کد خبر 1230208
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
جبهه اصلاحات

اصلاح طلبان با هک کردن سامانه نظرسنجی‌خود (سرا) لیست شورای شهر تهران را مهندسی کردند.

سرویس سیاست مشرق- اصلاح‌طلبان پس از انحلال شورای عالی سیاست‌گذاری سعی کردند با الگو برداری از کمپین‌های انتخاباتی آمریکایی یک سامانه نظرسنجی را طراحی کنند. آن‌ها در اولین گام با عنوان نوگرایی چهره‌های قدیمی اصلاح‌طلب چون محمدرضا عارف را از جبهه اصلاحات بیرون کرده و سپس با خرج کردن پول های غیر شفاف کلان سعی کردند آمریکایی‌تر شوند.

محمدرضا جلایی پور با بهانه آنکه اصلاح‌طلبان در میان مردم دیگر پایگاهی ندارند با تحمیل هزینه‌ای میلیاردی (بیش از ۴ میلیارد تومان) سامانه سرا را طراحی کرده و بارنگ و لعابی شبیه کمپین اینترنتی ترامپ و بایدن به دنبال جذب مخاطب بیشتر رفتند.

اصلاح‌طلبان با تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی کاربران را تشویق می‌کردند تا در این سامانه ثبت‌نام کنند؛ تا با بالا بردن آمار اعضاء برای جبهه اصلاحات کادر سازی کنند.

جبهه اصلاحات  با سوء استفاده از بی اطلاعی کاربران عادی اینترنتی با یک تیر دو نشان می زدند؛ هم به اطلاعات خام و شخصی شهروندان دسترسی پیدا می کردند و هم برای تحولات آینده روی برخی افراد مستعد سرمایه گذاری و آن ها را شبکه سازی می کردند.

اصلاح‌طلبان در انتخابات داخلی خود تقلب کردند! + عکس

حالا برخی اصلاح‌طلبان ادعا می‌کنند این سامانه هک شده است. خبر هک شدن این سامانه نظرسنجی باعث نگرانی کاربران عادی شده و برخی گمان می‌کنند ممکن است اطلاعات شخصی‌شان در دسترس عموم قرار بگیرد.

در ابتدا مسئول این سامانه در خبری اعلام کرد این مشخصات خصوصی افراد در امنیت کامل قرار دارد و آسیب اطلاعاتی به آن نرسیده است؛ اما مدتی بعد این عضو نفوذی نهضت آزادی مجبور شد خبر هک شدن این سامانه مشکوک را به‌صورت رسمی اعلام کند.

یک چهره رسانه‌ای اصلاح‌طلب در یک افشاگری هک شدن این سامانه را نه سرقت اینترنتی، بلکه ناشی از بروز یک تقلب گسترده دانسته است.

این فعال اصلاح‌طلب به «مشرق» گفته است که است که مدیران سامانه سرا با دست بردن در نتایج آراء اخذشده لیست موردنظر خود را برای انتخابات شورای شهر تهران مهندسی کرده‌اند.

این چهره رسانه‌ای اصلاح‌طلب می‌گوید: «چهره نفوذی نهضت آزادی در آراء دست برده و تعداد رأی برخی نامزدها را کم و برای برخی را بیشتر کرده است!».

اصلاح‌طلبان در انتخابات داخلی خود تقلب کردند! + عکس

 البته تقلب و مهندسی رأی در میان اصلاح‌طلبان ریشه‌دار است؛ این جریان سیاسی با بهره‌گیری از احساسات عمومی در انتخابات سال ۸۸ روی موج دوقطبی انتخاباتی سوار شده و پس از شکست در انتخابات با علامت از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام تقلب کرد؛ مدتی بعد و پس از تحمیل هزینه کلان به‌نظام و جنگ علنی خیابانی؛ لیدرهای اغتشاشات و افرادی چون تاج‌زاده و رمضان زاده در اعترافات خود تقلب در انتخابات را رمز اغتشاش و دروغ بزرگ خواندند.

اعتراف اعضای حزب منحله مشارکت به عدم تقلب در انتخابات

جبهه اصلاحات پس از افشای این تقلب در اطلاعیه‌ای نوشته است که رأی‌های مشکوک را حذف و امکان مجدد رأی‌گیری را فراهم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    3 1
    بریزین تو خیابونا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • DE ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    9 1
    اين عضو نفوذي نهضت آزادي صاحب ديجي كالا هست!
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    17 1
    خاک برسروطن فروش.
  • سوخته IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    15 2
    این خصلت گروه خائنین است
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    13 1
    این اوباش بوجود آمدنشون هم با تقلب و دروغ بوده
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    4 1
    ببین مکان مقدس حسینه ی جماران شده محل توطئه علیه نظام شده. امیدوارم دولت و شورای جدید فکری بکنه و دست این ناپاکان از این مکان قطع بشه.
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    6 1
    همشون دزدومفتخورن.
  • ارژنگ عباسی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 1
    نفر اول سمت چپ پایین چه سیبیل نابی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس