کد خبر 1230317
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

فرصت های سرمایه گذاری مناسب چندان تکرار نمی شوند و باید از تک فرصت های پیش آمده نهایت استفاده را برد. سرمایه گذاری از طریق پذیره نویسی و یا خرید املاک منطقه ۲۲ یک فرصت مناسب و بی نظیر با آینده ای درخشان است. از پروژه های بی نظیر این منطقه، پروژه رومنس می باشد که هم برای سرمایه گذاری و هم برای استفاده شخصی بهترین گزینه به حساب می آید.

این پروژه با تعداد طبقات مناسب و متراژهای مختلف، انتخاب را برای خریداران بسیار راحت کرده است و افراد می توانند متناسب با خواسته و نیاز خود، در پروژه رومنس سرمایه گذاری کنند. با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را از این پروژه در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی پروژه رومنس

پروژه رومنس در منطقه ۲۲ تهران در حال احداث است که از برج های لوکس اطراف دریاچه خلیج فارس به حساب می آید. تعاونی توسعه همت ساخت این پروژه را برعهده گرفته است که سابقه ای درخشان و رزومه ای بی نظیر در ساخت و ساز دارد.

وجود این تعاونی در ساخت و ساز رومنس خیال خریداران و سرمایه گذاران را راحت کرده است زیرا پروژه های تحت نظارت خود را در موعد مقرر شده به مشتریان تحویل می دهد. مساحت زمین مربوط به پروژه رومنس ۳۶۰۰۰ متر است که دارای پلاک به شماره ۴/۲/۱۳۸۳

می باشد.

بررسی تعداد طبقات واحدها در پروژه رومنس

معرفی واحدها و تعداد طبقات پروژه رومنس

برج های لوکس رومنس دارای طبقات با تعداد واحدهای مناسب هستند که آسودگی را برای اشخاص در این واحدها به همراه دارند. طراحی پروژه رومنس به این صورت است که از ۸ (هشت) بلوک ساخته شده و هر بلوک دارای ۱۲ طبقه مسکونی می باشد. علاوه براین دوازده طبقه مسکونی، یک طبقه به لابی و ۴ طبقه به پارکینگ اختصاص داده شده است.

در هر طبقه از این بلوک ها ۶ واحد وجود دارد که مجموع واحدها را در هر بلوک به عدد ۷۲ می رساند. متراژ واحدها به صورت ۱۰۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ متر می باشد که هر شخصی می تواند متناسب با نیاز و تعداد خانوار خود واحد با متراژ مناسب را خریداری کند. واحدهای ۱۰۰ متری، دو خوابه هستند و واحدهای ۱۳۰ و ۱۵۰ متری سه خوابه می باشند.

موقعیت مکانی بی نظیر پروژه رومنس

حال که با تعداد طبقات و واحدهای این پروژه آشنا شدید، در این قسمت اطلاعات کاملی را در خصوص موقعیت مکانی پروژه رومنس به دست خواهید آورد. این پروژه در منطقه ۲۲ چیتگر در حال احداث است که در شهرک تازه احداث مروارید شهر قرار دارد.

پروژه رومنس در غرب دریاچه چیتگر جای گرفته که این موقعیت مکانی، آن را به یک اولویت برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

پروژه رومنس دسترسی راحتی را برای ساکنان خود ایجاد کرده است زیرا به اتوبان های حکیم، همت و تهران کرج دسترسی ساده و راحتی دارد که رفت و آمد را سرعت می بخشد و از ترافیک های شلوغ خبری نیست.

علاوه بر این موارد پروژه رومنس به امکانات تفریحی و گردشگری نیز نزدیک است و ساکنان آن می توانند  اوقات فراغت خوبی را در این اماکن سپری کنند. وجود شهربازی هزار و یک شب، باغ ملی گیاه شناسی، دریاچه چیتگر، مراکز خرید تجاری و تفریحی و ... این پروژه را به یکی از بهترین پروژه های عمرانی منطقه ۲۲ تهران تبدیل کرده است.

بررسی تعداد طبقات واحدها در پروژه رومنس

امکانات متنوع برج های پروژه رومنس

یک برج و پروژه لوکس از امکانات متنوعی برخوردار است که خریداران را به سمت خود می کشاند. پروژه رومنس نیز در دسته پروژه های لوکس منطقه ۲۲ قرار گرفته که این امر به دلیل وجود امکاناتی است که برای آن طراحی کرده اند. برخی از مهم ترین امکانات رفاهی پروژه رومنس به شرح زیر می باشند.

  • لابی بسیار شیک
  • دارا بودن روف گاردن
  • مجهز بودن به سالن اجتماعات
  • دارا بودن سینما
  • استخر مجهز به سونا
  • سالن های ورزشی
  • دارا بودن پیست دوچرخه سواری
  • پارکینگ و پارکینگ برای مهمانان
  • مجهز به دوربین مدار بسته
  • سیستم  برق هوشمند BMS
  • مهد کودک برای کودکان
  • انباری
  • سیستم اطفا حریق
  • دارا بودن کتابخانه

بررسی تعداد طبقات واحدها در پروژه رومنس

چگونگی قرار داد پروژه رومنس

این پروژه در ابتدای راه است و در حال گذر از زمان پذیره نویسی می باشد. در زمان اقدام برای خرید در ابتدا به خریدار یک کارتکس داده می شود که پس از گذشت چند روز سند نیز صادر می گردد. این مراحل در تعاونی توسعه همت به صورت مستقیم انجام می شود.

اگر شما بخواهید که این واحدها را از صاحب اولیه آن خریداری نمایید، باید مبلغی را به عنوان خرید امتیاز به فروشنده بپردازید که این مبلغ به واریزی اولیه برای تعاونی هیچ ربطی ندارد.

نحوه واریز مبالغ برای خرید واحدهای پروژه رومنس

همان طور که در ابتدا گفته شد، این پروژه دارای واحدهای ۱۰۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ متر است که طبیعتا قیمت و مبالغ واریزی برای آن ها نیز متفاوت است. نحوه واریز مبالغ برای هر کدام از متراژها به صورت زیر می باشد.

  1. واحدهای ۱۰۰ متری: برای این واحدها باید مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان به عنوان واریزی اولیه پرداخت نمایند. در ماه اول پس از ثبت نام ۹۰ میلیون و در ماه دوم مبلغ ۸۰ میلیون تومان و در ماه سوم پس از ثبت نام مبلغ ۵۵ میلیون تومان پرداخت می شود.
  2. واحدهای ۱۳۰ متری:  مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان را به عنوان واریزی اولیه برای این واحدها باید پرداخت شود. در ماه اول پس از ثبت نام ۱۳۰ میلیون، در ماه دوم ثبت نام ۱۰۰ میلیون تومان و در نهایت در ماه سوم پس از ثبت نام باید مبلغ هفتاد و پنج میلیون و پانصد هزار تومان پرداخت گردد.
  3. واحدهای ۱۵۰ متری: این واحد ها دارای واریزی اولیه ۳۰۰ میلیون هستند. پس از گذشت یک ماه از ثبت نام برای این واحدها مبلغ ۱۵۰ میلیون، دو ماه پس از ثبت نام ۱۲۰ میلیون تومان و در ماه سوم پس از ثبت نام  ۸۲ میلیون و پانصد هزار تومان باید واریز گردد.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس