زاکانی در جمع خبرنگاران حاضر در صدا و سیما

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز رقابت میان غارت زدگان و غارت شدگان است،گفت: من خودم را صدای مظلوم غارت زده ها می دانم.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در بدو ورود به صداوسیما به منظور شرکت در سومین مناظره انتخاباتی، گفت: میلاد حضرت معصومه(س) را به دختران مدافع حرم و شهدا تبریک عرض می کنم. بنده اطلاعتم را از طیق گزارشات مختلفی که به دستم می رسد در ابعاد مختلف به واسطه نوع کاری که مسئولیتش را دارم به دست می آورم.

وی با بیان اینکه از این رو گزارشات بسیار تخصصی است،افزود: خودم هفته ای دو روز در بطن جامعه و بین مردم هستم و پنج شنبه و جمعه به خانه مردم، کوچه و بازار حضور می یابم و پای صحبت آنها می نشینم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اطلاعاتی که به بنده می رسد به صورت کارشناسی است و همچنین اطلاعاتی است که به صورت عینی می بینم.

زاکانی گفت: امروز روز آخر مناظرات انتخابات ریاست جمهوری است. مردم ما عزت دارند. اگر مردم نبودند، ما به عنوان مسئول اینجا نبودیم. نامردی و ناجوانمردی است که عده ای نام مردم را به زبان می آورند، اما آنچه مردم دارند را راهزنی می کنند. این نامردی و ناجوانمردی است که با نام زنان، جوانان و ایثارگران، بازنشستگان و  اقوام و  بزرگان و مذاهب، عده ای به دنبال کاسبی هستند.

وی تصریح کرد: امروز رقابت بین غارت زدگان و غارت شدگان است. بنده خودم را صدای مردم غارت شده می دانم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: یک روز جانمان را کف دست گرفتیم و به میدان رفتیم تا در برابر متجاوزان خارجی قد علم کرده و از دین و میهن دفاع کنیم و امروز با تمام وجود در برابر غارت کنندگانی قرار داریم که غارت زدگی را پیشه کردند، کسانی که آبرو، عرض و جان مردم را هدف قرار دادند.

زاکانی تصریح کرد: امروز با تمام قامت در برابر آنها با ادله قاطع بایستم و صدای فروخفته غارت شدگان باشم و امیدوارم با حرف های جدید و دست پُر، مشت کسانی که می خواهند مجدد مردم را دچار فریب و جامعه را با دروغ خود دچار تشکیک کنند، باز خواهم کرد. ان شاءالله موفق و پیروز باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی BE ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 0
    غارت زده و غارت شده هر دو یک معنی را می دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس