملیون دلار رو برای بی کفایتی مسئولین تزریق کنه. جالب اینجاست باشگاه میخواهدبااین بی پولی با چندبازیکن بزرگ هم قرار داد ببنده. خدایا شکرت چی آفریده ای
  • حامد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    3 3
    تنها نگرانی لنگ رفتن باباس،ما دیگه بابا ندارررررریم خخخخ
  • حمیدرضا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    5 4
    نمیدونم مشرق چرا فقط نگران تیم حکومتیه پرسپولیسه در حالی که استقلال تو مشکلات غرق شده . فکر کنم از رفتن آقای پرسپولیسی فر ببخشید آقای سلطانی فر نگرانه شما که نباید نگاران باشید بالاخره هرکسی بیاد هوای پرسپولیس و داره
  • کریم IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    2 3
    نگرانی از رفتن بابا مسعود است
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 6
    چرا یک تیتر راجب شرایط بد استقلال واسه سال بعد نزدید از استقلالم ۱۰ نفر قراردادشون تموم میشه...
    • عاشق لنگ پولیس IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      3 2
      آخه استقلال چهار ساله که توی شرایط بد قرار داره ولی لنگ عزیز بعد از رفتن بابامسعود و بابا جهرمی دیگه. بدجوری یتیم میشه چون دیگه شیخ حسن هم نیست
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    3 2
    رفتن بعضی بازیکنان از پرسپولیس خیلی خیلی بهتر هست. کامیابی نیا فقط بلده کارت قرمز بگیره. نورالهی هم تو شش قدم گل نمی زنه. مهدی شیری باعث باخت تیم در فینال شد.
  • عاشق لنگ IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    3 1
    بزرگترین بدبختی لنگ این است که بابامسعود و مامان آذر مخابراتی دیگه وزیر نیستن که تند تند به داد لنگ برسن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس