کد خبر 1230576
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
زاکانی نمایه

علیرضا زاکانی در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: جنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در ادامه گفت: اگر انقلاب نبود هیچکدام از ما اینجا نبودیم. در جایگاهی بودیم که متناسب با شرایط امروز مان نیست لذا حق نداریم مثل سناتورها کنار هم بنشینیم و حرف‌های کلی بزنیم و همدیگر را متهم کنیم حق نداریم بی برنامه کار کنیم اشتباه کنیم و در استخر شنای آنها شنا کرده و در فضای آنها تنفس کنیم. اگر اینگونه بود ما از مردم جدا شده‌ایم و به فرموده امام روز مرگ ماست.

حق نداریم مثل سناتورها کنار هم بنشینیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ریشه فساد را در کشور خواهم خشکاند، تصریح کرد: فساد بلای جان کشور است. ریشه دروغ را خواهم کند، فرمودند من را از بانک مرکزی اخراج کردند، آقای واعظی گفتند خلاف اعلام کردند.

زاکانی ادامه داد: بیان کردم که ۱,۲۰۰ میلیارد تومان در پایان سال ۹۸ از بانک صادرات به پاسارگاد منتقل شده است، گفتند نه اینگونه نیست اما آقای دژپسند تایید کرد.

وی اظهار داشت: الان گفتند که ایشان در تاریخ شهریور ماه ۹۸ بنزین ۵ هزار تومان را توصیه کردند می‌گویند که خلاف می‌گویید. این نامه با امضای رسمی ایشان اینجا است من آمده‌ام تا با دروغ مقابله کنم.

تازه کامنت های زیر اینستاگرامتان را باز کردید؛ جرات رو به رو شدن با مردم را ندارید

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اظهارات همتی در مورد فیلترینگ گفت: شما کامنت های زیر اینستاگرامت را بسته بودی تازه باز کردی، شما جرات رو به رو شدن با مردم را نداری، وقتی اشتباهات زیاد می‌شود یعنی کسانی که زیاد تست غلط می‌زنند جواب تست‌های درست را می‌دانند که تست‌های غلط را جدا می‌کنند. این دولت عامدانه تست‌های غلط را می‌زند.

جَنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند

زاکانی گفت: جنگ اقتصادی را به جُنگ شادی تبدیل کرده‌اند. صبح جمعه به ریش مردم خندند، با کفش به چادر زلزله زده‌ها رفتند. با ماشین خارجی به کارخانه خودروسازی ایرانی رفتند.

وی گفت: مشکلات متعددی در کشور ما وجود دارد باید دست به دست هم بدهیم ریشه ناکارآمدی، تفکر غلطی است که ۴۰ سال مثل اختاپوس در کشور ما خیمه زده از انقلاب مصرف کرده و هیچ خدمتی به مردم نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس