کد خبر 1230902
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

به گزارش مشرق عضو ستاد انتخاباتی جلیلی در توئیتی نوشت: باید این چندروز تلاش کرد و تک تک افراد را قانع کرد برای شرکت در انتخابات، فارغ از اینکه به چه کسی رای میدن. حتی به مخالف ما.

تقویت نظام و جمهوریت، اولویت اول همه ماست.

عضو ستاد جلیلی: رای بدهید، حتی به مخالف ما

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    3 0
    در یک خانواده اعضای خانواده ممکنه باهم مشکلی داشته باشند ولی دلیل نمیشه همسایه ها و دشمنان بیان سرک بکشند با فضولی و دخالت مجال خرابکاری پیدا کنند، هر اختلاف نظر و مشکلی بشکل درون خانوادگی بدست اعضای خود خانواده حل و فصل میشه و به دشمنان ربطی نداره. ایران ما با همه مشکلات ومعایب اش یک خانواده است مثل هر خانواده ای که در درون خود مشکل اش رو حل ورفع میکنه. کشورهایی که این درایت و دوراندیشی رو نداشتند به سرنوشت اسف بار لیبی تکه وپاره مبتلا شدند.
    • علی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      0 0
      حتی اگه از همه هم تو این مملکت دلخورن، مردم برای ایران باید بیان هیچ ایرانی دلش نمی خواد کشورش نابود بشه شاید با اسلام مشکل داشته باشن بعضیا ولی دشمن الان ما مشکلش کاش فقط با اسلام بود با ماهیت ایرانی و ایران مشکل داره. شاید دنبال دشمنیم نباشه ولی مسلما برای استفاده کردن از منابع و معادن ایران، ایران رو تیکه پاره می کنه. برای رسیدن به هدفش میلیاردها دلار برای تفرقه و ناامیدی و حس پوچی نسبت به وطن داشتن، خرج می کنه. هیییییییییچ وقت هییییییچ کشوری تو کل تاریخ برای عشقش به چشم و ابروی یه ملت دیگه منافع خودشو نادیده نگرفته و نمی گیره می گن شما از کشورتون بدتون بیاد اصلا حب الوطن کشکهولی خودشون منافع کشورشون رو خیلی بالا می گیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس