کد خبر 1230383
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
جدیدترین خودرو لوکس آئودی با ۳۳۵ اسب بخار قدرت

آئودی اقدام به طراحی خودرویی به نام A۷ کرده است که پیشرانه استاندارد آن از نوع V-۶ توربوشارژ است و ۳۳۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

به گزارش مشرق، از طراحی سریع و زیبا گرفته تا امکانات فوق العاده، آئودی A۷ ۲۰۲۲ عملکردی نرم و روان دارد. آئودی اقدام به طراحی خودرویی کرده است که آن را جذاب تر از سایر سدان‌های لوکس سایز متوسط ​​مانند سدان A۶ یا رقبایی مانند مرسدس بنز CLS۴۵۰ می‌کند.

در حالی که سقف A۷ به فضای داخلی صندلی عقب نفوذ می‌کند، کابین آن به زیبایی انتخاب شده و از پیشرفته‌ترین فناوری برخوردار است. تیم‌های V-۶ توربوشارژ ۳۳۵ اسب بخاری آن دارای گیربکس اتوماتیک دو کلاچه و محرک تمام چرخ است. این پیشرانه صیقلی باعث می‌شود که این خودرو خوش تیپ زیرکانه سریع باشد.

 در حالی که همه سرنشینان از کیفیت سواری آرام آن قدردانی می‌کنند، راننده از رانندگی مناسب و دید عالی برخوردار خواهد شد. ۲۰۲۲ A۷ عالی نیست، اما زیبایی آن، عملا کمک می‌کند تا او را در رده بالای کلاس خود قرار دهد.

جدیدترین خودرو لوکس آئودی +عکس

آئودی ۲۰۲۲ A۷ از ویژگی‌های استاندارد بیشتر و همچنین بسته جدید ۲۱ اینچی چرخ برخوردار است. تریم Premium سطح ابتدایی اکنون با یک پشت آمپری کاملاً دیجیتالی، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ ۱۰.۱ اینچی بزرگ با ناوبری، کیسه‌های هوای کناری صندلی عقب و یک مانیتور پیشرفته فشار تایر ارائه می‌شود.

مدل Premium Plus دارای ویژگی‌های استاندارد مطلوب‌تر و گزینه‌های موجود نسبت به سطح‌ پایه است. Plus به صورت استاندارد با کروز کنترل تطبیقی، چراغ‌های جلو با طرح ماتریکس و پرتوهای اتوماتیک، انیمیشن‌های چراغ عقب با نگاه آینده نگرانه، سیستم صدای سطح بالا Bang & Olufsen و کمک نگهدارنده لین ارائه می‌شود.

جدیدترین خودرو لوکس آئودی +عکس

علاوه بر این، Premium Plus دارای لوکس‌های استانداردی از قبیل صندلی‌های گرم شونده در جلو، روکش چرمی، هاچ بک برقی و سانروف پانوراما است. پیشرانه استاندارد A۷ از نوع V-۶ توربوشارژ است که ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به چهار چرخ متحرک آئودی Quattro منتقل می‌شود.

جدیدترین خودرو لوکس آئودی +عکس

پیشرانه استاندارد A۷ V-۶ همچنین از یک سیستم کمکی هیبریدی ۴۸ ولت استفاده می‌کند که تاخیر توربو را به حداقل می‌رساند و به توقف / شروع کار کمک می‌کند. سیستم پیشرانه چهار چرخ متحرک آن در شرایط مرطوب و خشک چسبندگی بسیار خوبی را ایجاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک به دو ورودی آرام و گازهای پر انرژی واکنش هوشمندانه‌ای نشان می‌دهد.

اگر به دنبال چیزی با قابلیت رانندگی فقط الکتریکی هستید، باید به مدل پلاگین هیبریدی جدید ارتقا پیدا کنید که ۳۶۲ اسب بخار قدرت از ترکیب موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر و موتور الکتریکی تولید می‌کند. آئودی به طرز ماهرانه‌ای لوکس و چابکی A۷ را با هم آمیخته است.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 12
    اشغال باید بیاین آلمان ببینید خودت آلمانیا ماشین کره ای و ژاپنی و آمریکایی مخصوصا تسلا میخرند. عوضش هر چی ترک و عرب و چینیه ماشین آلمانی میخرند
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      5 0
      فراموش نکن در تمام اروپا حتا انگلیس و بسیاری دیگر از کشورها در آسیا و آمریکای لاتین و آفریقا و اقیانوسیه و کانادا تولیدی های دو خودروساز آلمانی یعنی بنز و آئودی خودروهای تشریفات میهمانان عالی مقام رؤسای کشورها هستند!
  • حسین IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    به نظر به پراید ما نمیرسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس