کد خبر 1230585
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
رضایی نمایه

محسن رضایی در پنجمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که بخش پایانی بود، گفت: رای مردم نه پوششی است نه روکشی، بلکه رویشی است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در جمع بندی سخنانش گفت: عقب‌ماندگی از ترکیه و وضعیت معیشتی مردم برای ما یک ننگ است. دولت ما مصمم است با برنامه‌ریزی، این مشکلات را حل کند.

وی افزود: ما از آن زمانی که برنامه ریزی مد نبود تا امروز برنامه‌هایی را برای عبور ایران از شرایط فعلی تدوین کرده‌ایم و با اقتدار این برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه منابع یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مشخص است، ادامه داد: ما در پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار که آینده سازان مملکت را تربیت می‌کنند جدی هستیم.

محسن رضایی گفت: مشاغل خانگی را در کل کشور گسترش خواهیم داد. همچنین بحث مسکن ارزان قیمت و سهل را با قسط‌های ۵۰ ساله دنبال خواهیم کرد و ۳۰ درصد از سهام نفت را به شما مردم می‌دهیم تا کفایت زندگی را حل کند اما به این مقدار قانع نیستیم.

وی منطقه‌ای یا ایالتی کردن اقتصاد را یکی دیگر از برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: ما اختیارات اجرایی را از مرکز می‌گیریم و به استان‌ها می‌دهیم تا طبق قانون سپرده‌های مردم در همان استان‌ها هزینه شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: همچنین ارزش افزوده شرکت‌ها در استان‌ها هزینه می‌شود. ما باید همه ایران را ایران بدانیم نه اینکه همه سرمایه‌ها را بیاوریم و در تهران جمع کنیم.

رضایی تصریح کرد: دولتی که تشکیل خواهم داد از همه اقوام خواهد بود که در آن اهل تسنن، اهل تشیع و اقلیت‌ها حضور دارند.

وی گفت: ۱۴ ابرپروژه برای حوزه اقتصاد کشور داریم که سعی می‌کنیم آن را در ۴ سال و اگر افتخار دادید آن را در ۸ سال به پایان برسانیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در اینجا به شما قول می‌دهم که اگر نتوانم به وعده‌هایم عمل کنم زودتر از آن چیزی که شما فکرش کنید می آیم و اعتراف کرده و در برابر شما تعظیم می‌کنم.

محسن رضایی گفت: رای شما نه پوشش است و نه روکش و نه پیشکش. رای شما رویش است و با این رای به رویش آینده کشور کمک کنیم.

وی افزود: برنامه‌های دیگر من در حوزه همسان سازی حقوق، ساماندهی نیروهای شرکتی، توسعه روستایی و بیمه تامین اجتماعی روستایی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    4 1
    با کلمات بازی کنید تا عمر ما و شما تموم بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس